Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η καρδιά του τουρισμού χτυπά το Μάρτιο στο Βερολίνο

ITB Berlin 2016

Από τις 9 μέχρι τις 12 Μαρτίου 2016, στο μεγαλύτερο τουριστικό συνέδριο στον κόσμο, κορυφαίοι διεθνείς ομιλητές, θα συζητήσουν γύρω από μία σειρά θεμάτων, μεταξύ των οποίων η ψηφιοποιημένη τεχνολογία, η προσφυγική κρίση και η κλιματική αλλαγή.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της ΙΤΒ Berlin 2016, θα αναπτυχθεί ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τα ανθρωποειδή ρομπότ και τη χρησιμότητά τους στον τουρισμό, μέχρι το μείζον θέμα της μετανάστευσης και τις συμβουλές καριέρας για την επόμενη γενιά επαγγελματιών του χώρου. Από τις 9 μέχρι τις 12 Μαρτίου 2016, σε κύκλους συζητήσεων και διαλέξεων, οι ομιλητές θα καταθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών και καινοτόμες προτάσεις και ιδέες.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν μια πρώτη άποψη του προγράμματος, επισκεπτόμενοι τη σελίδαwww.itb-convention.com/program, ενώ ο πλήρης κατάλογος των ομιλητών θα ακολουθήσει στις αρχές του 2016. Για τους εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης ΙΤΒ του Βερολίνου, η πρόσβαση στο κορυφαίο think tank της διεθνούς ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι δωρεάν.

Στις 9 Μαρτίου οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν με τη Μελλοντική Ημέρα (ITB Future Day), κατά την οποία θα εξετασθούν οι τάσεις και τα βασικά θέματα της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένης της ψηφιοποίησης και του βιώσιμου τουρισμού. Το 2016, τα World Legacy Awards, που θα πραγματοποιηθούν για δεύτερη χρονιά, θα απονεμηθούν από το National Geographic και την έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου.

Την Πέμπτη 10 Μαρτίου, στην Ημέρα Φιλοξενίας (ITB Hospitality Day), θα γίνει η υποδοχή του «Mario», του νεότερου υπαλλήλου στο Ghent Marriott Hotel του Βελγίου, ο οποίος μιλά 19 γλώσσες. Πρόκειται για το πρώτο ανθρωποειδές ρομπότ εργασίας σε ξενοδοχείο. Την Παρασκευή, 11 Μαρτίου στην ημέρα Marketing και Διανομής (ΙΤΒ Marketing και Distribution), οι επισκέπτες της έκθεσης θα είναι σε θέση να παρακολουθήσουν ζωντανή επίδειξη του ρομπότ.

Από τις 9 έως τις 11 Μαρτίου στις ημέρες Προορισμών (ITB Destination Days), τα θέματα που θα απασχολήσουν είναι το προσφυγικό και μεταναστευτικό, καθώς η εισροή των προσφύγων σε ολόκληρη την Ευρώπη δημιουργεί σημαντικές προκλήσεις για τουριστικούς προορισμούς, όπως η Τουρκία, η Ελλάδα, η Ιταλία και η Αυστρία.

Στις 9 Μαρτίου, στην Ημέρα για Νέους Επαγγελματίες (ITB Young Professionals Day), οι ομιλητές θα δώσουν πολύτιμες συμβουλές στην επόμενη γενιά των επαγγελματιών του τουρισμού. Στις 11 Μαρτίου στην Ημέρα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ITB CSR Day), θα μιλήσει ο Δρ Hans Joachim Schellnhuber, διευθυντής του Ινστιτούτου του Πότσνταμ για την Έρευνα των Κλιματικών Επιπτώσεων (PIK).

Πηγή: http://www.tour-market.gr/



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...

Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Κυρίες και κύριε, συγγενείς, φίλοι και συμπολίτες, χθες τα μεσάνυχτα υπερψηφίστηκε το νέο μνημόνιο με 199 ΝΑΙ από τους βουλευτές της χώρας, χωρίς να υπάρχουν ενδοιασμοί για τους χιλιάδες διαδηλωτές ανά την Ελλάδα, που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την αντίθεσή τους προ στην υπερψήφιση του νέου μνημονίου. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters δημοσίευσε την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, πριν καν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μέσα στην βουλή.

Κρητικό παζάρι στην Αθήνα

Έκθεση με τίτλο: «ΚΡΗΤΗ: η Μεγάλη Συνάντηση» οργανώνεται στην Αθήνα 24 έως 27 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Tae Kwon Do στο Φάληρο. Η έκθεση θα είναι μικτή, κοινού και εμπορική, µε ιδιαίτερη έμφαση στις Business to Business επαφές ανάμεσα σε Κρήτες επιχειρηματίες και εταιρείες της ημεδαπής και της αλλοδαπής και θα καλύπτει έκταση 3.700 τ.μ. Θα πραγματοποιηθεί σε έναν ενιαίο χώρο, σε δυο τμήματα, ένα τμήμα προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες και ένα μόνο για τους επαγγελματίες.