Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγωνισμός με δώρο 20 Citroën Ami blue από την ΔΕΗ blue

Έναν χρόνο λειτουργίας κλείνει η ΔΕΗ blue, ο ολοκληρωμένος πάροχος λύσεων ηλεκτροκίνησης σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς  και το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιας φόρτισης στην Ελλάδα με ενέργεια αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές, και γιορτάζει διοργανώνοντας διαγωνισμό με δώρο είκοσι (20) Citroën Ami blue. 

Μέσω του διαγωνισμού που διεξάγεται στην ηλεκτρονική σελίδα drivemeblue.gr έως την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 12 μμ οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να λάβουν μέρος στο διαδραστικό  παιχνίδι DriveMeblue, να "οδηγήσουν" το Citroen Ami blue, να "εξαφανίσουν" τα CO2 προστατεύοντας το περιβάλλον και να δηλώσουν συμμετοχή στην ηλεκτρονική κλήρωση που θα λάβει χώρα με τη λήξη του διαγωνισμού. 

Από την ηλεκτρονική κλήρωση θα αναδειχθούν είκοσι (20) νικητές οι οποίοι θα κερδίσουν από ένα (1) αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Citroën Ami blue, ιδανικό για εύκολες, αθόρυβες, οικονομικές και χωρίς ρύπους αστικές μετακινήσεις. Τα ονόματα των νικητών θα αναρτηθούν στην ηλεκτρονική σελίδα drivemeblue.gr την Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2022. 

Ταυτόχρονα, η ΔΕΗ blue διοργανώνει roadshows σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας δίνοντας την ευκαιρία σε όποιον ενδιαφέρεται να γνωρίσει και να ζήσει από κοντά την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης, της δοκιμαστικής φόρτισης και της οδήγησης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά και να ενημερωθεί για τα προνόμια που συνεπάγεται η χρήση τους.

Το εναρκτήριο event πραγματοποιήθηκε το διήμερο 27-28 Αυγούστου στην Αθήνα (YABANAKI) και τα Roadshows συνεχίζονται σε:
-Πάτρα (Πλατεία Τριών Συμμάχων)  το Σαββατοκύριακο 3 -4 Σεπτεμβρίου 
-Θεσσαλονίκη/ΔΕΘ (Περίπτερο ΔΕΗ) το Σαββατοκύριακο 10-11 Σεπτεμβρίου 
-Ηράκλειο Κρήτης (Πλατεία Ελευθερίας) το Σαββατοκύριακο 17-18 Σεπτεμβρίου -Αθήνα (Πλατεία Κεφαλαρίου) το Σαββατοκύριακο 24-25 Σεπτεμβρίου 

Επιπλέον, στις αντίστοιχες πόλεις, κάθε Παρασκευή πριν την έναρξη του event, η διαδικασία της ενημέρωσης και της δοκιμαστικής φόρτισης θα πραγματοποιείται σε κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος, στρατηγικού συνεργάτη της ΔΕΗ.   

Στα roadshows που διαρκούν από τις 12 το μεσημέρι έως τις 9 το βράδυ η εμπειρία της φόρτισης γίνεται με τη χρήση της αναβαθμισμένης εφαρμογής ΔΕΗ blue που προσφέρει  στους χρήστες της τη δυνατότητα εγγραφής ως Μέλη, ώστε να επωφελούνται από μειωμένες τιμές και νέες προσωποποιημένες υπηρεσίες για να γίνει το ταξίδι με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ακόμα πιο εύκολο

Πάρτε μέρος στο διαδραστικό παιχνίδι, μπείτε στον διαγωνισμό και διεκδικήστε ένα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης Citroën Ami blue. Ενημερωθείτε για τα πολλαπλά οφέλη της ηλεκτροκίνησης στα roadshows της ΔΕΗ blue και γίνετε συμμέτοχοι στη διάδοση και προώθηση της ηλεκτροκίνησης, στην ανάπτυξη της βιώσιμης κινητικότητας στις πόλεις μας και την  προστασία του περιβάλλοντος.
Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα → https://drivemeblue.gr


Πηγή: capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