Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγωνισμός με δώρο 20 Citroën Ami blue από την ΔΕΗ blue

Έναν χρόνο λειτουργίας κλείνει η ΔΕΗ blue, ο ολοκληρωμένος πάροχος λύσεων ηλεκτροκίνησης σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς  και το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιας φόρτισης στην Ελλάδα με ενέργεια αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές, και γιορτάζει διοργανώνοντας διαγωνισμό με δώρο είκοσι (20) Citroën Ami blue. 

Μέσω του διαγωνισμού που διεξάγεται στην ηλεκτρονική σελίδα drivemeblue.gr έως την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 12 μμ οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να λάβουν μέρος στο διαδραστικό  παιχνίδι DriveMeblue, να "οδηγήσουν" το Citroen Ami blue, να "εξαφανίσουν" τα CO2 προστατεύοντας το περιβάλλον και να δηλώσουν συμμετοχή στην ηλεκτρονική κλήρωση που θα λάβει χώρα με τη λήξη του διαγωνισμού. 

Από την ηλεκτρονική κλήρωση θα αναδειχθούν είκοσι (20) νικητές οι οποίοι θα κερδίσουν από ένα (1) αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Citroën Ami blue, ιδανικό για εύκολες, αθόρυβες, οικονομικές και χωρίς ρύπους αστικές μετακινήσεις. Τα ονόματα των νικητών θα αναρτηθούν στην ηλεκτρονική σελίδα drivemeblue.gr την Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2022. 

Ταυτόχρονα, η ΔΕΗ blue διοργανώνει roadshows σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας δίνοντας την ευκαιρία σε όποιον ενδιαφέρεται να γνωρίσει και να ζήσει από κοντά την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης, της δοκιμαστικής φόρτισης και της οδήγησης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά και να ενημερωθεί για τα προνόμια που συνεπάγεται η χρήση τους.

Το εναρκτήριο event πραγματοποιήθηκε το διήμερο 27-28 Αυγούστου στην Αθήνα (YABANAKI) και τα Roadshows συνεχίζονται σε:
-Πάτρα (Πλατεία Τριών Συμμάχων)  το Σαββατοκύριακο 3 -4 Σεπτεμβρίου 
-Θεσσαλονίκη/ΔΕΘ (Περίπτερο ΔΕΗ) το Σαββατοκύριακο 10-11 Σεπτεμβρίου 
-Ηράκλειο Κρήτης (Πλατεία Ελευθερίας) το Σαββατοκύριακο 17-18 Σεπτεμβρίου -Αθήνα (Πλατεία Κεφαλαρίου) το Σαββατοκύριακο 24-25 Σεπτεμβρίου 

Επιπλέον, στις αντίστοιχες πόλεις, κάθε Παρασκευή πριν την έναρξη του event, η διαδικασία της ενημέρωσης και της δοκιμαστικής φόρτισης θα πραγματοποιείται σε κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος, στρατηγικού συνεργάτη της ΔΕΗ.   

Στα roadshows που διαρκούν από τις 12 το μεσημέρι έως τις 9 το βράδυ η εμπειρία της φόρτισης γίνεται με τη χρήση της αναβαθμισμένης εφαρμογής ΔΕΗ blue που προσφέρει  στους χρήστες της τη δυνατότητα εγγραφής ως Μέλη, ώστε να επωφελούνται από μειωμένες τιμές και νέες προσωποποιημένες υπηρεσίες για να γίνει το ταξίδι με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ακόμα πιο εύκολο

Πάρτε μέρος στο διαδραστικό παιχνίδι, μπείτε στον διαγωνισμό και διεκδικήστε ένα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης Citroën Ami blue. Ενημερωθείτε για τα πολλαπλά οφέλη της ηλεκτροκίνησης στα roadshows της ΔΕΗ blue και γίνετε συμμέτοχοι στη διάδοση και προώθηση της ηλεκτροκίνησης, στην ανάπτυξη της βιώσιμης κινητικότητας στις πόλεις μας και την  προστασία του περιβάλλοντος.
Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα → https://drivemeblue.gr


Πηγή: capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...