Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3η Παγκρήτια Έκθεση

Την Παρασκευή 1 Μαΐου ανοίγει τις πύλες της στο στάδιο Ειρήνης & Φιλίας η 3η Παγκρήτια Έκθεση «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση»

Τα εγκαίνια θα παραγματοποιήσουν ο Υπουργός Οικονομίας Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, κ.Γιώργος Σταθάκης και ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης.

Με την παρουσία του Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, κ. Γιώργου Σταθάκη και του Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρου Αρναουτάκη, θα παραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της 3ης Παγκρήτιας Έκθεσης "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση" την Παρασκευή 1 Μαΐου στις 7:00 μ.μ. στο στάδιο Ειρήνης & Φιλίας, στο Νέο Φάληρο.

Η έκθεση ανοίγει τις πύλες της στο κοινό την Παρασκευή 1 Μαΐου και θα διαρκέσει έως και τη Δευτέρα 4 Μαΐου.

Τέσσερις μέρες η καρδιά της Κρήτης θα χτυπά δυνατά στους χώρους του σταδίου.

Η έκθεση απευθύνεται στο κοινό αλλά και τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται σε επίπεδο χονδρικής να συνάψουν εμπορικές συμφωνίες.

Στην έκθεση το παρόν θα δώσουν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται και στους τρεις τομείς της παραγωγικής διαδικασίας: μονάδες παραγωγής και μεταποίησης αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, συνεταιριστικές οργανώσεις, εταιρείες υπηρεσιών, αλλά και εταιρείες που ασχολούνται με τη βιομηχανική παραγωγή.

Ξεχωριστή παρουσία έχουν Δήμοι της Κρήτης, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής τους. 


Η καθολική στήριξη σε αυτή τη διοργάνωση, αποτυπώνεται και από το πλήθος των φορέων που έχουν χορηγήσει την αιγίδα τους, που μεταξύ άλλων είναι Υπουργεία, οι Δήμοι και τα Επιμελητήρια της Κρήτης και δεκάδες άλλοι φορείς Πανελλήνιας και Παγκρήτιας εμβέλειας. Το σύνολο αυτών των φορέων, αλλά και αναλυτικές πληροφορίες για τη διοργάνωση, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της έκθεσης www.pagritiaekthesi.gr και να αντλήσετε πληροφορίες στο τηλέφωνο 2810-213318.

Στην έκθεση, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στα εκθεσιακά περίπτερα, να δουν, να απολαύσουν και να προμηθευτούν αγνά Κρητικά προϊόντα, αλλά και να παρακολουθήσουν ένα πλήθος μουσικών, χορευτικών, πολιτιστικών και ενημερωτικών εκδηλώσεων, που αναδεικνύουν την κουλτούρα της Κρήτης σε όλους τους τομείς.

Ιδιαίτερη εκδήλωση ετοιμάζουν οι διοργανωτές για την Πρωτομαγιά, στο ύφος της ημέρας και καλούν τους κατοίκους της Αττικής να συνδυάσουν την έξοδο τους με την επίσκεψη τους στους χώρους της έκθεσης και να απολαύσουν τις εκδηλώσεις, που θα κινούνται σε εορταστικούς ρυθμούς.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...