Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το μεταναστευτικό προβάλλει την ανθρωπιά και τη φιλοξενία του Έλληνα

Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης

Το μεταναστευτικό προβάλλει τη ανθρωπιά και τη φιλοξενία του Έλληνα. Ας μεταδώσουμε κι εμείς το ίδιο συναίσθημα στους τουρίστες.  Αν αυτό γίνεται σε περιοχές που πλήττονται από το μεταναστευτικό, φανταστείτε πόσο πιο εύκολα μπορεί να γίνει σε περιοχές που οι συνθήκες είναι πολύ καλύτερες.

Το 2016 για τον Ελληνικό τουρισμό αναμενόταν να είναι μια δύσκολη χρόνια. Παρά τα οικονομικά και μεταναστευτικά προβλήματα που αναπτύσσονται συνεχώς μέσα στα ελληνικά σύνορα, τα στατιστικά στοιχεία καταλήγουν ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση στον αριθμό των τουριστών που έχουν ήδη επιλέξει ως ταξιδιωτικό τους προορισμό την Ελλάδα.
Το 2015 ο τουρισμός άγγιξε τα 26 εκατομμύρια, 4 εκατομμύρια περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2014. Φέτος αναμένεται χρονιά ρεκόρ πράγμα που σημαίνει ότι θα ξεπεράσουμε τα 26 εκατομμύρια και υπολογίζεται να τα ξεπεράσουμε κατά 2 εκατομμύρια περίπου τουρίστες. Εκ των οποίον οι περισσότεροι θα είναι Ρώσοι κι αυτό φυσικά, για το επεισόδιο που σημειώθηκε μετά τη συντριβή του Ρώσικου αεροσκάφους από Τούρκικη βούληση. Αποτέλεσμα αυτού? Σίγουρα δεν θα επισκεφτούν όλοι οι Ρώσοι την Ελλάδα, αλλά αναμένεται να έρθει ένα σημαντικό ποσοστό από τα 4,5 εκατομμύρια που επισκεπτόντουσαν μέχρι χθες τη Τουρκία.

Ιδιαίτερη προτίμηση μας δείχνουν φέτος και οι Γερμανοί τουρίστες, αφού οι tour operator προσφέρουν πολύ περισσότερα ξενοδοχεία σε σχέση με πέρυσι σε Ελληνικούς προορισμούς. Ενώ η Έλενα Κουντουρά δίνει νέες λύσεις για την ενίσχυση του Τουρισμού  με απευθείας πτήσεις από Ελλάδα σε Κίνα, Κορέα, ΗΠΑ και Μέση ανατολή. Καθώς και την προώθηση εναλλακτικών προορισμών, από αυτούς που αντιμετωπίζουν τα μεταναστευτικά προβλήματα, με σκοπό πάντα να όχι μόνο να αυξήσει τη προσέλευση, αλλά και τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν.
Οι μελέτες λοιπόν δείχνουν τη άνοδο του Τουρισμού, από εμάς τους ίδιους πλέον εξαρτάται η εντύπωση που θα σχηματίσουν οι Επισκέπτες στη χώρα μας. Πρέπει να σκεφτούμε λίγο πρακτικά και να θυμηθούμε πρώτα εμείς και ύστερα να δείξουμε στους τουρίστες τι σημαίνει να είσαι Έλληνας και να έχεις Ελληνική κουλτούρα.
Ας βοηθήσουμε το τόπο μας να ξανά κερδίσει το στοίχημα του Τουρισμού, γιατί όπως φαίνεται είναι η κύρια πύλη εξόδου από τη μιζέρια και την Κρίση που επηρεάζει, όχι τη χώρα, αλλά εμάς τους ίδιους τους κατοίκους της. Αφού λίγο πολύ όλοι ασχολούμαστε ή έχουμε κοντινούς ανθρώπους που επιβιώνουν μέσω του τουρισμού.

Ας κρατήσουμε καθαρή τη Χώρα μας. Ας δείξουμε το χαμόγελο μας στους Τουρίστες. Ας τους βοηθήσουμε να κινηθούν στις περιοχές μας. Ας εκμεταλλευτούμε το πρόσωπο της ανθρωπιάς και της φιλοξενίας που έχει προβληθεί από το μεταναστευτικό. Αυτό κάναμε κάποτε, αυτό πρέπει να κάνουμε και τώρα. Ας δείξουμε τι σημαίνει ελληνική φιλοξενία με πράξεις. Το έχουμε ανάγκη πρώτα εμείς, ας το κάνουμε λοιπόν για να ξανά βρούμε την πολιτισμική μας Ταυτότητα.

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...