Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δημόσιες Σχέσεις κι Εμείς

Εμείς

Το vimapr.blogspot.com αποτελείται από υπεύθυνα άτομα, με ήθος και σοβαρότητα όπως αρμόζει στις στρατηγικές των Δημοσίων Σχέσεων. 

Οι Δημόσιες Σχέσεις πρέπει να εφαρμόζονται σε κάθε είδους επιχείρηση, ανεξάρτητα το μέγεθος και το είδος της. Συγκεκριμένα, μπορεί και πρέπει να εφαρμόζεται σε επιχειρήσεις, οργανισμούς, πολιτικά κόμματα, μεμονωμένα προϊόντα ή σειρές προϊόντων, και φυσικά πρόσωπα.

Ως σύντομο ορισμό, θα λέγαμε ότι είναι η διαχείριση της φήμης, σαν αποτέλεσμα των πράξεων, των μηνυμάτων και της αντίληψης των άλλων για το μήνυμα μας. Αποτελούν το πιο σημαντικό κομμάτι στην επικοινωνιακή μας πολιτική, αυξάνοντας το διάστημα παραμονής μας στην παγκόσμια αγορά.

Οι Δημόσιες Σχέσεις συνδυάζουν ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένων υπηρεσιών για τη δημιουργία, την ενίσχυση και την προάσπιση της εικόνας (θετικής φήμης) επιχειρήσεων και οργανισμών (είτε προϊόντων, είτε υπηρεσιών). Με απλά λόγια, η εφαρμογή Δημοσίων Σχέσεων αυξάνει τις πελατειακές σχέσεις, ενισχύει την εμπιστοσύνη, οργανώνει το εσωτερικό της επιχείρησης, ενημερώνει επίσημα τους ενδιαφερόμενους για την κοινή γνώμη και τις εξελίξεις αντίστοιχα.


Το vimapr.blogspot.com δημιουργήθηκε και στηρίχθηκε, στα πρώτα του βήματα, από αξιόλογους συναδέλφους! Η δημιουργία της ομάδας πραγματοποιήθηκε από τους κ.κ. Φιλιππίδη Βιβή, Σμυρνάκης Μάρκος και Βογιατζάκη Δέσποινα. Στη συνέχεια η ομάδα εμπλουτίστηκε από τις κ.κ. Ιωάννα Δρίνη και Μαρικαίτη Κοζακλή. Τους ευχαριστούμε όλους Θερμά για την Στήριξη τους.

Με εκτίμηση
vimapr.blogspot.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Γλυπτά Παρθενώνα: Το 54% των Βρετανών υπέρ της επιστροφής τους στην Ελλάδα

Περίπου ένα στους δύο ή το 54% των Βρετανών συμφωνεί με την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα και μόλις το 16% έχει αντίθετη άποψη. Αυτό είναι το αποτέλεσμα δημοσκόπησης που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του BBC και πραγματοποιήθηκε εκ μέρους του οργανισμού Parthenon Project. Το Parthenon Project είναι ένας σχετικά νέος φορέας που στοχεύει στην επανένωση των Γλυπτών. Πρόσφατα μάλιστα πρόεδρος του οργανισμού ορίστηκε ο πρώην υφυπουργός Πολιτισμού της Βρετανίας των κυβερνήσεων Κάμερον, λόρδος Εντ Βέιζι. Ο Λόρδος Βέιζι που υπηρέτησε στο υπουργείο από το 2010 ως 2016 δήλωσε ότι είναι βέβαιος πως «μια συμφωνία είναι εφικτή». Σε άρθρο του δε στην εφημερίδα Times μεταξύ άλλων τονίζει πως «το Βρετανικό Μουσείο φιλοξενεί τα μισά από τα γλυπτά για περισσότερα από 200 χρόνια. Του ζητήθηκε να τα επιστρέψει στην Αθήνα, ώστε να επανενωθούν ως ένα ενιαίο έργο τέχνης, για να μπορεί να τα δει κάποιος στο Μουσείο της Ακρόπολης. Η Ελλάδα έχει απορρίψει προσφορές δανεισμού. Η ιδέα όμως μιας αμοιβαίας αντ...