Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Πολιτική Ορθότητα και κοινωνία

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Τα τελευταία χρόνια ακούμε όλο και περισσότερο να χρησιμοποιείται ο όρος «political correct», σε δημόσιες συζητήσεις. Εμφανίστηκε πρώτα στον κύκλο της πολιτικής, εν συνεχεία στον ευρύτερο χώρο των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, και έχουμε φτάσει στις μέρες μας να εμφανίζεται από τις καλλιτεχνικές σκηνές έως την εκπαίδευση και από εκεί να μπαίνει πια και να εδραιώνεται στην καθημερινή μας ζωή. Ο όρος "πολιτική ορθότητα" χρησιμοποιήθηκε για να αλλάξει το σκηνικό που υπήρχε έως και τον προηγούμενο αιώνα, -παγκοσμίως- ως προς την αντιμετώπιση των πολλών στους λίγους, στις μειονότητες, στη διαφορετικότητα, στις γυναίκες. Η αρχική θέληση ήταν να προστατευτούν άτομα που ήταν σε ευάλωτη θέση και να περιοριστεί το λεκτικό bullying. Η χρήση λέξεων όπως χοντρός, μαύρος, κλπ αντικαταστάθηκε σε εύσωμος, έγχρωμος, κλπ. Η "πολιτική ορθότητα" έγινε η ασπίδα προστασίας προς τους κοινωνικά αδικημένους, που η πολιτεία επιτέλους αποφάσισε να πρ

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθε χρ

Σιωπηρή παραίτηση: Ποια είναι η νέα τάση στην αγορά εργασίας

  Η πανδημία ανέδειξε διάφορες τάσεις στην αγορά εργασίας: τηλεργασία, ψηφιακούς νομάδες, μεγάλη παραίτηση, εργαζόμενους μπούμερανγκ. Ο νέος όρος που έχει εμφανιστεί και έχει γίνει viral μεταξύ κυρίως των νεότερων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η «σιωπηρή παραίτηση». Η φράση αυτή κυριαρχεί σε ιστότοπους καριέρας όπως το LinkedIn, όπου ορισμένοι coach και στελέχη εργασίας προειδοποιούν κατά της πρακτικής, αλλά και στο TikTok -όπου αναδείχθηκε- όπου οι εργαζόμενοι εξηγούν τους λόγους για τους οποίους «παραιτούνται σιωπηρά». Για την ακρίβεια, ο όρος αυτός δεν αφορά σε απομάκρυνση από την εργασία, αλλά στα όρια που θέτει ο κάθε εργαζόμενος, ο οποίος αρνείται να υπερβεί τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις για τις οποίες έχει προσληφθεί: κάνει δηλαδή το μίνιμουμ των καθηκόντων του, χωρίς υπερωρίες και ασφαλώς με το τηλέφωνο κλειστό μόλις λήξει το ωράριο. Ο όρος «μεγάλη παραίτηση» επινοήθηκε τον Μάιο του 2021 από τον Anthony Klotz, αναπληρωτή καθηγητή διοίκησης στο University College του

