Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κρητικό παζάρι στην Αθήνα

Έκθεση με τίτλο: «ΚΡΗΤΗ: η Μεγάλη Συνάντηση» οργανώνεται στην Αθήνα 24 έως 27 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Tae Kwon Do στο Φάληρο.


Η έκθεση θα είναι μικτή, κοινού και εμπορική, µε ιδιαίτερη έμφαση στις Business to Business επαφές ανάμεσα σε Κρήτες επιχειρηματίες και εταιρείες της ημεδαπής και της αλλοδαπής και θα καλύπτει έκταση 3.700 τ.μ. Θα πραγματοποιηθεί σε έναν ενιαίο χώρο, σε δυο τμήματα, ένα τμήμα προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες και ένα μόνο για τους επαγγελματίες.


Η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα: του Υπουργείου Τουρισμού, των Επιμελητηρίων Ηρακλείου Λασιθίου, Ρεθύμνης, Χανίων, του Παγκοσμίου Συμβουλίου Κρητών, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κρητικών Πολιτιστικών Σωματείων, της Παγκρήτιας Ένωσης, του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης, της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, του Συνδέσμου Ελαιοκομικών Δήμων Κρήτης, του Γενικού Προξενείου της Σαγκάης, των Δήμων Ηρακλείου, Χανίων, Ρεθύμνης, Ιεράπετρας, Σητείας, Σφακίων, Αγ.Βασιλείου και άλλων δήμων.

Επίσης τελεί υπό την αιγίδα των παρακάτω διμερών Επιμελητηρίων: Αραβοελληνικού, Ελληνοβραζιλιανικού, Ελληνογαλλικού, Ελληνογερµανικού, Ελληνοϊταλικού, Ελληνοκαναδικού, Ελληνοκινεζικού, Ελληνορωσικού και της Ελληνοσερβικής Εμπορικής και Βιομηχανικής Ένωσης.


Στη Μεγάλη Συνάντηση θα δώσουν το «παρών» επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται και στους τρεις τομείς της παραγωγικής διαδικασίας:
Μονάδες παραγωγής και μεταποίησης αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, συνεταιριστικές οργανώσεις, εταιρείες από τον ευρύτερο χώρο του τουρισμού καθώς και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της βιομηχανικής παραγωγής και επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Στόχος είναι η ανάπτυξη των εμπορικών συναλλαγών και η επαφή του σύνολου των επισκεπτών µε τα κρητικά προϊόντα, τις παραδοσιακές γεύσεις και τις υπηρεσίες τουρισμού.

Η έκθεση, εκτός από το εμπορικό της μέρος, θα πλαισιώνεται από εκδηλώσεις πολιτιστικού και μουσικού χαρακτήρα οι οποίες θα αναδύουν το άρωμα και την κουλτούρα της Κρήτης. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι µε την στήριξη της Παγκρήτιας Ένωσης προγραµµατίζονται εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο των 100 χρόνων από την Ένωση της Κρήτης µε την Ελλάδα, τη συμβολή της στην οικονομία και στον πολιτισμό, καθώς και εκδηλώσεις για την επέτειο της Μάχης της Κρήτης.

Επίσης το Σάββατο 25 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί ημερίδα με θέμα: «Παραγωγή – Τυποποίηση – Γαστρονομία - Τουρισμός: ένα ενιαίο παραγωγικό σύμπλεγμα», με συντονιστή τον πρώτο Υπουργό Τουρισμού κ. Νίκο Σκουλά ενώ τις θεματικές ενότητες θα αναπτύξουν διακεκριμένες προσωπικότητες.

Περισσότερες πληροφορίες για το πλήρες πρόγραμμα της ημερίδας αλλά και για την έκθεση μπορείτε να βρείτε στο site της διοργανώτριας αρχής
www.pomexpo.gr καθώς και στα παρακάτω τηλέφωνα και διευθύνσεις:


Ηράκλειο Κρήτης: Σπύρου Λούη 1, Φιλοθέη, T.K. 714 09 | Tηλ. κέντρο: 2810 213318 | Fax: 2810 288050
Αθήνα: 3ης Σεπτεμβρίου 77, Τ.Κ. 104 34 | Τηλ. κέντρο: 210 8846429 | Fax: 210 8827139

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