Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Κυρίες και κύριε, συγγενείς, φίλοι και συμπολίτες, χθες τα μεσάνυχτα υπερψηφίστηκε το νέο μνημόνιο με 199 ΝΑΙ από τους βουλευτές της χώρας, χωρίς να υπάρχουν ενδοιασμοί για τους χιλιάδες διαδηλωτές ανά την Ελλάδα, που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την αντίθεσή τους προ στην υπερψήφιση του νέου μνημονίου. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters δημοσίευσε την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, πριν καν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μέσα στην βουλή.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση το χρηματιστήριο της Ελλάδας, καθώς και το Ευρώ στα διεθνή χρηματιστήρια σημείωσαν ανοδική πορεία, πράγμα που αποδεικνύει ότι την Τρόικα, δεν την συμφέρει να χρεοκοπήσουμε, αφού σε μια τέτοια περίπτωση το Ευρώ θα αποδυναμωθεί ταπεινώνοντας τον θεσμό και τις στρατηγικές της ΕΕ. 

Ακούγοντας τις ομιλίες των ηγετών της χώρας, επαναλαμβάνεται συνεχώς η φράση “Θα τα καταφέρουμε”, τι όμως πραγματικά κρύβεται πίσω από αυτό? Κρύβεται η ικανοποίηση τους να καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της Τρόικα, δηλαδή να καταφέρουν να μην αποδυναμωθεί το νόμισμα του Ευρώ, ενώ στην συνέχεια να πληρώσουν την επόμενη δόση. Στην φράση αυτή δεν συμπεριλαμβάνονται ρυθμίσεις που θα μας κατευθύνουν με τέτοιο τρόπο ώστε να καταφέρουμε να ξεχρεώσουμε το δάνειο, ή να καταφέρουμε να αναπτυχθούμε σαν ένα αυτόνομο κράτος. 

Ας δώσουμε τώρα τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όσους, έστω και την τελευταία στιγμή, βρήκαν το θάρρος και ψήφισαν συνειδητά, αγνοώντας την κομματική πειθαρχία και αναδεικνύοντας δημοκρατικές μεθόδους, όπως αυτή του ελεύθερου λόγου. Στην συνέχεια ας καταδικάσουμε όλους αυτούς που έθεσαν τον όρο “κομματική πειθαρχία”, όλους αυτούς που ψήφισαν ναι με δειλία μην χάσουν την θέση τους. Με δύο λόγια, ας καταδικάσουμε ως λαβωμένοι πολίτες του μνημονίου και τους 199 βουλευτές, που τόσο εύκολα πούλησαν την αξιοπρέπεια μας για την επόμενη δόση και που στην συνέχεια με τόσο θράσος, κατέκριναν τις διαδηλώσεις και της λεηλασίες διεθνών επιχειρήσεων που σημειώθηκαν σε μεγάλες πόλεις. Επιβραβεύουμε τις ειρηνικές διαδηλώσεις, δεν επιβραβεύουμε, όλες τουλάχιστον τις πράξεις των κουκουλοφόρων, αλλά δεν μπορώ και να δεχτώ ότι θα κατακρίνουν τους κουκουλοφόρους, αυτοί που πριν από λίγα λεπτά πριν τα επεισόδια “ξεπούλησαν” ένα ολόκληρο κράτος ή στην τελική να τους κατακρίνουν αυτοί που προκάλεσαν την διαδήλωση, οι βολευτές (Βουλευτές) όπως τους αποκαλεί ο λαός. 


Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...