Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας: “Speak Greek in March”

Μένω στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Ο πατέρας μου γεννήθηκε στο Σισάνι της Κοζάνης και η μητέρα μου στo Καρπενήσι, στη Μυρίκη. Αγαπώ τα ταξίδια και στα χόμπι μου περιλαμβάνονται οι νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες που απολαμβάνω με την οικογένειά μου. Επίσης αγαπώ τη δουλειά μου και τη βοήθεια που προσφέρουμε στις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητές τους. Έχω αφιερώσει τα δύο τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη της επιχείρησής μου και σε αυτό το διάστημα έχουν παρουσιαστεί υπέροχες ευκαιρίες για εξέλιξη. Μια από αυτές είναι το Speak Greek in March (SGM) και όταν, λόγω των  γνώσεών μου στο ψηφιακό marketing,   μου ζητήθηκε να συνεισφέρω στην καμπάνια 2016 SGM, δεν δίστασα ούτε στιγμή.
 
Καμπάνια Speak Greek in March
Όλα τα θέματα που έχουν επιλεγεί προέρχονται από ελληνικές λέξεις
Το Speak Greek in March δημιουργήθηκε με σκοπό να παρακινήσει την ελληνική κοινότητα, το εκπαιδευτικό σύστημα και την κυβέρνηση να δώσουν υψηλότερη προτεραιότητα  στην ομιλία, την εκμάθηση και τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Η πρωτοβουλία αυτή βρίσκεται τώρα στο δεύτερο έτος και, με βάση μια καινούργια ιδέα, προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε μέρα του Μαρτίου θα υπάρχει μια δραστηριότητα  η οποία να αυξάνει το ενδιαφέρον για τα Ελληνικά. Γι αυτό το λόγο ορίστηκαν 31 θέματα, ένα για κάθε μέρα. Τα θέματα ποικίλουν από απλές κατηγορίες όπως το «αλφάβητο», η «αριθμητική» και η «γραμματική» έως τη «φιλοσοφία», την «πολιτική», την «οικονομική», «τους Ολυμπιακούς» και τη «μυθολογία», για να αναφέρω κάποια ενδεικτικά παραδείγματα. Όλα τα θέματα που έχουν επιλεγεί προέρχονται από ελληνικές λέξεις και έχουν τις ρίζες τους στην ελληνική γλώσσα.
Παρόλο που η καμπάνια ξεκίνησε εδώ στη Μελβούρνη, σύντομα εξαπλώθηκε σε άλλες περιοχές της Αυστραλίας αλλά και στο εξωτερικό. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια μπορείτε να επισκεφτείτε το www.speakgreekinmarch.com. Εδώ θα βρείτε επίσης και μια συνέντευξη του προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής, Μάικ Ζαφειρόπουλου στον Θέμη Καλλό για το SBS Greek Radio. Ο συγκεκριμένος ραδιοφωνικός σταθμός επίσης συμμετέχει στη φετινή καμπάνια παίρνοντας καθημερινά συνεντεύξεις από διακεκριμένους καλεσμένους οι οποίοι ειδικεύονται στο θέμα της ημέρας και μπορούν να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες.
 
Οι καλύτερες διακοπές μου στην Ελλάδα & αγαπημένες αναμνήσεις!
Συγκινούμαι και μόνο με τη σκέψη! Ήρθα στην Αυστραλία όταν ήμουν σχεδόν 9 ετών. Όταν ξαναήρθα στην Ελλάδα μόνη μου για πρώτη φορά ήμουν 22. Πριν ταξιδέψω στον βορρά για να επισκεφτώ τη γιαγιά μου και να ξανασυναντήσω τους συγγενείς μου, πέρασα μερικές μέρες στην Αθήνα και πήρα το φέριμποτ για τη Μύκονο. Μετά πήγα στην Πάρο. Έπειτα στη Σαντορίνη. Για δυο ολόκληρες εβδομάδες ήταν σαν να ζούσα σε καρτ ποστάλ, δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερα. Πριν από τρία χρόνια επέστρεψα στη Σαντορίνη με τα μικρά  παιδιά μου και ήταν πάλι σαν την πρώτη φορά, μου προκάλεσε δέος και μου έκοψε την ανάσα με την ομορφιά της.
 
