Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το μεταναστευτικό προβάλλει την ανθρωπιά και τη φιλοξενία του Έλληνα

Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης

Το μεταναστευτικό προβάλλει τη ανθρωπιά και τη φιλοξενία του Έλληνα. Ας μεταδώσουμε κι εμείς το ίδιο συναίσθημα στους τουρίστες.  Αν αυτό γίνεται σε περιοχές που πλήττονται από το μεταναστευτικό, φανταστείτε πόσο πιο εύκολα μπορεί να γίνει σε περιοχές που οι συνθήκες είναι πολύ καλύτερες.

Το 2016 για τον Ελληνικό τουρισμό αναμενόταν να είναι μια δύσκολη χρόνια. Παρά τα οικονομικά και μεταναστευτικά προβλήματα που αναπτύσσονται συνεχώς μέσα στα ελληνικά σύνορα, τα στατιστικά στοιχεία καταλήγουν ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση στον αριθμό των τουριστών που έχουν ήδη επιλέξει ως ταξιδιωτικό τους προορισμό την Ελλάδα.
Το 2015 ο τουρισμός άγγιξε τα 26 εκατομμύρια, 4 εκατομμύρια περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2014. Φέτος αναμένεται χρονιά ρεκόρ πράγμα που σημαίνει ότι θα ξεπεράσουμε τα 26 εκατομμύρια και υπολογίζεται να τα ξεπεράσουμε κατά 2 εκατομμύρια περίπου τουρίστες. Εκ των οποίον οι περισσότεροι θα είναι Ρώσοι κι αυτό φυσικά, για το επεισόδιο που σημειώθηκε μετά τη συντριβή του Ρώσικου αεροσκάφους από Τούρκικη βούληση. Αποτέλεσμα αυτού? Σίγουρα δεν θα επισκεφτούν όλοι οι Ρώσοι την Ελλάδα, αλλά αναμένεται να έρθει ένα σημαντικό ποσοστό από τα 4,5 εκατομμύρια που επισκεπτόντουσαν μέχρι χθες τη Τουρκία.

Ιδιαίτερη προτίμηση μας δείχνουν φέτος και οι Γερμανοί τουρίστες, αφού οι tour operator προσφέρουν πολύ περισσότερα ξενοδοχεία σε σχέση με πέρυσι σε Ελληνικούς προορισμούς. Ενώ η Έλενα Κουντουρά δίνει νέες λύσεις για την ενίσχυση του Τουρισμού  με απευθείας πτήσεις από Ελλάδα σε Κίνα, Κορέα, ΗΠΑ και Μέση ανατολή. Καθώς και την προώθηση εναλλακτικών προορισμών, από αυτούς που αντιμετωπίζουν τα μεταναστευτικά προβλήματα, με σκοπό πάντα να όχι μόνο να αυξήσει τη προσέλευση, αλλά και τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν.
Οι μελέτες λοιπόν δείχνουν τη άνοδο του Τουρισμού, από εμάς τους ίδιους πλέον εξαρτάται η εντύπωση που θα σχηματίσουν οι Επισκέπτες στη χώρα μας. Πρέπει να σκεφτούμε λίγο πρακτικά και να θυμηθούμε πρώτα εμείς και ύστερα να δείξουμε στους τουρίστες τι σημαίνει να είσαι Έλληνας και να έχεις Ελληνική κουλτούρα.
Ας βοηθήσουμε το τόπο μας να ξανά κερδίσει το στοίχημα του Τουρισμού, γιατί όπως φαίνεται είναι η κύρια πύλη εξόδου από τη μιζέρια και την Κρίση που επηρεάζει, όχι τη χώρα, αλλά εμάς τους ίδιους τους κατοίκους της. Αφού λίγο πολύ όλοι ασχολούμαστε ή έχουμε κοντινούς ανθρώπους που επιβιώνουν μέσω του τουρισμού.

Ας κρατήσουμε καθαρή τη Χώρα μας. Ας δείξουμε το χαμόγελο μας στους Τουρίστες. Ας τους βοηθήσουμε να κινηθούν στις περιοχές μας. Ας εκμεταλλευτούμε το πρόσωπο της ανθρωπιάς και της φιλοξενίας που έχει προβληθεί από το μεταναστευτικό. Αυτό κάναμε κάποτε, αυτό πρέπει να κάνουμε και τώρα. Ας δείξουμε τι σημαίνει ελληνική φιλοξενία με πράξεις. Το έχουμε ανάγκη πρώτα εμείς, ας το κάνουμε λοιπόν για να ξανά βρούμε την πολιτισμική μας Ταυτότητα.

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...