Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κέρδισε τη Συνέντευξη, η θέση σου ανήκει!!!

Συνέντευξη εργασίας – Επαγγελματικό ραντεβού.

 
                                                            Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης
                                                                       Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων

Όταν καλούμαστε να παραβρεθούμε σε μια συνέντευξη εργασίας, πρέπει να έχουμε, πλήρη αντίληψη, του ποιος μας καλεί και με ποιον σκοπό. Επίσης πρέπει να ξέρουμε τι είναι αυτό που μπορούμε συγκεκριμένα να του προσφέρουμε. Δυστυχώς Σε μία συνέντευξη εργασίας, δεν έχουμε ποτέ δεύτερη ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση. Μέσα σε πολύ λίγα λεπτά, ο υπεύθυνος προσωπικού, κατευθύνοντας την συνέντευξη καλείτε να σχηματίσει ένα πλήρες προφίλ για τον κάθε συνεντευξιαζόμενο, καταλήγοντας έτσι στους ικανότερους και την δεύτερη φάση.

 Σκεφτείτε θετικά!Η θέση σας ανήκει. Αφήστε όλους τους προβληματισμούς σας έξω από την εταιρεία. Σκεφτείτε όμορφες εικόνες. Δείξτε θάρρος, δύναμη και αυτοπεποίθηση.



Επαγγελματική εικόνα!

Η πρώτη μας επαφή είναι οπτική. Καλώς ή κακός, η εμφάνιση παίζει σημαντικό ρόλο, όχι μόνο στην συνέντευξη εργασίας, αλλά και στην προσέλκυση ενός αγνώστου. Χαμογελάστε ελεύθερα, δείξτε ότι δεν σας τρομάζει η θέση.



Προσοχή όμως, δεν χρειάζεται να ξεκαρδιστείτε στα γέλια, ούτε να χαμογελάτε άσκοπα, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να φανεί στο πρόσωπο σας αμηχανία η ειρωνεία. Όσο αφορά τις στιλιστικές σας επιλογές, θα πρέπει να ντυθείτε έτσι όπως θα άρμοζε στην θέση που θα θέλατε να φτάσετε. Πολλές φορές αυτή η στρατηγική, σας οδηγεί στο να κρύβετε αυτό που ήσασταν μέχρι εκείνη την στιγμή. Ωστόσο για να μπείτε στην διαδικασία της «μεταμόρφωσης» με δική σας βούληση, ψυχολογικά ερμηνεύεται ως μετάλλαξη σε αυτό που θα θέλατε να είστε.


Χειραψία

 Η χειραψία συγκαταλέγεται στις κινήσεις αυτές του σώματος που πιο ανοιχτά από άλλες ‘ομολογούν’ τα στοιχεία χαρακτήρα των προσώπων που την μοιράζονται, μια κίνηση αναγκαστικά αμφίδρομη, ασχέτως αν ένα από τα δύο πρόσωπα που εμπλέκονται σε αυτήν έχει πιο έντονη συμμετοχή ή πρόθεση. Στην περίπτωση μας μην διστάσετε να σφίξετε το χέρι. Μην ξεχνάτε όμως ότι δεν θέλετε να το σπάσετε, το ιδανικό θα είναι να χρησιμοποιήσετε όση δύναμη σας ασκείτε. Και εφόσον μπορείτε μην τον αφήσετε να γυρίσει την χειραψία με το χέρι του προς τα επάνω, γιατί έτσι θα σας επιβληθεί. Ενώ το τέλος της χειραψίας θα αφήσετε να το ορίσει ο μελλοντικός σας συνεργάτης, τραβώντας το αυτός πρώτος. Εκτός φυσικά αν έχει διαβάσει το ίδιο άρθρο και χρησιμοποιεί την ίδια στρατηγική.

 

Η συνέντευξη.

Είναι λογικό ότι σε αυτό το κομμάτι θα κληθείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις που σκοπεύουν να σας «ξεσκεπάσουν». Θα γίνουν ερωτήσεις που αφορούν την προσωπική σας ζωή, το κοινωνικό σας επίπεδο, την επαγγελματική σας εξέλιξη, ίσος και τα μελλοντικά σας σχέδια. Όλα αυτά προσπαθήστε να τα προσαρμόσετε ώστε να μπορούν να συνδυαστούν άψογα με την κενή θέση που διεκδικείτε. Όπως φυσικά θα κάνει και ο υπεύθυνος προσωπικού, δηλαδή θα προσαρμόσει τις απαντήσεις σας στο προφίλ του κατάλληλου υποψήφιου για την θέση.




Πηγή: http://msmirnakis.blogspot.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...