Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ασφάλεια στα κοινωνικά δίκτυα

Παραμείνετε ασφαλείς στα κοινωνικά δίκτυα

Είστε έτοιμοι για εκείνο το ταξίδι στην Αμερική που σχεδιάζετε τόσο καιρό; Θέλετε να το πείτε σε όλο τον κόσμο; Αρκεί να αναρτήσετε το γεγονός μαζί με τον ενθουσιασμό σας στην αγαπημένη σας ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα κάνουμε επιτέλους αυτό το ταξίδι…” περιμένετε! Αν ανακοινώσετε δημόσια ότι φεύγετε για ένα μεγάλο ταξίδι στο εξωτερικό είναι σαν να βάζετε μια μεγάλη πινακίδα νέον που να λέει “Ελάτε να μας ληστέψετε, θα λείψουμε αρκετές εβδομάδες. Με την ησυχία σας!”

Μπορεί τα κοινωνικά δίκτυα να είναι ένα ιδανικό μέσο επικοινωνίας με τους φίλους και την οικογένειά σας, αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σας με πολλούς τρόπους. Παρακάτω θα βρείτε μερικές απλές συμβουλές για μεγαλύτερη ασφάλεια όταν χρησιμοποιείτε τα κοινωνικά δίκτυα.
Να είστε διακριτικοί. Να προσέχετε τι γράφετε στη σελίδα του προφίλ σας, στα φόρουμ, στα μηνύματα ή σε άλλες μορφές ηλεκτρονικής επικοινωνίας για να αποτρέψετε την πιθανή κλοπή της ταυτότητάς σας και να αποφύγετε άλλες απειλές. Πληροφορίες, όπως το όνομα και η επαγγελματική σας ιδιότητα, διευθύνσεις, τηλέφωνα, ημερομηνία γέννησης κτλ. είναι επικίνδυνο να εκτίθενται δημόσια. Να είστε πιο γενικόλογοι στις αναρτήσεις και τις πληροφορίες που δημοσιεύετε ώστε να μην μπορούν οι κακόβουλοι χρήστες να τις χρησιμοποιήσουν εύκολα εναντίον σας.
Η επιφυλακτικότητα πρέπει να σας γίνει δεύτερη φύση. Παρόλο που οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτες με πλήθος χρήσιμων και άχρηστων πληροφοριών, είναι σημαντικό να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στο τι αποκαλύπτετε για τον εαυτό σας. Οι χρήστες συνήθως λένε ψέματα που εξυπηρετούν το προσωπικό τους συμφέρον ή διαδίδουν αναληθείς πληροφορίες από άγνοια.
Σκεφτείτε πριν εκφράσετε άποψη. Μην φέρεστε απερίσκεπτα. Αν και το Internet παρέχει ένα μικρό βαθμό ανωνυμίας, τα πράγματα μπορεί να εκτραπούν μερικές φορές και να στραφούν εις βάρος σας. Τέτοια παραδείγματα είναι χυδαιότητες, προσβολές ή λεκτικές επιθέσεις εναντίον σας. Φερθείτε ψύχραιμα και επαγγελματικά. Με απλά λόγια, σκεφτείτε πριν πληκτρολογήσετε.
Επαγγελματισμός πρέπει να χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά σας. Η ανάρτηση φωτογραφιών στο προφίλ σας στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να έχει πλάκα, αλλά μπορεί να αποβεί και επικίνδυνη. Μερικές φορές, πολύ επικίνδυνη. Και, μερικές φορές, περισσότερο επικίνδυνη από όσο μπορούσατε να φανταστείτε. Πριν λοιπόν "ανεβάσετε" φωτογραφίες από τα τρελά πάρτι της φοιτητικής σας ζωής, θυμηθείτε ότι μπορεί να τις δει ο μελλοντικός εργοδότης σας και να αλλάξει γνώμη για την πρόσληψή σας. Μπορεί ο άντρας ή η γυναίκα των ονείρων σας να σχηματίσει λάθος άποψη για σας. Κρατήστε επαγγελματικό ύφος και, φυσικά, μην δημοσιεύετε γυμνές φωτογραφίες.
Να είστε πάντα σε εγρήγορση – Θυμάστε τις παλιές καλές μέρες της υπηρεσίας άμεσων μηνυμάτων AOL(TM), πριν κυκλοφορήσει η ανεξάρτητη εφαρμογή; (Αν όχι, μάλλον είμαι πολύ μεγάλος). Τέλος πάντων, σκεφτήκατε ποτέ ότι το άτομο με το οποίο συνομιλείτε ίσως να μην είναι αυτός/αυτή που λέει ότι είναι; Σίγουρα έχετε ακούσει τέτοιες ιστορίες. Ενώ νομίζετε ότι συνομιλείτε με μια όμορφη εικοσάχρονη, στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν άντρα που προσπαθεί να υποκλέψει τα προσωπικά σας δεδομένα και να τα χρησιμοποιήσει εναντίον σας. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο οι χρήστες να κρύβουν την πραγματική τους ταυτότητα προσποιούμενοι κάποιον άλλο. Και μέχρι να επαληθεύσετε με κάποιο τρόπο τις πληροφορίες που σας δίνουν για την ταυτότητά τους, μην αποκαλύπτετε ποτέ προσωπικές, τραπεζικές ή επαγγελματικές πληροφορίες.
Ελέγξτε τις ρυθμίσεις για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σας. Τα κοινωνικά δίκτυα δυστυχώς επιτρέπουν ακόμη και στους χρήστες που δεν ανήκουν στους “φίλους” σας να βλέπουν τις πληροφορίες που δημοσιεύετε. Ωστόσο, υπάρχουν διαθέσιμες οδηγίες/κανόνες για την προστασία του ιδιωτικού απορρήτου. Αντίθετα με τη Συμφωνία άδειας χρήσης τελικού χρήστη η οποία εμφανίζεται κατά την εγκατάσταση εφαρμογών, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να ρίξετε μια ματιά στις ρυθμίσεις που διαθέτει το κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιείτε για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Καθορίστε με σαφήνεια τους όρους για την επεξεργασία των πληροφοριών σας κτλ.

Σίγουρα τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας μοναδικός τρόπος να επικοινωνείτε με το κοινωνικό σας περιβάλλον και αν είστε λίγο προσεκτικοί με τις πληροφορίες που δημοσιεύετε, τότε θα μπορέσετε να προστατέψετε τα προσωπικά σας δεδομένα από τους κακόβουλους χρήστες.



Πηγή: http://gr.norton.com/social-networking-safety/article

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...