Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η πιο πολύτιμη «γυμνή φωτογραφία» κάθε γυναίκας


Γράφει η Σοφία Νέτα

Ποια είναι η «γυμνή φωτογραφία» που κάθε γυναίκα πρέπει να έχει και να πρέπει να «μοιραστεί»; Μια φωτογραφία μπορεί να είναι κάτι ιδιαίτερο και προσωπικό, όμως υπάρχουν και φωτογραφίες που είναι οι πιο απαραίτητες και πολύτιμες: οι διαγνωστικές της εξετάσεις, οι οποίες απεικονίζουν το σώμα της και μπορούν να την προειδοποιήσουν αν κάτι απειλεί τη ζωή της και να οδηγήσουν σε έγκαιρη διάγνωση.

Με κεντρικό μήνυμα «Η "γυμνή φωτογραφία" που κάθε γυναίκα πρέπει να έχει» οι Roche Hellas και Roche Diagnostics Hellas ανανεώνουν την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης forHER.

Παράλληλα, παρουσιάζουν τη νέα μορφή της ομώνυμης ιστοσελίδας www.forher.gr, η οποία έχει εμπλουτιστεί, μεταξύ άλλων, με ενημερωτικό υλικό, όπως άρθρα, podcasts και άλλο ψηφιακό υλικό, σχετικά με την πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και των τύπων καρκίνου που αφορούν στο γυναικείο αναπαραγωγικό σύστημα, όπως ο καρκίνος των ωοθηκών, του τραχήλου της μήτρας και του ενδομητρίου.

Ο γυναικολογικός έλεγχος, μια μαστογραφία ή ένας υπέρηχος μπορούν να επιτύχουν πρώιμη διάγνωση καρκίνου. Η φετινή εκστρατεία forHER καλεί τη γυναίκα να μοιραστεί τη «γυμνή φωτογραφία» που πρέπει να έχει. Μια συμβολική υπενθύμιση να μην αναβάλει το ραντεβού με το γιατρό της και να ενημερωθεί για τις εξετάσεις που πρέπει να κάνει.

«Η αρρώστια, αν δεν σε ξεκάνει, σε διαπαιδαγωγεί, σε καθιστά γόνο μιας αριστοκρατίας. Η νόσος μετατρέπεται στο αντίστοιχο ενός τίτλου ευγενείας», γράφει ο Πασκάλ Μπρυκνέρ στο έργο του «Ένας καλός γιος» και η forHER μας λέει να την προσέχουμε, για να την έχουμε και αν κάποια πράγματα είναι αναπόφευκτα, τότε να είμαστε περήφανες για αυτά και να παλεύουμε για το καλύτερο. «Σίγουρα δεν είμαστε μόνες», δηλώνει η κα Ζωή Γραμματόγλου, Πρόεδρος Κ.Ε.Φ.Ι. Αθηνών.

Ο κ. Θεόδωρος Αγοραστός, Καθηγητής Μαιευτικής και Γυναικολογίας Α.Π.Θ., Πρόεδρος της Ελληνικής HPV Εταιρείας, αναφέρει ότι «Αποτελεί ευχής έργον η ανάληψη και η διενέργεια εκστρατείας με σκοπό την ενημέρωση του ευρέος κοινού επί θεμάτων υγείας, ιδιαίτερα μάλιστα όταν αυτή αναφέρεται σε θέματα υγείας που είναι συνυφασμένα και με την αναπαραγωγή και την γονιμότητα των γυναικών. Για τον λόγο αυτό συγχαίρουμε και υποστηρίζουμε ανεπιφύλακτα την εκστρατεία forHER και την ομάδα που την διεκπεραιώνει, δεδομένου ότι στον τομέα της πρόληψης και της έγκαιρης αντιμετώπισης του καρκίνου των γεννητικών οργάνων της γυναίκας (τραχήλου μήτρας, ενδομητρίου, ωοθηκών, αιδοίου) και των μαστών υπάρχουν κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών ενθαρρυντικές έως και καταλυτικές εξελίξεις. Είναι προφανές ότι η ενημέρωση της κάθε γυναίκας για όλα αυτά και η συμμετοχή της στις προδιαγεγραμμένες αντίστοιχες δράσεις και ρυθμίσεις της Πολιτείας αποτελεί προϋπόθεση για την θετική έκβαση όλων αυτών των προσπαθειών, με στόχο της βελτίωση της φροντίδας υγείας του πληθυσμού στην χώρα μας.
Είναι σημαντικότατο π.χ. να τονισθεί, ότι ο συνδυασμός σήμερα του HPV εμβολιασμού με το HPV DNA testing είναι ικανός να επιφέρει τις επόμενες δεκαετίες μέχρι και την εξάλειψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας, δηλ. της δεύτερης συχνότερης κακοήθειας σε νέες γυναίκες έως 45 ετών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία και την διατήρηση της γονιμοποιητικής ικανότητας των γυναικών αυτών. Παράλληλα, νέες απεικονιστικές, χειρουργικές αλλά και φαρμακευτικές μέθοδοι βελτιώνουν κατά πολύ την έγκαιρη διάγνωση αλλά και την θεραπευτική αντιμετώπιση του καρκίνου των μαστών, των ωοθηκών και του ενδομητρίου. Η σωστή ενημέρωση, η συναίνεση και η συνεργασία των γυναικών, ασθενών ή μη, με τους επαγγελματίες υγείας και τους θεράποντες ιατρούς αποτελεί την εκ των ων ουκ άνευ συνθήκη για την πλέον επιτυχημένη και αποτελεσματική προσέγγιση στους τομείς της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας αλλά και τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην χώρα μας. Η συμβολή και της εκστρατείας forHER προς τον σκοπό αυτό είναι σημαντική και άξια κάθε υποστήριξης».

