Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Η Google θα ενισχύσει την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online

Η Google θα ενισχύσει την πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online», σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου. Προς την κατεύθυνση αυτή, επεκτείνει εφέτος την πρωτοβουλία, με τη δημιουργία νέων σεμιναρίων και εκπαιδευτικών εργαλείων, με στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού στην Ελλάδα να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους. Σε συνεργασία, με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού ( ΕΟΤ ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), η Google ανακοίνωσε την υλοποίηση δωρεάν πλατφόρμας διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό

Η αφήγηση μιας ιστορίας μάρκετινγκ στη νέα ψηφιακή εποχή

γράφει ο Πάνος Τσαγκαράκης Όλοι όσοι ασχολούμαστε με το μάρκετινγκ σήμερα, περισσότερο από ποτέ, πρέπει να αναρωτηθούμε: έχουμε πραγματικά μια ξεκάθαρη ιστορία να πούμε στους ανθρώπους που να αντηχεί σε όλο τον κυβερνοχώρο; Ή αισθανόμαστε ότι η ιστορία που λέμε, δεν κατορθώνει να μπει στο μυαλό και τις καρδιές των ανθρώπων στους οποίους απευθυνόμαστε; Ακόμα και αν το μάρκετινγκ φτάνει όλο και ψηλότερα, με τις δυνατότητες μέτρησης που του προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία, η σημασία της ιστορίας δεν έχει μειωθεί. Αλλά οι τρόποι για να την αφηγηθούμε μεταμορφώνονται συνεχώς, καθώς η αφήγηση περιλαμβάνει πλουσιότερες ψηφιακές αλληλεπιδράσεις, και οι φορητές συσκευές γίνονται όλο και πιο ισχυρά εργαλεία επικοινωνίας. Σε αυτόν τον κόσμο, η δημιουργικότητα είναι σε μεγαλύτερη ζήτηση από ποτέ.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ “ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ” ΒΕΡΟΛΙΝΟ

Το ITB BERLIN θα πραγματοποιηθεί 9 με 13 Μαρτίου στο Βερολίνο. Εκεί θα πραγματοποιηθεί μια σειρά δραστηριοτήτων που θα παρουσιάσουν όλες τις τελευταίες μελέτες και αναλύσεις που αφορούν τον τουρισμό. Επίσης όσοι θα παραβρεθούν εκεί θα έχουν τη εμπειρία να κάνουν ένα σύντομο ταξίδι σε διάφορους πολιτισμούς ανά τον κόσμο, αφού θα υπάρχουν περίπτερα από πολλές τις χώρες, προβάλλοντας η κάθε μία τη κουλτούρα της. Από Ελλάδα, θα είναι εκεί το My Greek Friend το οποίο αποσκοπεί όχι μόνο στη προβολή της ομορφότερης χώρας του κόσμου, αλλά και στη προβολή της Ελληνικής φιλοξενίας. Στόχος μας είναι, παρά τα οικονομικά και μεταναστευτικά προβλήματα που συνεχώς προβάλλονται στο εξωτερικό από το διεθνή τύπο. Να υπενθυμίσουμε ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλές ομορφιές και φιλόξενους κατοίκους. Λαμβάνοντας υπόψη το κοινό αποτέλεσμα που συμφωνούν όλες οι ευρωπαϊκές τουριστικές έρευνες. Ότι πάρα την οικονομική κρίση της Ελλάδας η πλειονότητα των ερωτηθέντων παραμένει ανεπηρέαστη ως προς τη πρ

879.000 ΕΥΡΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ GOOGLE

Google: Ενισχύει με 27 εκατ. ευρώ ψηφιακά μέσα ενημέρωσης σε 23 χώρες - Μεταξύ τους και η Ελλάδα! Η Google ανακοίνωσε ότι θα ενισχύσει, με 27 εκατ. ευρώ, 128 ειδησεογραφικούς οργανισμούς σε 23 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα. Πρόκειται για την πρώτη φάση χρηματοδοτήσεων στο πλαίσιο της νέας «Πρωτοβουλίας Ψηφιακών Ειδήσεων» (Digital News Initiative-DNI).

Η καρδιά του τουρισμού χτυπά το Μάρτιο στο Βερολίνο

ITB Berlin 2016 Από τις 9 μέχρι τις 12 Μαρτίου 2016, στο μεγαλύτερο τουριστικό συνέδριο στον κόσμο, κορυφαίοι διεθνείς ομιλητές, θα συζητήσουν γύρω από μία σειρά θεμάτων, μεταξύ των οποίων η ψηφιοποιημένη τεχνολογία, η προσφυγική κρίση και η κλιματική αλλαγή. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της ΙΤΒ Berlin 2016 , θα αναπτυχθεί ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τα ανθρωποειδή ρομπότ και τη χρησιμότητά τους στον τουρισμό, μέχρι το μείζον θέμα της μετανάστευσης και τις συμβουλές καριέρας για την επόμενη γενιά επαγγελματιών του χώρου. Από τις 9 μέχρι τις 12 Μαρτίου 2016, σε κύκλους συζητήσεων και διαλέξεων, οι ομιλητές θα καταθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών και καινοτόμες προτάσεις και ιδέες. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν μια πρώτη άποψη του προγράμματος, επισκεπτόμενοι τη σελίδα www.itb-convention.com/program , ενώ ο πλήρης κατάλογος των ομιλητών θα ακολουθήσει στις αρχές του 2016. Για τους εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης ΙΤΒ του Βερ

Ασφάλεια στα κοινωνικά δίκτυα

Παραμείνετε ασφαλείς στα κοινωνικά δίκτυα Είστε έτοιμοι για εκείνο το ταξίδι στην Αμερική που σχεδιάζετε τόσο καιρό; Θέλετε να το πείτε σε όλο τον κόσμο; Αρκεί να αναρτήσετε το γεγονός μαζί με τον ενθουσιασμό σας στην αγαπημένη σας ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης. “Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα κάνουμε επιτέλους αυτό το ταξίδι…” περιμένετε! Αν ανακοινώσετε δημόσια ότι φεύγετε για ένα μεγάλο ταξίδι στο εξωτερικό είναι σαν να βάζετε μια μεγάλη πινακίδα νέον που να λέει “Ελάτε να μας ληστέψετε, θα λείψουμε αρκετές εβδομάδες. Με την ησυχία σας!” Μπορεί τα κοινωνικά δίκτυα να είναι ένα ιδανικό μέσο επικοινωνίας με τους φίλους και την οικογένειά σας, αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σας με πολλούς τρόπους. Παρακάτω θα βρείτε μερικές απλές συμβουλές για μεγαλύτερη ασφάλεια όταν χρησιμοποιείτε τα κοινωνικά δίκτυα.

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ απέναντι στην οικονομική κρίση

Η οικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων χαρακτηρίζεται από τους ειδικούς ως κρίση πολύπλευρη, απόρροια πολλών παραγόντων και γεγονότων που συνέβησαν και συμβαίνουν σε διεθνές και παγκόσμιο επίπεδο. Σε τέτοιες περιόδους, οι πολίτες χρειάζονται περισσότερο από ποτέ τις τέχνες, τα μουσεία, την επαφή με ποικίλους πολιτισμούς και όλα όσα δείχνουν μια πιο φωτεινή πλευρά της καθημερινότητας. Όμως, η οικονομική κρίση αφήνει όλο και βαθύτερα ίχνη μιας θλιβερής πολιτιστικής παρακμής… Της Τζένης Χαραλαμπίδου «Ο πολιτισμός είναι η καρδιά ενός λαού, το ζωτικό του στοιχείο, η παρακαταθήκη δίχως την οποία είναι καταδικασμένος στη λήθη και την αποξένωση από κάθε ιδιαιτερότητα που με μόχθο έχει κατακτήσει στην πάροδο των αιώνων» τονίζει στη «Ραδιοτηλεόραση» η διευθύντρια Λαϊκού Πολιτισμού & Νεολαίας Ομίλου Unesco Πειραιώς και Νήσων, Γιωργία Παράσχου.

Τι γίνεται όταν τα όνειρα για τη ζωη μας δεν ανταποκρίνοται στις προσδοκίες των γονιών μας;

Γράφει η Ελπινίκη Ρουμελιώτη Αναμφισβήτητα ο διακαής πόθος του κάθε γονέα(ή τουλάχιστον των περισσοτέρων, για να ακριβολογούμε) είναι να αποκτήσει κάποια μέρα την αξίωση να καμαρώσει το παιδί του ως ένα επιτυχημένο και ευτυχισμένο άνθρωπο. Η επιθυμία του αυτή πηγάζει φυσικά από την υπέρμετρη αγάπη που τρέφει για το παιδί του. Οι γονείς πριν ακόμη έρθουν στον κόσμο τα παιδιά τους έχουν φανταστεί την ιδανική ζωή για αυτά, έχουν κάνει χιλιάδες όνειρα για την ζωή τους. Τα όνειρα αυτά κυρίως περιλαμβάνουν τις ικανότητες, τις δεξιότητες αλλά και την συμπεριφορά που θα ήθελαν οι γονείς να έχουν τα παιδιά τους( πως δηλαδή θεωρούν ότι είναι ο σωστός τρόπος συμπεριφοράς έτσι ώστε το παιδί τους να εξελιχθεί σε ένα αξιόλογο άνθρωπο για την κοινωνία) αλλά να είναι και επιτυχημένα στην επαγγελματική και κοινωνική τους ζωή (δηλαδή να σπουδάσουν, να έχουν μια καλή δουλειά ,οικονομική ευχέρεια και να επιλέξουν στο μέλλον έναν εξίσου αξιόλογο άνθρωπο για να κάνουν την δική τους οικογένεια). Βέβα

3η Παγκρήτια Έκθεση

Την Παρασκευή 1 Μαΐου ανοίγει τις πύλες της στο στάδιο Ειρήνης & Φιλίας η 3η Παγκρήτια Έκθεση «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση» Τα εγκαίνια θα παραγματοποιήσουν ο Υπουργός Οικονομίας Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, κ.Γιώργος Σταθάκης και ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης. Με την παρουσία του Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, κ. Γιώργου Σταθάκη και του Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρου Αρναουτάκη, θα παραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της 3ης Παγκρήτιας Έκθεσης "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση" την Παρασκευή 1 Μαΐου στις 7:00 μ.μ. στο στάδιο Ειρήνης & Φιλίας, στο Νέο Φάληρο. Η έκθεση ανοίγει τις πύλες της στο κοινό την Παρασκευή 1 Μαΐου και θα διαρκέσει έως και τη Δευτέρα 4 Μαΐου. Τέσσερις μέρες η καρδιά της Κρήτης θα χτυπά δυνατά στους χώρους του σταδίου. Η έκθεση απευθύνεται στο κοινό αλλά και τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται σε επίπεδο χονδρικής να συνάψουν εμπορικές συμφωνίες. Στην έκθεση το παρόν θα δώσουν επ

Η διαφήμιση είναι σήμερα περισσότερο πολύτιμη παρά ποτέ

Η ΕΔΕΕ παρήγγειλε τον περασμένο Νοέμβριο μια Κλαδική Μελέτη για τη συνεισφορά του κλάδου Διαφήμισης - Επικοινωνίας στην ελληνική οικονομία. Η μελέτη αυτή παραδόθηκε και παρουσιάστηκε σε μια πολιτική συγκυρία κατά την οποία για πρώτη φορά ανέλαβε την εξουσία ένα κόμμα της αριστεράς. Με δεδομένο ότι παραδοσιακά η αριστερά αντιμετώπιζε τη διαφήμιση ως «καπιταλιστικό εργαλείο», η χρονική σύμπτωση (ή η ικανότητα πρόβλεψης της ΕΔΕΕ), δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Ο κλάδος χρειαζόταν ακριβώς αυτή την μελέτη, τούτη ακριβώς τη στιγμή, ιδίως με δεδομένο ότι η νέα κυβέρνηση προβλέπεται να παρέμβει ενεργά στο χώρο των ΜΜΕ και συνεπώς πολλά θα κριθούν για τον κλάδο από τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπιστεί στα σχετικά νομοθετήματα.  Τα συμπεράσματα της μελέτης παρουσιάζονται αλλού αναλυτικά και δεν θα επιμείνουμε σ’ αυτά. Αρκεί να αναφέρουμε μια μόνο πτυχή, την απασχόληση, μια που ο κλάδος είναι κατεξοχήν κλάδος εντάσεως εργασίας. Εκεί υπάρχουν 6.000 άμεσες θέσεις εργασίας (τόσο