Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας: “Speak Greek in March”

Μένω στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Ο πατέρας μου γεννήθηκε στο Σισάνι της Κοζάνης και η μητέρα μου στo Καρπενήσι, στη Μυρίκη. Αγαπώ τα ταξίδια και στα χόμπι μου περιλαμβάνονται οι νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες που απολαμβάνω με την οικογένειά μου. Επίσης αγαπώ τη δουλειά μου και τη βοήθεια που προσφέρουμε στις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητές τους. Έχω αφιερώσει τα δύο τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη της επιχείρησής μου και σε αυτό το διάστημα έχουν παρουσιαστεί υπέροχες ευκαιρίες για εξέλιξη. Μια από αυτές είναι το Speak Greek in March (SGM) και όταν, λόγω των  γνώσεών μου στο ψηφιακό marketing,   μου ζητήθηκε να συνεισφέρω στην καμπάνια 2016 SGM, δεν δίστασα ούτε στιγμή.
 
Καμπάνια Speak Greek in March
Όλα τα θέματα που έχουν επιλεγεί προέρχονται από ελληνικές λέξεις
Το Speak Greek in March δημιουργήθηκε με σκοπό να παρακινήσει την ελληνική κοινότητα, το εκπαιδευτικό σύστημα και την κυβέρνηση να δώσουν υψηλότερη προτεραιότητα  στην ομιλία, την εκμάθηση και τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Η πρωτοβουλία αυτή βρίσκεται τώρα στο δεύτερο έτος και, με βάση μια καινούργια ιδέα, προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε μέρα του Μαρτίου θα υπάρχει μια δραστηριότητα  η οποία να αυξάνει το ενδιαφέρον για τα Ελληνικά. Γι αυτό το λόγο ορίστηκαν 31 θέματα, ένα για κάθε μέρα. Τα θέματα ποικίλουν από απλές κατηγορίες όπως το «αλφάβητο», η «αριθμητική» και η «γραμματική» έως τη «φιλοσοφία», την «πολιτική», την «οικονομική», «τους Ολυμπιακούς» και τη «μυθολογία», για να αναφέρω κάποια ενδεικτικά παραδείγματα. Όλα τα θέματα που έχουν επιλεγεί προέρχονται από ελληνικές λέξεις και έχουν τις ρίζες τους στην ελληνική γλώσσα.
Παρόλο που η καμπάνια ξεκίνησε εδώ στη Μελβούρνη, σύντομα εξαπλώθηκε σε άλλες περιοχές της Αυστραλίας αλλά και στο εξωτερικό. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια μπορείτε να επισκεφτείτε το www.speakgreekinmarch.com. Εδώ θα βρείτε επίσης και μια συνέντευξη του προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής, Μάικ Ζαφειρόπουλου στον Θέμη Καλλό για το SBS Greek Radio. Ο συγκεκριμένος ραδιοφωνικός σταθμός επίσης συμμετέχει στη φετινή καμπάνια παίρνοντας καθημερινά συνεντεύξεις από διακεκριμένους καλεσμένους οι οποίοι ειδικεύονται στο θέμα της ημέρας και μπορούν να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες.
 
Οι καλύτερες διακοπές μου στην Ελλάδα & αγαπημένες αναμνήσεις!
Συγκινούμαι και μόνο με τη σκέψη! Ήρθα στην Αυστραλία όταν ήμουν σχεδόν 9 ετών. Όταν ξαναήρθα στην Ελλάδα μόνη μου για πρώτη φορά ήμουν 22. Πριν ταξιδέψω στον βορρά για να επισκεφτώ τη γιαγιά μου και να ξανασυναντήσω τους συγγενείς μου, πέρασα μερικές μέρες στην Αθήνα και πήρα το φέριμποτ για τη Μύκονο. Μετά πήγα στην Πάρο. Έπειτα στη Σαντορίνη. Για δυο ολόκληρες εβδομάδες ήταν σαν να ζούσα σε καρτ ποστάλ, δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερα. Πριν από τρία χρόνια επέστρεψα στη Σαντορίνη με τα μικρά  παιδιά μου και ήταν πάλι σαν την πρώτη φορά, μου προκάλεσε δέος και μου έκοψε την ανάσα με την ομορφιά της.
 