Στο ανανεωμένο site οι επισκέπτες μπορούν να βρουν ενημερωτικό υλικό σχετικά με τη νόσο, video γιατρών και ασθενών, καθώς και τα νέα podcasts της εκστρατείας. Μια σειρά συζητήσεων, στις οποίες θα έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν τους ειδικούς να μιλούν για την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και τις θεραπευτικές επιλογές για την αντιμετώπιση του γυναικείου καρκίνου. Γιατί η γνώση, το θάρρος και η πίστη για τη νίκη είναι η καλύτερη στρατηγική σε κάθε μάχη.

Οι προγραμματισμένες δράσεις της εκστρατείας, οι οποίες θα είναι αποκλειστικά ψηφιακές με σεβασμό στην τήρηση των μέτρων πρόληψης της νόσου COVID-19, περιλαμβάνουν επίσης την προσφορά βιωματικών ασκήσεων Mindfulness από την ιδρύτρια του One Breath Mindfulness Center, Μυρτώ Λεγάκη. Όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας www.forher.gr θα γνωρίσουν τη θεραπευτική πρακτική του mindfulness και θα ενημερωθούν για το πώς βοηθάει στην αντιμετώπιση του στρες καθώς και την πρόληψη για τη βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής τους.

«Έχει μεγάλη αξία για εμένα ως άνθρωπο αλλά και ως πρόεδρο του Συλλόγου Κ.Ε.Φ.Ι. να μου δοθεί η ευκαιρία να ευχαριστήσουμε όλους εκείνους, που δούλεψαν για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης forHER. Αναγνωρίζοντας ότι η γνώση μπορεί να αποτελέσει πρωταρχικό όπλο στη μάχη κατά του καρκίνου, ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι. υποστηρίζει την forHER από το 2015, ενημερώνοντας το κοινό για τον καρκίνο του μαστού και τον καρκίνο που αφορά στο γυναικείο αναπαραγωγικό σύστημα (καρκίνος των ωοθηκών, τραχήλου της μήτρας κ.ά.)», σχολίασε μεταξύ άλλων η κα Γραμματόγλου.

Η εκστρατεία υλοποιείται υπό την Αιγίδα και με τη συνεργασία της Εταιρείας Ογκολόγων-Παθολόγων Ελλάδος (Ε.Ο.Π.Ε), της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ), της Ελληνικής Χειρουργικής Εταιρείας Μαστού (Ε.Χ.Ε.Μ), της Ελληνικής Γυναικολογικής Εταιρείας Παθήσεων Μαστού (Ε.Γ.Ε.Π.Α.Μ.) και της Ελληνικής Εταιρείας Έρευνας και Αντιμετώπισης του Ιού των Θηλωμάτων (HPV), το Σύλλογο Καρκινοπαθών - Εθελοντών - Φίλων - Ιατρών “Κ.Ε.Φ.Ι.” Αθηνών μαζί με την Ομάδα Ασθενών Γυναικολογικού Καρκίνου «Εριφύλη», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», τον Όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑγκαλιάΖΩ καθώς και τους οργανισμούς Europa Donna Hellas και Women for Oncology (W4O).


Πηγή: www.athensvoice.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Παραδοσιακό γλέντι στο Αμαριανό

ο Πολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος Αμαριανού Πεδιάδος, σας προσκαλεί στην όμορφη και γραφική πλατεία του χωριού, την Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011 και ώρα 21.30 μ.μ. Ελάτε να περάσουμε όλοι μαζί μια γνήσια κρητική βραδιά με παραδοσιακά φαγητά ψημένα στους ξυλόφουρνους του χωριού.  Με αφορμή το πανηγύρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, θα γιορτάσουμε στο χωριό μας, ανάβοντας τους Ξυλόφουρνους όλου του χωριού, για να φτιάξουν οι νοικοκυρές μας τα παραδοσιακά φαγητά και το φημισμένο εφτάζυμο ψωμί μας. Την ίδια ώρα οι νεαροί θα βρίσκονται στην πλατεία, για να στρώσουν την γραφική πλατεία, καθώς και την σκηνή πάνω στην παραδοσιακή στέρνα, όπου θα φιλοξενήσει το συγκρότημα του Κώστα Σαριδάκη. 

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