Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

5η Παγκρήτια έκθεση "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση"

Επιχειρηματικές Συναντήσεις Β2Β στην 5η Παγκρήτια έκθεση "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση" Νέα δεδομένα δημιουργούνται για τους εκθέτες της 5ης Παγκρήτιας έκθεσης "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση", αφού στο πλαίσιο της έκθεσης, που θα γίνει στις 2 έως 5 Ιουνίου 2016 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, οι διοργανωτές σε συνεργασία με το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ, μονάδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας &Έρευνας (Ι.Τ.Ε.) και συντονιστή του Enterprise Europe Network - Hellas, διοργανώνουν εκδήλωση δικτύωσης για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Κρήτης. Θα προσκληθούν: 600 επιμελητήρια από 50 χώρες 325 διεθνείς αγοραστές 100 Ελληνικές επιχειρήσεις Η εκδήλωση έχει ως στόχο να υποστηρίξει με οργανωμένο τρόπο τους εκθέτες, προκειμένου να γνωριστούν και να διερευνήσουν πιθανές συνεργασίες με εταιρίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.   Η Δήλωση Συμμετοχής για τους Παραγωγούς - Μεταποιητές - Προμηθευτές, μπορεί να γίνει μόνο από όσες επιχειρήσεις συμμετέχουν ως εκθέτες στην 5η

Από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας: “Speak Greek in March”

Μένω στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Ο πατέρας μου γεννήθηκε στο Σισάνι της Κοζάνης και η μητέρα μου στo Καρπενήσι, στη Μυρίκη. Αγαπώ τα ταξίδια και στα χόμπι μου περιλαμβάνονται οι νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες που απολαμβάνω με την οικογένειά μου. Επίσης αγαπώ τη δουλειά μου και τη βοήθεια που προσφέρουμε στις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητές τους. Έχω αφιερώσει τα δύο τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη της επιχείρησής μου και σε αυτό το διάστημα έχουν παρουσιαστεί υπέροχες ευκαιρίες για εξέλιξη. Μια από αυτές είναι το Speak Greek in March (SGM) και όταν, λόγω των  γνώσεών μου στο ψηφιακό marketing,   μου ζητήθηκε να συνεισφέρω στην καμπάνια 2016 SGM, δεν δίστασα ούτε στιγμή.   Καμπάνια Speak Greek in March Όλα τα θέματα που έχουν επιλεγεί προέρχονται από ελληνικές λέξεις Το Speak Greek in March δημιουργήθηκε με σκοπό να παρακινήσει την ελληνική κοινότητα, το εκπαιδευτικό σύστημα και την κυβέρνηση να δώσουν υψηλότερη προτεραιότητα  στην ομιλία, την εκμάθηση

3 πρωινά τελετουργικά των πολύ επιτυχημένων ανθρώπων .

 Τα μυστικά που κάθε πρωί τους εξασφαλίζουν μέγιστη πνευματική δύναμη και απόδοση   Αν μιλάμε για "επαγγελματική στολή" που όμως εξέπεμπε αυτοπεποίθηση και τελικά έγινε σήμα κατατεθέν μίας διαφορετικής κομψότητας στη δουλειά, τότε μιλάμε για τον Στιβ Τζομπς: Μαύρο ζιβάγκο σε παραλλαγές, τζιν και αυτό ήταν όλο. Για την επιτυχία δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή. Υπάρχουν, όμως, βήματα, μέθοδοι και μυστικά που κρατούν κάποιον σε επαφή με τον στόχο του και ταυτόχρονα του δίνουν μια μικρή ανάσα μέσα στο σκληρό πρόγραμμα της μέρας του, μικρές άγκυρες για να «κρατηθεί» και να συνεχίσει να παλεύει για το καλύτερο. Σύμφωνα με τον Rhett Power, συγγραφέα εγχειριδίων για έξυπνη διοίκηση μεγάλων επιχειρήσεων υπάρχου κάποια τελετουργικά που εφαρμόζουν άνθρωποι που αποδεδειγμένα έχουν διακριθεί στον τομέα τους, χωρίς να στερούνται τις ευτυχισμένες στιγμές της μέρας του. Τα τρία βασικότερα είναι αυτά:

