Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σοφά λόγια για τις Δημόσιες Σχέσεις ,την Eπικοινωνία και τη Διαφήμιση

Απο τον Γιώργο Παπατριανταφύλλου
http://georgepapatriantafillou.wordpress.com

Διαφήμιση είναι όταν λες στους άλλους πόσο σπουδαίος είσαι. Δημόσιες σχέσεις είναι όταν κάποιος άλλος λέει πόσο σπουδαίος είσαι.
Guy Kawasaki, Αμερικανός consultant & blogger


Οι δημόσιες σχέσεις είναι κατά 90% να κάνεις το σωστό και κατά 10% να μιλάς γι’ αυτό.
Ανώνυμος

Η καλή επικοινωνία είναι εξίσου διεγερτική με τον σκέτο καφέ, και είναι το ίδιο δύσκολο να κοιμηθείς μετά.
Orson Welles, 1915-1985, Βρετανός ηθοποιός & σκηνοθέτης


Έχω συνειδητοποιήσει ότι όλα μας τα προβλήματα προκύπτουν από την αποτυχία μας να χρησιμοποιήσουμε μια απλή και ξεκάθαρη γλώσσα.
Jean-Paul Sartre, 1905-1980, Γάλλος φιλόσοφος


Όταν ξέρει κανείς ν’ ακούει, μιλάει πάντα καλά.
Μολιέρος, 1622-1673, Γάλλος θεατρικός συγγραφέας



Άκουγε πολλούς, μίλα σε λίγους.
Γουίλιαμ Σαίξπηρ, 1564-1616, Άγγλος συγγραφέας



Η Ελλάδα, η χώρα των παράλληλων μονολόγων.
Γιώργος Σεφέρης, 1900-1971, Έλληνας ποιητής, Νόμπελ 1962



Όλα τα μονοπάτια οδηγούν στον ίδιο στόχο: Να εκφράσουμε στους άλλους αυτό που είμαστε.
Pablo Neruda, 1904-1973, Χιλιανός ποιητής, Νόμπελ 1971


Άκουγε πολλούς, μίλα σε λίγους.
Γουίλιαμ Σαίξπηρ, 1564-1616, Άγγλος συγγραφέας



Διαφήμιση :

Μια καλή διαφήμιση είναι αυτή που πουλάει το προϊόν, χωρίς να τραβάει την προσοχή στην ίδια.
David Ogilvy, 1911-1999, Βρετανός διαφημιστής



Η κατανάλωση είναι ουσιαστικά η ικανοποίηση τεχνητά προκαλούμενων φαντασιώσεων.
Erich Fromm, 1900-1980, Γερμανός ψυχαναλυτής



Οι περισσότερες διαφημίσεις δηλώνουν: πρώτα-πρώτα, πρέπει να έχεις κόμπλεξ μ’ αυτό που είσαι.
Isabella Rossellini, 1952-, Ιταλοαμερικανίδα ηθοποιός


Όταν κάποιος βλέπει μια διαφήμισή μου, δεν θέλω να λέει «α, τι ωραία διαφήμιση», αλλά «α, τι ωραίο προϊόν».
Leo Burnett, 1891-1971, Αμερικανός διαφημιστής


Τα καλά προϊόντα, που οι άνθρωποι τα θέλουν, δεν χρειάζονται ούτε τεχνικές πωλήσεων ούτε γκρίζα διαφήμιση στην τηλεόραση. Πάρε παράδειγμα το «χόρτο».
Ogden Nash, 1902-1971, Αμερικανός ποιητής



Όταν κάποιος σου δίνει ένα διαφημιστικό φυλλάδιο είναι σαν να σου λέει «πάρ’ το αυτό και πέταξέ το».
Mitch Hedberg, 1968-2005, Αμερικανός κωμικός



Ο ίδιος ο θεός πιστεύει στη διαφήμιση: έβαλε τις καμπάνες στις εκκλησίες.
Sacha Guitry, 1885-1957, Γάλλος συγγραφέας


Πηγή : http://www.gnomikologikon.gr/catquotes.php?categ=1840#ixzz2MKp20xpz

Πηγή : http://www.gnomikologikon.gr/catquotes.php?categ=1800#ixzz2MKk1iL5a

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...