Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγωνισμός με δώρο 20 Citroën Ami blue από την ΔΕΗ blue

Έναν χρόνο λειτουργίας κλείνει η ΔΕΗ blue, ο ολοκληρωμένος πάροχος λύσεων ηλεκτροκίνησης σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς  και το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιας φόρτισης στην Ελλάδα με ενέργεια αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές, και γιορτάζει διοργανώνοντας διαγωνισμό με δώρο είκοσι (20) Citroën Ami blue. 

Μέσω του διαγωνισμού που διεξάγεται στην ηλεκτρονική σελίδα drivemeblue.gr έως την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 12 μμ οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να λάβουν μέρος στο διαδραστικό  παιχνίδι DriveMeblue, να "οδηγήσουν" το Citroen Ami blue, να "εξαφανίσουν" τα CO2 προστατεύοντας το περιβάλλον και να δηλώσουν συμμετοχή στην ηλεκτρονική κλήρωση που θα λάβει χώρα με τη λήξη του διαγωνισμού. 

Από την ηλεκτρονική κλήρωση θα αναδειχθούν είκοσι (20) νικητές οι οποίοι θα κερδίσουν από ένα (1) αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Citroën Ami blue, ιδανικό για εύκολες, αθόρυβες, οικονομικές και χωρίς ρύπους αστικές μετακινήσεις. Τα ονόματα των νικητών θα αναρτηθούν στην ηλεκτρονική σελίδα drivemeblue.gr την Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2022. 

Ταυτόχρονα, η ΔΕΗ blue διοργανώνει roadshows σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας δίνοντας την ευκαιρία σε όποιον ενδιαφέρεται να γνωρίσει και να ζήσει από κοντά την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης, της δοκιμαστικής φόρτισης και της οδήγησης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά και να ενημερωθεί για τα προνόμια που συνεπάγεται η χρήση τους.

Το εναρκτήριο event πραγματοποιήθηκε το διήμερο 27-28 Αυγούστου στην Αθήνα (YABANAKI) και τα Roadshows συνεχίζονται σε:
-Πάτρα (Πλατεία Τριών Συμμάχων)  το Σαββατοκύριακο 3 -4 Σεπτεμβρίου 
-Θεσσαλονίκη/ΔΕΘ (Περίπτερο ΔΕΗ) το Σαββατοκύριακο 10-11 Σεπτεμβρίου 
-Ηράκλειο Κρήτης (Πλατεία Ελευθερίας) το Σαββατοκύριακο 17-18 Σεπτεμβρίου -Αθήνα (Πλατεία Κεφαλαρίου) το Σαββατοκύριακο 24-25 Σεπτεμβρίου 

Επιπλέον, στις αντίστοιχες πόλεις, κάθε Παρασκευή πριν την έναρξη του event, η διαδικασία της ενημέρωσης και της δοκιμαστικής φόρτισης θα πραγματοποιείται σε κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος, στρατηγικού συνεργάτη της ΔΕΗ.   

Στα roadshows που διαρκούν από τις 12 το μεσημέρι έως τις 9 το βράδυ η εμπειρία της φόρτισης γίνεται με τη χρήση της αναβαθμισμένης εφαρμογής ΔΕΗ blue που προσφέρει  στους χρήστες της τη δυνατότητα εγγραφής ως Μέλη, ώστε να επωφελούνται από μειωμένες τιμές και νέες προσωποποιημένες υπηρεσίες για να γίνει το ταξίδι με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ακόμα πιο εύκολο

Πάρτε μέρος στο διαδραστικό παιχνίδι, μπείτε στον διαγωνισμό και διεκδικήστε ένα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης Citroën Ami blue. Ενημερωθείτε για τα πολλαπλά οφέλη της ηλεκτροκίνησης στα roadshows της ΔΕΗ blue και γίνετε συμμέτοχοι στη διάδοση και προώθηση της ηλεκτροκίνησης, στην ανάπτυξη της βιώσιμης κινητικότητας στις πόλεις μας και την  προστασία του περιβάλλοντος.
Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα → https://drivemeblue.gr


Πηγή: capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη