Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

879.000 ΕΥΡΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ GOOGLE


Google:
Ενισχύει με 27 εκατ. ευρώ ψηφιακά μέσα ενημέρωσης σε 23 χώρες
- Μεταξύ τους και η Ελλάδα!

Η Google ανακοίνωσε ότι θα ενισχύσει, με 27 εκατ. ευρώ, 128 ειδησεογραφικούς οργανισμούς σε 23 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα. Πρόκειται για την πρώτη φάση χρηματοδοτήσεων στο πλαίσιο της νέας «Πρωτοβουλίας Ψηφιακών Ειδήσεων» (Digital News Initiative-DNI).

Την ανακοίνωση έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής εταιρείας Σουντάρ Πιντσάι σε ομιλία του στο Παρίσι, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, το οποίο είναι ανάμεσα στους 128, λόγω της πολύγλωσσης διαδραστικής πλατφόρμας γραφικών που θα αναπτύξει για τους χρήστες της ιστοσελίδας και της κινητής εφαρμογής του.

Όπως είπε ο Πιντσάι, υπήρξε ένας «τεράστιος αριθμός αιτήσεων», ενώ ανέφερε ότι ο επόμενος «γύρος» ενισχύσεων θα ξεκινήσει πριν το καλοκαίρι.

Τη μερίδα του λέοντος (4,9 εκατ. ευρώ) πήραν μέσα ενημέρωσης στη Γερμανία, ενώ στην Ελλάδα συνολικά θα δοθούν περίπου 879.000 ευρώ.

Η Google έχει ανακοινώσει ότι η πρωτοβουλία της, που ξεκίνησε πέρυσι τον Απρίλιο, συνολικά θα διαθέσει 150 εκατ. ευρώ για να βοηθήσει στην ανάπτυξη νέων εφαρμογών και προγραμμάτων στο πεδίο της ψηφιακής ενημέρωσης και της καινοτομικής δημοσιογραφίας. Οι ενισχύσεις δίνονται σε μέσα ενημέρωσης κάθε μεγέθους, από νεοφυή έως παραδοσιακά και καθιερωμένα.



ΠΗΓΉ: http://www.imerisia.gr/


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.