Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι ειναι το APPLICANT TRACKING SYSTEM ;


Γράφει η Βογιατζακη Δέσποινα 

Το Applicant Tracking System (ATS) είναι ένα σύστημα διαχείρισης αιτήσεων και αναζήτησης βιογραφικών. Είναι ένα λογισμικό που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τις ανάγκες μεγάλων επιχειρήσεων που δέχονται καθημερινά χιλιάδες βιογραφικά σημειώματα από πολίτες που αναζητούν εργασία. Με την χρήση αυτού του λογισμικού, οι εταιρίες κατάφεραν σε γρήγορο χρονικό διάστημα να ξεχωρίσουν τα βιογραφικά σε «αποδεκτά» και «μη αποδεκτά». Στις μέρες μας το συγκεκριμένο λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιείται μεμονωμένα από κάθε εταιρία αλλά κυρίως χρησιμοποιείται από τις διαδικτυακές πλατφόρμες εύρεσης εργασίας.

Ο τρόπος λειτουργίας του.

Ο τρόπος που λειτουργεί το ATS είναι να φιλτράρει το περιεχόμενο των Βιογραφικών. Η εταιρία ή η πλατφόρμα «ζητάει» από το λογισμικό να ανιχνεύσει τα βιογραφικά που διαθέτουν συγκεκριμένες λέξεις- κλειδιά (ανάλογα κάθε φορά από την ανάγκη του εργοδότη) δηλαδή, προϋπηρεσία, πτυχίο, δεξιότητες, σεμινάρια.

Ο στόχος του Applicant Tracking System είναι να «εξουδετερώσει» τους υποψήφιους που δεν πληρούν τα προσόντα για την θέση. Με αυτό τον τρόπο, ο εργοδότης έχει την ευχέρεια να ασχοληθεί μόνο με τους κατάλληλους υποψηφίους!

TIPS για να επιλεγεί το βιογραφικό σου από το ATS

· Το λογισμικό Applicant Tracking System, έχει τη δυνατότητα να διαβάζει τα απλά αρχεία word σε μορφή doc. ή docx., σε αντίθεση με τη μορφή PDF όπου δεν μπορεί να διαβάσει το περιεχόμενο του αρχείου όταν προέρχεται από μη επεξεργασμένο αρχείο ( όπως η φωτογραφία ή η φωτοτυπία), με αποτέλεσμα να μεταφέρει το βιογραφικό του υποψήφιου στον φάκελο «μη αποδεκτά».
· Κατάλληλα Keywords. Διαμόρφωσε το βιογραφικό σου σημείωμα ανάλογα με το περιεχόμενο της αγγελίας. Πριν στείλεις το βιογραφικό σου σημείωμα, έλεγξε προσεκτικά τι αναφέρει η αγγελία και ποια ορολογία χρησιμοποιεί. Πολύ σημαντικό, να χρησιμοποιήσεις την ίδια ορολογία και εσύ στο βιογραφικό σου. Π.χ., Αν στο βιογραφικό σου σημείωμα αναφέρεις ότι γνωρίζεις Η/Υ και διαθέτεις ECDL, ενδέχεται να απορριφθεί η αίτηση σου (πριν καν φτάσει στα χέρια του εργοδότη) γιατί πολύ απλά η αγγελία ανέφερε πως ο υποψήφιος πρέπει να έχει γνώση προγράμματος MICROSOFT OFFICE.
· Απέφυγε γραφήματα και εικόνες. Στη νέα τάση πραγμάτων, αποφεύγεται στο βιογραφικό η αναφορά στην οικογενειακή κατάσταση και στην εικόνα. Ο λόγος είναι γιατί στις μέρες μας θεωρείται μη αποδεκτό, να γίνεται στον επαγγελματικό τομέα διάκριση σε ηλικία / εμφάνιση / φύλλο ή ακόμα και διαθεσιμότητα. Επίσης, έρευνες έχουν δείξει πως το 85% των βιογραφικών με φωτογραφία, απορρίπτεται από τα ATS!

Τα Applicant Tracking System (ATS) ήρθαν για να μείνουν!

Όσο υπάρχουν λίγες θέσεις εργασίας και πολλοί υποψήφιοι, οι εταιρίες θα αναζητούν βοήθεια από λογισμικά τύπου Applicant Tracking System. Γι’ αυτό, αν επιθυμείτε να σπάσετε τον τοίχο των ATS και να έρθετε πιο κοντά στην επιθυμητή θέση εργασίας, προετοιμαστείτε κατάλληλα και μάθετε πως δουλεύουν!
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.