Τεχνικές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα   Η επικοινωνία σε διαπροσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο είναι τόσο σημαντική που έχει τη δύναμη να διαμορφώνει ακόμα και την ψυχική μας ευεξία! Ωστόσο, για κάποιους ανθρώπους είναι τόσο δύσκολο να επικοινωνήσουν στην καθημερινότητα τους με άλλους ανθρώπους, που μόνο στην ιδέα ότι θα πρέπει να εκφραστούν, οι λέξεις σβήνουν και η γλώσσα μπερδεύεται... Παρ'όλ'αυτά οι τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας είναι εύκολες, απλές και πραγματικά αποτελεσματικές! Το πρώτο επίπεδο αποτελεσματικής επικοινωνίας είναι η μη λεκτική επικοινωνία. Αποτελείται από την εικόνα μας και την στάση του σώματος μας! Όταν λοιπόν, πρόκειται να συζητήσουμε, το πρώτο που πρέπει να θυμόμαστε είναι να είμαστε χαμογελαστοί και να προσέξουμε πως θα στήσουμε το σώμα μας, δείχνοντας φιλικότητα αλλά ταυτόχρονα και σοβαρότητα. Επιπλέον, κοιτάμε τον συνομιλητή μας στα μάτια. Σε περίπτωση που φοράμε γυαλιά ηλίου καλό είναι να τα αφαιρέσουμε από το πρόσωπο μας, ώστε ο συνομιλητής μα
Πλησιάζει η μέρα που αγχώνει τους περισσότερους. Τα παιδιά μας θα πρέπει να πάνε σχολείο. Ρωτήσαμε την παιδοψυχολόγο των Κέντρων Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας “Internus” Χαριτίνη Κυρλάκη, ποιος είναι ο σωστός τρόπος προετοιμασίας τόσο του γονέα, όσο και του παιδιού για την “Πρώτη μέρα” στο σχολείο. Τι πρέπει εσείς οι γονείς να μην ξεχάσετε να εκφράσετε στα παιδιά σας; Ποια είναι τα μηνύματα που πρέπει να τους μεταδώσετε; Σε αυτό το άρθρο ακολουθούν όλες τις απαντήσεις. Τι μπορεί να κάνει ένας γονιός, ώστε να περάσει όσο το δυνατό αναίμακτη η πρώτη μέρα στο σχολείο; Και όταν λέμε αναίμακτη, εννοούμε και για τους γονείς αλλά και τα παιδιά. Στην περίπτωση που τα παιδιά είναι μικρότερα στην ηλικία και δεν έχουν ξαναπάει σχολείο, τότε τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο… περίπλοκα. Οι γονείς καλούνται να προσαρμόσουν το πρόγραμμα του παιδιού στα νέα δεδομένα, να το μυήσουν στην νέα καθημερινότητα, αλλά παράλληλα αυτό να γίνει με τον πιο ομαλό τρόπο, ώστε να μην το βιώσει το παιδί ως κάτι βία

Γιατί η Δέλτα αποφάσισε να πουλήσει στους αδελφούς Σαράντη

Του Γιώργου Λαμπίρη Ένα ώριμο περιουσιακό στοιχείο, για το οποίο ήρθε η κατάλληλη στιγμή να γίνει το επόμενο βήμα ως προς την αξιοποίησή του, είδαν τα στελέχη του ομίλου Vivartia και του fund της CVC Capital, αναφορικά με την πώληση της βουλγαρικής θυγατρικής της Δέλτας United Milk Company. Όπως μάλιστα ανέφεραν πηγές κοντά στη Vivartia σε επικοινωνία που είχε το Capital.gr μαζί τους, η κίνηση της Βουλγαρίας αποτελεί μία συναλλαγή που εξυπηρετεί εκατέρωθεν τα συμφέροντα και τον στρατηγικό σχεδιασμό της Δέλτα από τη μία πλευρά και του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία από την άλλη. Το ενδιαφέρον στην περίπτωση της United Milk Company είναι ότι πρόκειται για μία υγιή επιχειρηματική οντότητα με τζίρο 52,5 εκατομμύρια ευρώ, EBITDA 5,15 εκατομμύρια ευρώ και κέρδη προ φόρων 1,65 εκατομμύρια ευρώ εντός του 2021. Επιπροσθέτως και σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι κινήσεις που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα, τόσο σε ό,τι αφορά την υπογραφή προσυμφώνων πώλησης στα εργοστάσια του Ταύρου και του Πλατέ

Διαγωνισμός με δώρο 20 Citroën Ami blue από την ΔΕΗ blue

Έναν χρόνο λειτουργίας κλείνει η ΔΕΗ blue, ο ολοκληρωμένος πάροχος λύσεων ηλεκτροκίνησης σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς  και το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιας φόρτισης στην Ελλάδα με ενέργεια αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές, και γιορτάζει διοργανώνοντας διαγωνισμό με δώρο είκοσι (20) Citroën Ami blue.  Μέσω του διαγωνισμού που διεξάγεται στην ηλεκτρονική σελίδα  drivemeblue.gr  έως την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 12 μμ οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να λάβουν μέρος στο διαδραστικό  παιχνίδι DriveMeblue, να "οδηγήσουν" το Citroen Ami blue, να "εξαφανίσουν" τα CO2 προστατεύοντας το περιβάλλον και να δηλώσουν συμμετοχή στην ηλεκτρονική κλήρωση που θα λάβει χώρα με τη λήξη του διαγωνισμού.  Από την ηλεκτρονική κλήρωση θα αναδειχθούν είκοσι (20) νικητές οι οποίοι θα κερδίσουν από ένα (1) αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Citroën Ami blue, ιδανικό για εύκολες, αθόρυβες, οικονομικές και χωρίς ρύπους αστικές μετακινήσεις. Τα ονόματα των νικητών θα αναρτ

