Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η καρδιά του τουρισμού χτυπά το Μάρτιο στο Βερολίνο

ITB Berlin 2016

Από τις 9 μέχρι τις 12 Μαρτίου 2016, στο μεγαλύτερο τουριστικό συνέδριο στον κόσμο, κορυφαίοι διεθνείς ομιλητές, θα συζητήσουν γύρω από μία σειρά θεμάτων, μεταξύ των οποίων η ψηφιοποιημένη τεχνολογία, η προσφυγική κρίση και η κλιματική αλλαγή.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της ΙΤΒ Berlin 2016, θα αναπτυχθεί ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τα ανθρωποειδή ρομπότ και τη χρησιμότητά τους στον τουρισμό, μέχρι το μείζον θέμα της μετανάστευσης και τις συμβουλές καριέρας για την επόμενη γενιά επαγγελματιών του χώρου. Από τις 9 μέχρι τις 12 Μαρτίου 2016, σε κύκλους συζητήσεων και διαλέξεων, οι ομιλητές θα καταθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών και καινοτόμες προτάσεις και ιδέες.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν μια πρώτη άποψη του προγράμματος, επισκεπτόμενοι τη σελίδαwww.itb-convention.com/program, ενώ ο πλήρης κατάλογος των ομιλητών θα ακολουθήσει στις αρχές του 2016. Για τους εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης ΙΤΒ του Βερολίνου, η πρόσβαση στο κορυφαίο think tank της διεθνούς ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι δωρεάν.

Στις 9 Μαρτίου οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν με τη Μελλοντική Ημέρα (ITB Future Day), κατά την οποία θα εξετασθούν οι τάσεις και τα βασικά θέματα της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένης της ψηφιοποίησης και του βιώσιμου τουρισμού. Το 2016, τα World Legacy Awards, που θα πραγματοποιηθούν για δεύτερη χρονιά, θα απονεμηθούν από το National Geographic και την έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου.

Την Πέμπτη 10 Μαρτίου, στην Ημέρα Φιλοξενίας (ITB Hospitality Day), θα γίνει η υποδοχή του «Mario», του νεότερου υπαλλήλου στο Ghent Marriott Hotel του Βελγίου, ο οποίος μιλά 19 γλώσσες. Πρόκειται για το πρώτο ανθρωποειδές ρομπότ εργασίας σε ξενοδοχείο. Την Παρασκευή, 11 Μαρτίου στην ημέρα Marketing και Διανομής (ΙΤΒ Marketing και Distribution), οι επισκέπτες της έκθεσης θα είναι σε θέση να παρακολουθήσουν ζωντανή επίδειξη του ρομπότ.

Από τις 9 έως τις 11 Μαρτίου στις ημέρες Προορισμών (ITB Destination Days), τα θέματα που θα απασχολήσουν είναι το προσφυγικό και μεταναστευτικό, καθώς η εισροή των προσφύγων σε ολόκληρη την Ευρώπη δημιουργεί σημαντικές προκλήσεις για τουριστικούς προορισμούς, όπως η Τουρκία, η Ελλάδα, η Ιταλία και η Αυστρία.

Στις 9 Μαρτίου, στην Ημέρα για Νέους Επαγγελματίες (ITB Young Professionals Day), οι ομιλητές θα δώσουν πολύτιμες συμβουλές στην επόμενη γενιά των επαγγελματιών του τουρισμού. Στις 11 Μαρτίου στην Ημέρα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ITB CSR Day), θα μιλήσει ο Δρ Hans Joachim Schellnhuber, διευθυντής του Ινστιτούτου του Πότσνταμ για την Έρευνα των Κλιματικών Επιπτώσεων (PIK).

Πηγή: http://www.tour-market.gr/



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...