Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5η Παγκρήτια έκθεση "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση"

Επιχειρηματικές Συναντήσεις Β2Β
στην 5η Παγκρήτια έκθεση "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση"


Νέα δεδομένα δημιουργούνται για τους εκθέτες της 5ης Παγκρήτιας έκθεσης "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση", αφού στο πλαίσιο της έκθεσης, που θα γίνει στις 2 έως 5 Ιουνίου 2016 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, οι διοργανωτές σε συνεργασία με το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ, μονάδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας &Έρευνας (Ι.Τ.Ε.) και συντονιστή του Enterprise Europe Network - Hellas, διοργανώνουν εκδήλωση δικτύωσης για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Κρήτης.
Θα προσκληθούν:
600 επιμελητήρια από 50 χώρες
325 διεθνείς αγοραστές
100 Ελληνικές επιχειρήσεις

Η εκδήλωση έχει ως στόχο να υποστηρίξει με οργανωμένο τρόπο τους εκθέτες, προκειμένου να γνωριστούν και να διερευνήσουν πιθανές συνεργασίες με εταιρίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
 
Η Δήλωση Συμμετοχής για τους Παραγωγούς - Μεταποιητές - Προμηθευτές, μπορεί να γίνει μόνο από όσες επιχειρήσεις συμμετέχουν ως εκθέτες στην 5η Παγκρήτια Έκθεση.

Η Δήλωση Συμμετοχής για τους Αγοραστές, μπορεί να γίνει από όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και θέλουν να συνάψουν σχέσεις συνεργασίας με παραγωγούς και μεταποιητές των Κρητικών προϊόντων.
Δηλώσεις συμμετοχής, γίνονται στα τηλέφωνα 2810-213318, 6932-430433 και στην ιστοσελίδα www.pagritiaekthesi.gr

Δώστε και εσείς την αναγκαία ώθηση στην επιχειρηματική σας δραστηριότητα.





Φωτογραφικό υλικό απο τις προηγούμενες εκθέσεις

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΚΘΕΣΗΣ
Η έκθεση θα λειτουργεί Πέμπτη έως Κυριακή από τις 11 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη στο κοινό, γεγονός που θα αυξήσει επιπλέον την επισκεψιμότητα της έκθεσης.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Παράλληλα με το εμπορικό της μέρος, η έκθεση εμπλουτίζεται από πλήθος πολιτιστικών, μουσικοχορευτικών και ενημερωτικών εκδηλώσεων που αναδύουν το άρωμα και την κουλτούρα της Κρήτης και γίνονται πόλος έλξης για τους χιλιάδες επισκέπτες. Μουσική, χορός, φορεσιές, γαστρονομία, γεύσεις και μυρωδιές που θα σας ταξιδέψουν στις ομορφιές της Κρήτης και θα σας προσφέρουν μοναδικές στιγμές κεφιού και συγκίνησης.




Φωτογραφικό υλικό απο τις εκδηλώσεις

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ
Οι επισκέπτες της έκθεσης χωρίζονται σε δύο κυρίως κατηγορίες:
Στους επισκέπτες κοινού: ιδιώτες που αγαπούν την Κρήτη, εμπιστεύονται την φημισμένη κρητική διατροφή και επιθυμούν να προμηθευτούν προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας απευθείας από τους εκθέτες, αλλά και σε όσους θέλουν να παρακολουθήσουν τις παράλληλες εκδηλώσεις.
Στους εμπορικούς επισκέπτες: επιχειρηματίες, στελέχη μικρότερων ή μεγαλύτερων επιχειρήσεων που επισκέπτονται την έκθεση µε στόχο να συνάψουν σχέσεις συνεργασίας µε παραγωγούς και µεταποιητές. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις παρακάτω κατηγορίες επισκεπτών των 2 προηγούμενων διοργανώσεων: Super markets, Mini markets, Παντοπωλεία, Εστιατόρια, Ταβέρνες, Μεζεδοπωλεία, Εταιρείες Διανομών, Εταιρείες Εμφιάλωσης &Συσκευασίας, Εταιρείες Διακίνησης, Μεταφοράς Εµπορευµάτων, Εταιρείες Logistics, Κάβες, Ξενοδοχεία, Πρακτορεία Ταξιδίων, Τουριστικοί Πράκτορες (Ελλάδα & εξωτερικό), Πάροχοι Καινοτόμων Προϊόντων, Λιανικό Εμπόριο Καλλυντικών και Προϊόντων Υγείας, Εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Πώληση Βιολογικών Προϊόντων και στους Εναλλακτικούς Τρόπους Υγείας, Κρητικά Σωματεία, Σύλλογοι κτλ.

ΕΙΔΗ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ
Ο τύπος των εκθεσιακών περιπτέρων που μπορούν να επιλέξουν οι εκθέτες είναι τουλάχιστον 6 τετραγωνικά μέτρα.

Κάθε περίπτερο περιλαμβάνει:
1 επιγραφή (Μετώπη)
Παροχή βασικού φωτισμού περιπτέρου
1 τραπέζι 1,20Χ60
2 καθίσματα
1 Παροχή ηλεκτρικού ρεύματος 500W (220 Volt)
Μοκέτα
Δομή περιπτέρου που αποτελείται απο φορέα στήριξης αλουμινίου ύψους 2,5 μέτρων, με πλήρωση από πάνελ μελαμίνης.

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
Το κόστος του τετραγωνικού μέτρου χωρίς δομή είναι 115 ευρώ.
Το κόστος του τετραγωνικού μέτρου με δομή είναι 130 ευρώ.

Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%

ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΘΕΤΕΣ
Ενοικίαση χώρου περιπτέρου µε δομή ή χωρίς, για τις ημέρες προετοιμασίας, λειτουργίας και αποξήλωσης της έκθεσης.
Ηλεκτρική παροχή και κατανάλωση ρεύματος.
Βασικός καθαρισμός περιπτέρων και όλων των κοινοχρήστων χώρων κατά τη διάρκεια της έκθεσης.
Παρουσίαση της εταιρείας στον ηλεκτρονικό κατάλογο της έκθεσης.
Παροχή έντυπων και ηλεκτρονικών προσκλήσεων, προκειμένου να αποσταλούν από τους εκθέτες σε κοινό που οι ίδιοι επιθυμούν.

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Μετά από ενδελεχή μελέτη, έχουμε εξασφαλίσει ένα ποικίλο επικοινωνιακό και διαφημιστικό πρόγραµµα για την προβολή της έκθεσης. Σας αναφέρουμε κάποιες από αυτές τις δράσεις:
Προβολή της Έκθεσης μέσα από τα χορηγικά προγράµµατα επικοινωνίας µε ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά µηνύµατα, αναρτήσεις και δημοσιεύσεις στα ηλεκτρονικά portals και στις εφημερίδες.
Διαφημιστικά σποτ σε δεκάδες ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλη την Κρήτη.
Τηλεοπτικά σπoτ τα οποία θα προβάλλονται στην Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
∆ελτία Τύπου και newsletters που θα αποστέλλονται σε τακτά διαστήματα σε στοχευµένη βάση 50.000 επαγγελματιών σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Δελτία τύπου που θα λαμβάνουν 500 δημοσιογράφοι προκειμένου να ενημερώνουν το κοινό.
Προβολή - διανομή φυλλαδίων στους σταθμούς του metro.
Αποστολή χιλιάδων προσκλήσεων.
Διανομή έντυπου υλικού.
Προβολή του site της έκθεσης, το οποίο θα ενημερώνεται συνεχώς για τις νέες συµµετοχές.
Δημιουργία σελίδων σε site κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook και εφαρμογές στο YouTube.
Προβολή του γεγονότος μέσα από τις ιστοσελίδες ∆ήµων, Περιφερειών, Επιμελητηρίων, ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, ενημερωτικών sites, αλλά και µε διαρκείς αναρτήσεις του γεγονότος σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Για την προβολή του γεγονότος έχει ήδη συγκροτηθεί ομάδα από έμπειρους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στους τομείς της επικοινωνίας, της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων.

Η διοργανώτρια εταιρία έχει την δυνατότητα να τροποποιεί τις παραπάνω ενέργειες προκειμένου να εξασφαλίσει το μέγιστο αποτέλεσμα προβολής.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ & ΦΙΛΙΑΣΤο Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας είναι διεθνώς γνωστό λόγω της διεξαγωγής στους χώρους του πολύ σημαντικών αθλητικών γεγονότων. Επίσης στους χώρους του έχουν γίνει δεκάδες εμπορικές εκθέσεις, καλλιτεχνικά θεάματα, συναυλίες, φεστιβάλ, διεθνούς βεληνεκούς πολυπρόσωπα επιστημονικά / επαγγελματικά συνέδρια και άλλα πολλά. Είναι ένα από τα δημοφιλέστερα σημεία συνάντησης. Έχει τιμηθεί με το χρυσό βραβείο ΙΑΚS (Διεθνής Οργανισμός Κτισμάτων για τον Αθλητισμό και τον Ελεύθερο Χρόνο).

Μέσα σε αυτόν τον υπέροχο χώρο, θα αναδείξουμε με τον καλύτερο τρόπο, για τρίτη συνεχή χρονιά, την «Μεγάλη Συνάντηση των Κρητών».

Διεύθυνση: Εθνάρχου Μακαρίου, Τ.Κ. 185 47 Νέο Φάληρο, Τηλ. 210 4893000, www.sef-stadium.gr

ΠΡΟΣΒΑΣΗ
Το μεγάλο πλεονέκτημα του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας είναι η θέση που έχει και οι άπειρες οδικές προσβάσεις προς αυτό.
Με αυτοκίνητο: ερχόμενος κάποιος από την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Αθηνών φτάνει μέσα στους χώρους στάθμευσης του Σταδίου. Ερχόμενος από το λιμάνι του Πειραιά περνάει έξω από το Στάδιο. Ερχόμενος από το αεροδρόμιο και ακολουθώντας την Αττική Οδό και την Εθνική οδό φτάνει ταχύτατα στο Στάδιο.
Με αστικές συγκοινωνίες: Οι λεωφορειακές γραμμές 101,130, 217, 218, A1, B1 με αφετηρία τον Πειραιά κάνουν στάση έξω από την είσοδο του Σταδίου, ενώ οι λεωφορειακές γραμμές B1, A1, E1, 130, 218, 232, 040, 217, 229 με τέρμα το λιμάνι του Πειραιά σταματούν στην απέναντι πλευρά του δρόμου και οι επισκέπτες περνώντας από την ειδική διάβαση κάτω από την παραλιακή οδό βρίσκονται στην είσοδο του Σταδίου. Στο ίδιο σημείο σταματάει και η γραμμή express Ε96 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ. Ο τερματικός σταθμός του τραμ βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το Στάδιο, όπως και ο σταθμός Νέο Φάληρο του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου.
 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...