ΠΩΣ Η ΦΟΙΤΗΤΟΥΠΟΛΗ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ

Γράφει η Λάμπρινη Παναγοπούλου Προσπαθώ να καταλάβω πώς γίνεται να αγαπώ τη φοιτητουπόλη μου τόσο πολύ. Να έχω φύγει από εκεί τόσα χρόνια και να νιώθω πως δεν έχω φύγει ούτε μια μέρα. Τι και αν η πόλη αλλάζει, εξελίσσεται, τι και αν τα στέκια αλλάζουν και συχνά χάνονται. Αντιλαμβάνομαι, με μεγάλη μου έκπληξη, ότι αντιμετωπίζω αυτές τις αλλαγές με την ίδια αισιοδοξία και χαρά σαν να έμενα ακόμα εκεί.. και ας πηγαίνω μια στο τόσο, και ας λιγοστεύουν όλο και περισσότερο τα γνωστά πρόσωπα που συναντώ. Ακόμα είμαι και θα είμαι πάντα μέρος αυτής της πόλης! Άσχετα με το πόσο συχνά την επισκέπτομαι! Αρχικά πίστευα πως αυτή η πόλη είναι κάτι σαν το χωριό μου. Αυτός ο μικρός τόπος που σαν παιδιά περνούσαμε εκεί το πολύ ένα μήνα το χρόνο και αυτόν διακεκομμένο ανάλογα με τις διακοπές του σχολείου. Και όμως ήταν οι πιο αξιομνημόνευτες στιγμές όλου του έτους. Και αυτό γιατί υπήρχε διάχυτο το συναίσθημα της απελευθέρωσης, αφού ήμασταν απαλλαγμένοι από τις συνήθεις υποχρεώσεις και μας δινότ

Facebook Fan Page: 11 λόγοι που η επιχείρησή σας πρέπει να έχει

από τον Βασίλη Μπαρτζώκα* Το Facebook , το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο (social network) της εποχής μας, είναι πλέον ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία marketing για κάθε επιχείρηση. Ένα μεγάλο μέρος των πελατών κάθε επιχείρησης περνάει αρκετή ώρα της ημέρας επικοινωνώντας, διαβάζοντας, διασκεδάζοντας με περιεχόμενο κάθε τύπου (κείμενα, video κλπ) που δημιουργούν είτε οι ίδιοι οι χρήστες, είτε επιχειρήσεις και οργανισμοί. Παρακάτω, έχω καταγράψει αναλυτικά 11 λόγους για τους οποίους κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει μία fan page στο Facebook. 1. Facebook: Η μεγαλύτερη, παγκόσμια αγορά Περίπου 700 εκατ χρήστες παγκοσμίως. 50% των χρηστών “μπαίνουν” καθημερινά. Ο μέσος χρήστης αφιερώνει ημερησίως περίπου μία ώρα συνδεδεμένος στο Facebook. Στην Ελλάδα το 2011 υπάρχουν περίπου 3 εκατομμύρια λογαριασμοί. 1 Τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε ένα μήνα. 2. Άμεση συμμετοχή Από τη στιγμή που κάποιος πατήσει το “like” στην fan page σας, τότε αρχίζει και η άμεση, συνεχόμενη επικοινωνίατου

Άνθρωπος

γράφει η Λαμπρινή Παναγοπούλου, Άνθρωπος (!) Μία λέξη που μας έμαθαν ότι μας χαρακτηρίζει και μας προσδιορίζει ως όντα. Ετυμολογικά, η λέξη άνθρωπος προκύπτει από το πρόθεμα άνω και το ρήμα θρώσκω και σημαίνει κοιτώ ψηλά. Κοιτώ ψηλά και στοχεύω με αισιοδοξία. Όχι μόνο για κοινωνική καταξίωση και χρηματικές απολαβές, όπως δυστυχώς είχε καθιερωθεί. Ωστόσο, αναρωτιέμαι κατά πόσο τελικά μας χαρακτηρίζει αυτή η λέξη ως πολίτες της ελληνικής κοινωνικοοικονομικής πραγματικότητας. Με την οικονομική κρίση που αποδείχθηκε να αποτελεί και μια βαθιά κρίση αξιών, διαφαίνεται άμεσα η έλλειψη παιδείας που μαστίζει την ελληνική κοινωνία. Βυθιστήκαμε σε έναν ωκεανό δυσχερειών και καθώς ήμασταν άκρως απροετοίμαστοι ή μάλλον ανίδεοι ότι κάτι θα μπορούσε να πάει στραβά στο «τέλειο» κοινωνικό σύστημα, στο οποίο εισερχόμασταν κατά την είσοδό μας στην πύλη του Ενιαίου Λυκείου (!) , οι περισσότεροι Έλληνες πνιγήκαμε. Οι υπόλοιποι, συμπεριφερόμενοι ως ναυαγοί καταφέραμε να επιβιώσουμε ανακαλύπτ

Όλοι χαμογελάμε στην ίδια γλώσσα!!!