Τα Ελληνικά Νησιά
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να στερήσετε στον εαυτό σας μια επίσκεψη στα ελληνικά νησιά και αν μπορείτε να επισκεφθείτε μόνο ένα, πηγαίνετε στη Σαντορίνη. Είναι ένα από τα μέρη που όλοι πρέπει να δουν τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους!
 
Αστείο Περιστατικό
Όταν ήμουν στην Κέρκυρα ο θείος μου με πήγε μια βόλτα με το αυτοκίνητο και κάναμε το γύρο του Νησιού. Παντού έβλεπα το όνομα Δήμος. Στο τέλος της μέρας ρώτησα, «Λοιπόν, πες μου ποιος είναι αυτός ο Δήμος που του ανήκει σχεδόν όλο το νησί;». Ο θείος δεν μπορούσε να σταματήσει τα γέλια καθώς μου εξηγούσε ότι Δήμος δεν ήταν κάποιο πρόσωπο αλλά ο Δήμος Κερκυραίων!
 
 
Αξέχαστες Εντυπώσεις
Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη γιατί ολόκληρη η εμπειρία ήταν αξέχαστη. Αν και, τώρα που το σκέφτομαι, τίποτα δεν είναι καλύτερο από τις ήσυχες στιγμές σε ένα εστιατόριο στην κορυφή ενός βράχου με υπέροχο φαγητό και θέα στο Αιγαίο Πέλαγος!
 
Τι κάνει την Ελλάδα ερωτεύσιμη;
Νομίζω ότι είναι η ιστορία, ο πολιτισμός, οι παραδόσεις, το φαγητό, η μουσική και οι μοναδικές εμπειρίες που κάνουν τους ανθρώπους να ερωτεύονται την Ελλάδα. Προσωπικά δεν αλλάζω το φαγητό με τίποτα. Λατρεύω την ελληνική κουζίνα.
 
Αγαπημένη γεύση
Ο μουσακάς, μια καλή χωριάτικη σαλάτα και η πρασόπιτα της μητέρας μου είναι τα αγαπημένα μου και τα αποζητάω συχνά. Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος. Απλά είναι πεντανόστιμα.
 
Επόμενος ελληνικός προορισμός
Ο τελευταίος προορισμός που επισκέφτηκα ήταν το Σάνσαϊν Κόουστ στο Κουίνζλαντ της Αυστραλίας και το επόμενο μέρος που θα ήθελα να επισκεφτώ στην Ελλάδα είναι η Χαλκιδική στα βόρεια της χώρας.
 
Αγαπημένο μεταφορικό μέσο
Διεύθυνα μια επιχείρηση με αερόστατα για πολλά χρόνια και μου αρέσει να διασχίζω και να βλέπω έναν τόπο από ένα όμορφο αερόστατο – και αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να κάνω στην Ελλάδα κάποια στιγμή!
 
Προτιμάτε να ταξιδεύετε μόνος/η ή με την οικογένεια/φίλους;
Μου αρέσουν όλες οι πιθανές εκδοχές!
Τώρα τα αγαπημένα μου σουβενίρ είναι οι φωτογραφίες μας
 
Τι θεωρείτε απαραίτητο να έχετε μαζί σας στις διακοπές;
Ένα καλό βιβλίο!
 
Ενθύμια από την Ελλάδα
Επειδή ζούσαμε στην Ελλάδα όταν ήμαστε πολύ μικροί, υπάρχουν πολλές φωτογραφίες και οι γονείς μου νιώθουν ότι αυτή είναι η πατρίδα τους, ο τόπος στον οποίο ανήκουν. Την τελευταία φορά επέστρεψα με μια βαλίτσα γεμάτη τραπεζομάντηλα, μαξιλαροθήκες και κλινοσκεπάσματα που είχε κεντήσει η γιαγιά μου. Πριν γεννηθούν τα παιδιά μου, έπρεπε οπωσδήποτε να φέρω ένα ξεχωριστό ενθύμιο από κάθε προορισμό. Τώρα τα αγαπημένα μου σουβενίρ είναι οι φωτογραφίες μας.
 
 
πηγή: blog.discovergreece.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...