Επιστρέφοντας στα θρανία με χαρά & αξιοπρέπεια

Επιστρέφοντας στα θρανία με χαρά & αξιοπρέπεια: Πανελλήνια συγκέντρωση σχολικών από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για μια ακόμα χρονιά, διοργανώνει πανελλαδική εκστρατεία συγκέντρωσης σχολικών ειδών για τα παιδιά των οικογενειών που αδυνατούν να καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες και μας καλεί όλους να συνδράμουμε για να ξεκινήσει η σχολική χρονιά με αξιοπρέπεια και χαμόγελα! Σε λίγες μέρες θα κληθούν μαθητές των σχολείων και οι οικογένειές τους, να καλύψουν ένα πλήθος δαπανηρών προμηθειών για τις σχολικές υποχρεώσεις. Και ενώ για κάποιες οικογένειες αυτή η εποχή είναι εποχή χαράς και ανανέωσης, για αρκετές άλλες είναι περίοδος άγχους και αγωνίας για το πώς θα καταφέρουν να καλύψουν αξιοπρεπώς τις ανάγκες των παιδιών τους. Χάρη στην πολύτιμη και συγκινητική προσφορά του κόσμου, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» την περσινή χρονιά κάλυψε τις ανάγκες 3.130 μαθητών, εξασφαλίζοντάς τους τα απαραίτητα σχολικά είδη! Η συμμετοχή όλων μας στην προσπάθεια αυτή παραμένει και φέ

Ανοιχτές οι αιτήσεις για το νέο κύκλο Incubation του Orange Grove

Μέχρι τις 18 Σεπτεμβρίου 2022 θα παραμείνει ανοιχτή η πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για το Incubation πρόγραμμα 2022-23 του Orange Grove, μιας πρωτοβουλίας της Ολλανδικής Πρεσβείας στην Ελλάδα, προσκαλώντας άτομα ή ομάδες που έχουν μια καινοτόμα επιχειρηματική ιδέα, νεοσύστατες επιχειρήσεις ή/και υφιστάμενες καινοτόμες ΜμΕ να γίνουν μέρος ενός δυναμικού οικοσυστήματος καινοτόμου επιχειρηματικότητας.  Το πρόγραμμα επώασης του Orange Grove απευθύνεται σε όσους θέλουν να μετατρέψουν την επιχειρηματική τους ιδέα σε μια νεοφυή επιχείρηση ή σε καινοτόμες ΜμΕ που επιθυμούν να αναπτυχθούν περαιτέρω.  Οι νέοι επιχειρηματίες που βρίσκονται στα πρώτα τους βήματα μέσα από το διαδικτυακό, εντατικό πρόγραμμα αποκτούν πρακτικές γνώσεις, εργαλεία και μοναδικές ευκαιρίες δικτύωσης χάρη στη στοχευμένη καθοδήγηση και συμβουλευτική που παρέχει το διεθνές δίκτυο αναγνωρισμένων εκπαιδευτών, μεντόρων και ειδικών του Orange Grove και της Ολλανδικής Πρεσβείας, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων επιτυχημένοι

Τι ειναι το APPLICANT TRACKING SYSTEM ;

Γράφει η Βογιατζακη Δέσποινα  Το Applicant Tracking System (ATS) είναι ένα σύστημα διαχείρισης αιτήσεων και αναζήτησης βιογραφικών. Είναι ένα λογισμικό που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τις ανάγκες μεγάλων επιχειρήσεων που δέχονται καθημερινά χιλιάδες βιογραφικά σημειώματα από πολίτες που αναζητούν εργασία. Με την χρήση αυτού του λογισμικού, οι εταιρίες κατάφεραν σε γρήγορο χρονικό διάστημα να ξεχωρίσουν τα βιογραφικά σε «αποδεκτά» και «μη αποδεκτά». Στις μέρες μας το συγκεκριμένο λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιείται μεμονωμένα από κάθε εταιρία αλλά κυρίως χρησιμοποιείται από τις διαδικτυακές πλατφόρμες εύρεσης εργασίας. Ο τρόπος λειτουργίας του. Ο τρόπος που λειτουργεί το ATS είναι να φιλτράρει το περιεχόμενο των Βιογραφικών. Η εταιρία ή η πλατφόρμα «ζητάει» από το λογισμικό να ανιχνεύσει τα βιογραφικά που διαθέτουν συγκεκριμένες λέξεις- κλειδιά (ανάλογα κάθε φορά από την ανάγκη του εργοδότη) δηλαδή, προϋπηρεσία, πτυχίο, δεξιότητες, σεμινάρια. Ο στόχος του Applicant Tracking System