Μια μικρή κίνηση, τα χείλη ανεβαίνουν προς τα πάνω και …να! Ένα χαμόγελο γεννιέται! Γλυκά, τρυφερά, πλατιά, ορθάνοιχτα, διστακτικά, τσαχπίνικα, ενθαρρυντικά, ντροπαλά, όπως κι αν είναι τα παιδικά χαμόγελα ανοίγουν τις καρδιές μας, τις ζωές μας, δυναμώνουν τις ψυχές μας και μας καλούν να τα αντιγράψουμε! Χαμόγελα απ’ όλο τον κόσμο ακτινοβολούν και στολίζουν φρέσκα και δροσερά παιδικά μουτράκια! Χαρείτε τα με ψυχή ανοιχτή και χαμόγελο πλατύ!

Το μεταναστευτικό προβάλλει την ανθρωπιά και τη φιλοξενία του Έλληνα

Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης Το μεταναστευτικό προβάλλει τη ανθρωπιά και τη φιλοξενία του Έλληνα. Ας μεταδώσουμε κι εμείς το ίδιο συναίσθημα στους τουρίστες.  Αν αυτό γίνεται σε περιοχές που πλήττονται από το μεταναστευτικό, φανταστείτε πόσο πιο εύκολα μπορεί να γίνει σε περιοχές που  οι συνθήκες είναι πολύ καλύτερες. Το 2016 για τον Ελληνικό τουρισμό αναμενόταν να είναι μια δύσκολη χρόνια. Παρά τα οικονομικά και μεταναστευτικά προβλήματα που αναπτύσσονται συνεχώς μέσα στα ελληνικά σύνορα, τα στατιστικά στοιχεία καταλήγουν ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση στον αριθμό των τουριστών που έχουν ήδη επιλέξει ως ταξιδιωτικό τους προορισμό την Ελλάδα.

Η Google θα ενισχύσει την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online

Η Google θα ενισχύσει την πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online», σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου. Προς την κατεύθυνση αυτή, επεκτείνει εφέτος την πρωτοβουλία, με τη δημιουργία νέων σεμιναρίων και εκπαιδευτικών εργαλείων, με στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού στην Ελλάδα να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους. Σε συνεργασία, με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού ( ΕΟΤ ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), η Google ανακοίνωσε την υλοποίηση δωρεάν πλατφόρμας διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό

Η αφήγηση μιας ιστορίας μάρκετινγκ στη νέα ψηφιακή εποχή

γράφει ο Πάνος Τσαγκαράκης Όλοι όσοι ασχολούμαστε με το μάρκετινγκ σήμερα, περισσότερο από ποτέ, πρέπει να αναρωτηθούμε: έχουμε πραγματικά μια ξεκάθαρη ιστορία να πούμε στους ανθρώπους που να αντηχεί σε όλο τον κυβερνοχώρο; Ή αισθανόμαστε ότι η ιστορία που λέμε, δεν κατορθώνει να μπει στο μυαλό και τις καρδιές των ανθρώπων στους οποίους απευθυνόμαστε; Ακόμα και αν το μάρκετινγκ φτάνει όλο και ψηλότερα, με τις δυνατότητες μέτρησης που του προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία, η σημασία της ιστορίας δεν έχει μειωθεί. Αλλά οι τρόποι για να την αφηγηθούμε μεταμορφώνονται συνεχώς, καθώς η αφήγηση περιλαμβάνει πλουσιότερες ψηφιακές αλληλεπιδράσεις, και οι φορητές συσκευές γίνονται όλο και πιο ισχυρά εργαλεία επικοινωνίας. Σε αυτόν τον κόσμο, η δημιουργικότητα είναι σε μεγαλύτερη ζήτηση από ποτέ.