Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Κυρίες και κύριε, συγγενείς, φίλοι και συμπολίτες, χθες τα μεσάνυχτα υπερψηφίστηκε το νέο μνημόνιο με 199 ΝΑΙ από τους βουλευτές της χώρας, χωρίς να υπάρχουν ενδοιασμοί για τους χιλιάδες διαδηλωτές ανά την Ελλάδα, που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την αντίθεσή τους προ στην υπερψήφιση του νέου μνημονίου. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters δημοσίευσε την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, πριν καν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μέσα στην βουλή.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση το χρηματιστήριο της Ελλάδας, καθώς και το Ευρώ στα διεθνή χρηματιστήρια σημείωσαν ανοδική πορεία, πράγμα που αποδεικνύει ότι την Τρόικα, δεν την συμφέρει να χρεοκοπήσουμε, αφού σε μια τέτοια περίπτωση το Ευρώ θα αποδυναμωθεί ταπεινώνοντας τον θεσμό και τις στρατηγικές της ΕΕ. 

Ακούγοντας τις ομιλίες των ηγετών της χώρας, επαναλαμβάνεται συνεχώς η φράση “Θα τα καταφέρουμε”, τι όμως πραγματικά κρύβεται πίσω από αυτό? Κρύβεται η ικανοποίηση τους να καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της Τρόικα, δηλαδή να καταφέρουν να μην αποδυναμωθεί το νόμισμα του Ευρώ, ενώ στην συνέχεια να πληρώσουν την επόμενη δόση. Στην φράση αυτή δεν συμπεριλαμβάνονται ρυθμίσεις που θα μας κατευθύνουν με τέτοιο τρόπο ώστε να καταφέρουμε να ξεχρεώσουμε το δάνειο, ή να καταφέρουμε να αναπτυχθούμε σαν ένα αυτόνομο κράτος. 

Ας δώσουμε τώρα τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όσους, έστω και την τελευταία στιγμή, βρήκαν το θάρρος και ψήφισαν συνειδητά, αγνοώντας την κομματική πειθαρχία και αναδεικνύοντας δημοκρατικές μεθόδους, όπως αυτή του ελεύθερου λόγου. Στην συνέχεια ας καταδικάσουμε όλους αυτούς που έθεσαν τον όρο “κομματική πειθαρχία”, όλους αυτούς που ψήφισαν ναι με δειλία μην χάσουν την θέση τους. Με δύο λόγια, ας καταδικάσουμε ως λαβωμένοι πολίτες του μνημονίου και τους 199 βουλευτές, που τόσο εύκολα πούλησαν την αξιοπρέπεια μας για την επόμενη δόση και που στην συνέχεια με τόσο θράσος, κατέκριναν τις διαδηλώσεις και της λεηλασίες διεθνών επιχειρήσεων που σημειώθηκαν σε μεγάλες πόλεις. Επιβραβεύουμε τις ειρηνικές διαδηλώσεις, δεν επιβραβεύουμε, όλες τουλάχιστον τις πράξεις των κουκουλοφόρων, αλλά δεν μπορώ και να δεχτώ ότι θα κατακρίνουν τους κουκουλοφόρους, αυτοί που πριν από λίγα λεπτά πριν τα επεισόδια “ξεπούλησαν” ένα ολόκληρο κράτος ή στην τελική να τους κατακρίνουν αυτοί που προκάλεσαν την διαδήλωση, οι βολευτές (Βουλευτές) όπως τους αποκαλεί ο λαός. 


Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