Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;


Γράφει η Αρετή Διαμαντή

Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις;

Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο;

Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου;

Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κάτω από την ομπρέλα του freelancing θα βρείτε πολλών λογιών εργασίες. Όλες τους όμως έχουν έναν κοινό παρονομαστή, που δεν είναι άλλος από την αυτονομία. Σαν freelancer είστε εσείς κύριοι της εργασίας σας, από την άποψη ότι είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι γι’ αυτή. Δεν σας δένει ένα συμβόλαιο πλέον με κάποιον εργοδότη, αλλά προσδιορίζεστε εσείς ως ο εργοδότης του εαυτού σας. Συνεπώς, συνάπτετε συμφωνίες και “μισθώνετε” τις υπηρεσίες σας σε εκείνον που σας πληρώνει πιο αδρά. Στη θεωρία φυσικά και αυτό δρα υπέρ του εργαζομένου, ο οποίος πλέον διεκδικεί αυτό που πραγματικά αξίζει. Επί της ουσίας όμως, μπορούν όλοι να γίνουν freelancers; Η απάντηση σαφώς και δεν είναι απλή. Κάποιοι αρέσκονται στην μισθωτή εργασία και αυτό είναι απολύτως σεβαστό. Ορισμένοι άλλοι λατρεύουν την ελευθερία που προσφέρει το freelancing και υιοθετούν τον αντίστοιχο τρόπο ζωής.

Η τεχνολογία είναι στενά συνυφασμένη με τους freelancers. Η γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο κατάφερε να εκμηδενίσει τις αποστάσεις και να προσφέρει έναν ευέλικτο τρόπο εργασίας σε όσους το επιθυμούν. Πια μπορεί κάποιος να εργάζεται μονάχα στο εξωτερικό, ενώ παράλληλα απολαμβάνει την άνεση και τις ομορφιές της πατρίδας του. Ή αντίθετα, ενδέχεται να βρίσκεται έξω στο πάρκο ή σε κάποιο καφέ και να εργάζεται σκληρά. Το κάθε νόμισμα έχει πάντοτε δύο όψεις. Μονάχα που αυτό που στηλιτεύτηκε από όσους αντέδρασαν στο άκουσμα και μόνο του freelancing έχει να κάνει με την ανυπαρξία της επιλογής. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της ευέλικτης εργασίας με αφεντικό του εαυτού σας μόνο εσάς είναι φυσικά η ελευθερία. Η δυνατότητα επιλογής έκανε το freelancing τόσο ελκυστικό. Αν του στερήσεις αυτό το χαρακτηριστικό γνώρισμα, όμως, μετατρέπεται σε κάτι άλλο και χάνει κάτι από την αυθεντική του ομορφιά και αίγλη.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.