Τα Ελληνικά Νησιά
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να στερήσετε στον εαυτό σας μια επίσκεψη στα ελληνικά νησιά και αν μπορείτε να επισκεφθείτε μόνο ένα, πηγαίνετε στη Σαντορίνη. Είναι ένα από τα μέρη που όλοι πρέπει να δουν τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους!
 
Αστείο Περιστατικό
Όταν ήμουν στην Κέρκυρα ο θείος μου με πήγε μια βόλτα με το αυτοκίνητο και κάναμε το γύρο του Νησιού. Παντού έβλεπα το όνομα Δήμος. Στο τέλος της μέρας ρώτησα, «Λοιπόν, πες μου ποιος είναι αυτός ο Δήμος που του ανήκει σχεδόν όλο το νησί;». Ο θείος δεν μπορούσε να σταματήσει τα γέλια καθώς μου εξηγούσε ότι Δήμος δεν ήταν κάποιο πρόσωπο αλλά ο Δήμος Κερκυραίων!
 
 
Αξέχαστες Εντυπώσεις
Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη γιατί ολόκληρη η εμπειρία ήταν αξέχαστη. Αν και, τώρα που το σκέφτομαι, τίποτα δεν είναι καλύτερο από τις ήσυχες στιγμές σε ένα εστιατόριο στην κορυφή ενός βράχου με υπέροχο φαγητό και θέα στο Αιγαίο Πέλαγος!
 
Τι κάνει την Ελλάδα ερωτεύσιμη;
Νομίζω ότι είναι η ιστορία, ο πολιτισμός, οι παραδόσεις, το φαγητό, η μουσική και οι μοναδικές εμπειρίες που κάνουν τους ανθρώπους να ερωτεύονται την Ελλάδα. Προσωπικά δεν αλλάζω το φαγητό με τίποτα. Λατρεύω την ελληνική κουζίνα.
 
Αγαπημένη γεύση
Ο μουσακάς, μια καλή χωριάτικη σαλάτα και η πρασόπιτα της μητέρας μου είναι τα αγαπημένα μου και τα αποζητάω συχνά. Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος. Απλά είναι πεντανόστιμα.
 
Επόμενος ελληνικός προορισμός
Ο τελευταίος προορισμός που επισκέφτηκα ήταν το Σάνσαϊν Κόουστ στο Κουίνζλαντ της Αυστραλίας και το επόμενο μέρος που θα ήθελα να επισκεφτώ στην Ελλάδα είναι η Χαλκιδική στα βόρεια της χώρας.
 
Αγαπημένο μεταφορικό μέσο
Διεύθυνα μια επιχείρηση με αερόστατα για πολλά χρόνια και μου αρέσει να διασχίζω και να βλέπω έναν τόπο από ένα όμορφο αερόστατο – και αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να κάνω στην Ελλάδα κάποια στιγμή!
 
Προτιμάτε να ταξιδεύετε μόνος/η ή με την οικογένεια/φίλους;
Μου αρέσουν όλες οι πιθανές εκδοχές!
Τώρα τα αγαπημένα μου σουβενίρ είναι οι φωτογραφίες μας
 
Τι θεωρείτε απαραίτητο να έχετε μαζί σας στις διακοπές;
Ένα καλό βιβλίο!
 
Ενθύμια από την Ελλάδα
Επειδή ζούσαμε στην Ελλάδα όταν ήμαστε πολύ μικροί, υπάρχουν πολλές φωτογραφίες και οι γονείς μου νιώθουν ότι αυτή είναι η πατρίδα τους, ο τόπος στον οποίο ανήκουν. Την τελευταία φορά επέστρεψα με μια βαλίτσα γεμάτη τραπεζομάντηλα, μαξιλαροθήκες και κλινοσκεπάσματα που είχε κεντήσει η γιαγιά μου. Πριν γεννηθούν τα παιδιά μου, έπρεπε οπωσδήποτε να φέρω ένα ξεχωριστό ενθύμιο από κάθε προορισμό. Τώρα τα αγαπημένα μου σουβενίρ είναι οι φωτογραφίες μας.
 
 
πηγή: blog.discovergreece.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...