Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3 πρωινά τελετουργικά των πολύ επιτυχημένων ανθρώπων .

 Τα μυστικά που κάθε πρωί τους εξασφαλίζουν μέγιστη πνευματική δύναμη και απόδοση

 
Αν μιλάμε για "επαγγελματική στολή" που όμως εξέπεμπε αυτοπεποίθηση και τελικά έγινε σήμα κατατεθέν μίας διαφορετικής κομψότητας στη δουλειά, τότε μιλάμε για τον Στιβ Τζομπς: Μαύρο ζιβάγκο σε παραλλαγές, τζιν και αυτό ήταν όλο.

Για την επιτυχία δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή. Υπάρχουν, όμως, βήματα, μέθοδοι και μυστικά που κρατούν κάποιον σε επαφή με τον στόχο του και ταυτόχρονα του δίνουν μια μικρή ανάσα μέσα στο σκληρό πρόγραμμα της μέρας του, μικρές άγκυρες για να «κρατηθεί» και να συνεχίσει να παλεύει για το καλύτερο.

Σύμφωνα με τον Rhett Power, συγγραφέα εγχειριδίων για έξυπνη διοίκηση μεγάλων επιχειρήσεων υπάρχου κάποια τελετουργικά που εφαρμόζουν άνθρωποι που αποδεδειγμένα έχουν διακριθεί στον τομέα τους, χωρίς να στερούνται τις ευτυχισμένες στιγμές της μέρας του. Τα τρία βασικότερα είναι αυτά:


 Βρείτε μία επαγγελματική «στολή»
Κι όταν λέμε «στολή» δεν εννοούμε του αστυνόμου, αλλά έναν τύπο ρούχων που σας εκφράζει, σας κρατά άνετους όλη μέρα και δεν αφαιρεί τίποτα από την κομψότητα σας. Η συμβουλή ισχύει και για τον γυναικείο πληθυσμό. Από το να χάνεις χρόνο κάθε πρωί ή το προηγούμενο βράδυ για το τι θα φορέσεις, βρες ένα ρούχο που σου πάει, σε βολεύει και τονώνει την αυτοπεποίθηση σου και φρόντισε να υπάρχει στη ντουλάπα σου σε διαφορετικές εκδοχές, συμβουλεύει ο ειδικός. Βέβαια, αναφέρει και τον Μαρκ Ζούγκερμπεργκ, ως παράδειγμα, αλλά μάλλον ο Στιβ Τζομπς ήταν πιο κοντά σε αυτό που περιγράφει ως «κοστούμι δύναμης, αυτοπεποίθησης και άνεσης».



15’ χαράς αρκούν, αν κάνετε κάτι που πραγματικά σας αρέσει
Πριν φύγετε το πρωί από το σπίτι, κάντε έστω και για 10-15 λεπτά κάτι που σας γεμίζει χαρά. Από το διαβάσετε λίγες σελίδες ακόμη από το αγαπημένο σας βιβλίο ή να πάτε μια μικρή βόλτα το σκύλο. Το να κάνετε αυτό που σας ευχαριστεί ελάχιστη ώρα από τη στιγμή που θα ξυπνήσετε λειτουργεί σαν ένα δημιουργικό ντους στον εγκέφαλο και σας πλημμυρίζει από ενδορφίνες, που σας κρατούν ευδιάθετους και δημιουργικούς όλη μέρα, λέει ο Power.



Μην αναζητάτε το ιδανικό μέρος, την ιδανική στιγμήΕδώ ο Power χρησιμοποιεί ως παράδειγμα την Άγκαθα Κρίστι. Μπορούσε να γράψει παντού, με όποιες συνθήκες, σχεδόν ποτέ δεν χρησιμοποιούσε γραφείο. Τι θέλει να πει ο συγγραφέας με αυτό; Ότι δεν χρειάζεται το πρωί να μπαίνετε στη διαδικασία να οραματιστείτε τις ιδανικές συνθήκες κάτω από τις οποίες θα δουλέψετε σήμερα: η κάθε μέρα έχει τα δικά της απρόοπτα και ασχέτως που φέρατε λουλουδάκια στο γραφείο και είχατε προγραμματίσει τη δουλειά σας, είναι πολύ πιθανόν όλο αυτό το πρόγραμμα να χαλάσει. Το θέμα είναι να μη χαλάσει η ψυχολογία σας, να εργαστείτε σα να μην άλλαξε τίποτα, σαν τίποτα να μη σας έβγαλε από τον δρόμο. Όπως χαρακτηριστικά γράφει, «ιδανικές στιγμές και ιδανικές περιστάσεις δεν υπάρχουν ποτέ». Είναι μέσα μας και εμείς τις κρατάμε σε λειτουργία.

 Με στοιχεία από το Inc.
 
 
Πηγή:www.lifo.gr





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...