Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Interview ώρα μηδέν!

Μάθετε τις απαντήσεις στις πιο δύσκολες ερωτήσεις που μπορεί να σας τύχουν. Με αυτό το κείμενο, εγκαινιάζουμε μία τετράδα κειμένων, όπου θα βρείτε λύσεις σε ερωτήσεις που μπορεί να σας φέρουν σε αμηχανία. Εννοείται πως αυτές είναι προτάσεις και εσείς προσαρμόζετε τις απαντήσεις σας σε σχέση με την προσωπικότητά σας και τα προσόντα σας.

Ευχαριστούμε θερμά, την κυρία Ελένη Καρρά, RecruitmentSpecialist, της εταιρείας travelplanet24.com για την πολύτιμη βοήθειά της στις απαντήσεις. 

Μέρος 1ο: Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Ποια είναι τα δυνατά σας σημεία;

Σημαντικό tip για να απαντήσετε σωστά σε αυτήν την ερώτηση, είναι να έχετε διαβάσει καλά την αγγελία ώστε να αντιληφθείτε ποια είναι τα στοιχεία αυτά του χαρακτήρα που χρειάζεται ο ρόλος και προσεγγίζουν τα δικά σας χαρακτηριστικά. Σκεφθείτε λοιπόν στοιχεία του χαρακτήρα σας ή ικανότητες που να ενισχύουν την υποψηφιότητά σας για τη θέση και μην ξεχνάτε να χρησιμοποιήσετε παραδείγματα για να ενισχύσετε την απάντησή σας. Τα παραδείγματα αυτά μπορεί να προέρχονται από την επαγγελματική σας ζωή, ή μέσα από τις σπουδές σας ή γενικότερα την καθημερινότητά σας.

Παράδειγμα: Στην αγγελία αναγράφεται ότι είναι σημαντικό να υπάρχει ομαδικό πνεύμα. Ένα μέρος λοιπόν της απάντησής σας θα μπορούσε να είναι: «Θεωρώ ότι η ομαδικότητα είναι ένα από τα δυνατά μου σημεία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου ήμουν μέλος διαφορετικών ομάδων για την εκτέλεση εργασιών. Χρειάστηκε λοιπόν να συνεργαστώ με ανθρώπους τους οποίους δεν γνώριζα και οι οποίοι είχαν διαφορετικούς ρυθμούς και οργάνωση από εμένα. Κατάφερνα όμως πάντα να αναπτύσσω έναν καλό κώδικα επικοινωνίας μαζί τους, να ακούω τη γνώμη τους, να προτείνω λύσεις στα προβλήματά μας και να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ ώστε να πετύχουμε τον στόχο μας on time». 


Ποιες είναι οι αδυναμίες σας:

Σκεφθείτε στοιχεία του εαυτού σας που δεν είναι απαραιτήτως «αρνητικά», αλλά που θεωρείτε ότι μπορείτε να βελτιώσετε. Καλό θα ήταν να αναφερθείτε σε αδυναμίες που δεν θα είχαν άμεσο αρνητικό αντίκτυπο για τη θέση, αλλά που ίσως είναι δευτερεύουσας σημασίας. Έχετε κατά νου ότι ο εργοδότης πιθανώς να θέλει να προσδιορίσει περισσότερο το επίπεδο αυτογνωσίας και το πώς βλέπετε τον εαυτό σας, παρά τις επαγγελματικές σας αδυναμίες αυτές καθ' αυτές. Επομένως, καλό θα ήταν να αναφερθείτε με ειλικρίνεια σε κάποια πραγματική σας αδυναμία, την οποία όμως θα περιγράψετε ως ένα ακόμα κίνητρο για περαιτέρω εξέλιξη.

Παράδειγμα: «Μπαίνοντας σε έναν νέο οργανισμό, έχω πάντα το άγχος του ξεκινήματος μέχρι να νιώσω ότι αντιλαμβάνομαι το πώς λειτουργεί ο οργανισμός και να γνωρίσω τους ανθρώπους και τις διαδικασίες καλύτερα. Προσπαθώ όμως η αγωνία μου να είναι εποικοδομητική, να με βοηθάει να εξελίσσομαι και σε καμία περίπτωση να μην επιβαρύνει την απόδοσή μου».$0


Αναφέρετε κάποιο εργασιακό σας λάθος.

Σε αυτή την ερώτηση προσπαθήστε να αναφερθείτε σε λάθη τα οποία να είναι «ανώδυνα» και να μην επηρεάζουν αρνητικά την υποψηφιότητά σας. Το σημαντικό είναι να περιγράψετε το λάθος και να αναφέρετε τους τρόπους με τους οποίους το αντιμετωπίσατε και πιθανόν το τι μάθατε μέσα από αυτό. Αποφύγετε το να απαντήσετε ότι δεν έχετε κάνει ποτέ κάποιο εργασιακό λάθος.$0


Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία σας;$0

Όπως στην προηγούμενη ερώτηση, έτσι και σε αυτή, προσπαθήστε να περιγράψετε μια αποτυχία που να μην αποδυναμώνει την υποψηφιότητά σας και αναφερθείτε οπωσδήποτε στους τρόπους αντιμετώπισής της.


Ποια είναι τα τρία πράγματα που ένας πρώην διευθυντής σας θα ήθελε να βελτιώσετε;

Σκεφτείτε το feedback που λάβατε κατά καιρούς από πρώην διευθυντές σας για σημεία που μπορείτε να βελτιώσετε και αναφερθείτε σε αυτά με τρόπο που να δείχνει ότι αντιλαμβάνεστε τις αδυναμίες σας και είστε πρόθυμος να τις βελτιώσετε.


Πείτε μας για ένα επίτευγμα για το οποίο είστε υπερήφανος/η.

Καλό θα ήταν πριν τη συνέντευξη να έχετε σκεφτεί το περιεχόμενο των προηγούμενων εργασιών σας - σίγουρα θα υπάρχει κάτι για το οποίο νιώθετε περήφανος. Μπορείτε να αναφερθείτε σε κάποιο project που ολοκληρώσατε ή συμμετείχατε επιτυχώς, σε κάποιο δύσκολο deadline που τηρήσατε, σε κάποια ιδέα που παρουσιάσατε κτλ. Εάν δεν έχετε εργαστεί στο παρελθόν, σκεφτείτε επιτεύγματα που μπορεί να σχετίζονται με τις σπουδές σας, την εθελοντική σας εργασία, τη συμμετοχή σας σε κάποια events κτλ.


Μία Κόλλια, εξωτ. συνεργάτης kariera.gr, pr@kariera.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...