Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η πιο πολύτιμη «γυμνή φωτογραφία» κάθε γυναίκας


Γράφει η Σοφία Νέτα

Ποια είναι η «γυμνή φωτογραφία» που κάθε γυναίκα πρέπει να έχει και να πρέπει να «μοιραστεί»; Μια φωτογραφία μπορεί να είναι κάτι ιδιαίτερο και προσωπικό, όμως υπάρχουν και φωτογραφίες που είναι οι πιο απαραίτητες και πολύτιμες: οι διαγνωστικές της εξετάσεις, οι οποίες απεικονίζουν το σώμα της και μπορούν να την προειδοποιήσουν αν κάτι απειλεί τη ζωή της και να οδηγήσουν σε έγκαιρη διάγνωση.

Με κεντρικό μήνυμα «Η "γυμνή φωτογραφία" που κάθε γυναίκα πρέπει να έχει» οι Roche Hellas και Roche Diagnostics Hellas ανανεώνουν την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης forHER.

Παράλληλα, παρουσιάζουν τη νέα μορφή της ομώνυμης ιστοσελίδας www.forher.gr, η οποία έχει εμπλουτιστεί, μεταξύ άλλων, με ενημερωτικό υλικό, όπως άρθρα, podcasts και άλλο ψηφιακό υλικό, σχετικά με την πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και των τύπων καρκίνου που αφορούν στο γυναικείο αναπαραγωγικό σύστημα, όπως ο καρκίνος των ωοθηκών, του τραχήλου της μήτρας και του ενδομητρίου.

Ο γυναικολογικός έλεγχος, μια μαστογραφία ή ένας υπέρηχος μπορούν να επιτύχουν πρώιμη διάγνωση καρκίνου. Η φετινή εκστρατεία forHER καλεί τη γυναίκα να μοιραστεί τη «γυμνή φωτογραφία» που πρέπει να έχει. Μια συμβολική υπενθύμιση να μην αναβάλει το ραντεβού με το γιατρό της και να ενημερωθεί για τις εξετάσεις που πρέπει να κάνει.

«Η αρρώστια, αν δεν σε ξεκάνει, σε διαπαιδαγωγεί, σε καθιστά γόνο μιας αριστοκρατίας. Η νόσος μετατρέπεται στο αντίστοιχο ενός τίτλου ευγενείας», γράφει ο Πασκάλ Μπρυκνέρ στο έργο του «Ένας καλός γιος» και η forHER μας λέει να την προσέχουμε, για να την έχουμε και αν κάποια πράγματα είναι αναπόφευκτα, τότε να είμαστε περήφανες για αυτά και να παλεύουμε για το καλύτερο. «Σίγουρα δεν είμαστε μόνες», δηλώνει η κα Ζωή Γραμματόγλου, Πρόεδρος Κ.Ε.Φ.Ι. Αθηνών.

Ο κ. Θεόδωρος Αγοραστός, Καθηγητής Μαιευτικής και Γυναικολογίας Α.Π.Θ., Πρόεδρος της Ελληνικής HPV Εταιρείας, αναφέρει ότι «Αποτελεί ευχής έργον η ανάληψη και η διενέργεια εκστρατείας με σκοπό την ενημέρωση του ευρέος κοινού επί θεμάτων υγείας, ιδιαίτερα μάλιστα όταν αυτή αναφέρεται σε θέματα υγείας που είναι συνυφασμένα και με την αναπαραγωγή και την γονιμότητα των γυναικών. Για τον λόγο αυτό συγχαίρουμε και υποστηρίζουμε ανεπιφύλακτα την εκστρατεία forHER και την ομάδα που την διεκπεραιώνει, δεδομένου ότι στον τομέα της πρόληψης και της έγκαιρης αντιμετώπισης του καρκίνου των γεννητικών οργάνων της γυναίκας (τραχήλου μήτρας, ενδομητρίου, ωοθηκών, αιδοίου) και των μαστών υπάρχουν κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών ενθαρρυντικές έως και καταλυτικές εξελίξεις. Είναι προφανές ότι η ενημέρωση της κάθε γυναίκας για όλα αυτά και η συμμετοχή της στις προδιαγεγραμμένες αντίστοιχες δράσεις και ρυθμίσεις της Πολιτείας αποτελεί προϋπόθεση για την θετική έκβαση όλων αυτών των προσπαθειών, με στόχο της βελτίωση της φροντίδας υγείας του πληθυσμού στην χώρα μας.
Είναι σημαντικότατο π.χ. να τονισθεί, ότι ο συνδυασμός σήμερα του HPV εμβολιασμού με το HPV DNA testing είναι ικανός να επιφέρει τις επόμενες δεκαετίες μέχρι και την εξάλειψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας, δηλ. της δεύτερης συχνότερης κακοήθειας σε νέες γυναίκες έως 45 ετών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία και την διατήρηση της γονιμοποιητικής ικανότητας των γυναικών αυτών. Παράλληλα, νέες απεικονιστικές, χειρουργικές αλλά και φαρμακευτικές μέθοδοι βελτιώνουν κατά πολύ την έγκαιρη διάγνωση αλλά και την θεραπευτική αντιμετώπιση του καρκίνου των μαστών, των ωοθηκών και του ενδομητρίου. Η σωστή ενημέρωση, η συναίνεση και η συνεργασία των γυναικών, ασθενών ή μη, με τους επαγγελματίες υγείας και τους θεράποντες ιατρούς αποτελεί την εκ των ων ουκ άνευ συνθήκη για την πλέον επιτυχημένη και αποτελεσματική προσέγγιση στους τομείς της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας αλλά και τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην χώρα μας. Η συμβολή και της εκστρατείας forHER προς τον σκοπό αυτό είναι σημαντική και άξια κάθε υποστήριξης».

Στο ανανεωμένο site οι επισκέπτες μπορούν να βρουν ενημερωτικό υλικό σχετικά με τη νόσο, video γιατρών και ασθενών, καθώς και τα νέα podcasts της εκστρατείας. Μια σειρά συζητήσεων, στις οποίες θα έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν τους ειδικούς να μιλούν για την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και τις θεραπευτικές επιλογές για την αντιμετώπιση του γυναικείου καρκίνου. Γιατί η γνώση, το θάρρος και η πίστη για τη νίκη είναι η καλύτερη στρατηγική σε κάθε μάχη.

Οι προγραμματισμένες δράσεις της εκστρατείας, οι οποίες θα είναι αποκλειστικά ψηφιακές με σεβασμό στην τήρηση των μέτρων πρόληψης της νόσου COVID-19, περιλαμβάνουν επίσης την προσφορά βιωματικών ασκήσεων Mindfulness από την ιδρύτρια του One Breath Mindfulness Center, Μυρτώ Λεγάκη. Όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας www.forher.gr θα γνωρίσουν τη θεραπευτική πρακτική του mindfulness και θα ενημερωθούν για το πώς βοηθάει στην αντιμετώπιση του στρες καθώς και την πρόληψη για τη βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής τους.

«Έχει μεγάλη αξία για εμένα ως άνθρωπο αλλά και ως πρόεδρο του Συλλόγου Κ.Ε.Φ.Ι. να μου δοθεί η ευκαιρία να ευχαριστήσουμε όλους εκείνους, που δούλεψαν για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης forHER. Αναγνωρίζοντας ότι η γνώση μπορεί να αποτελέσει πρωταρχικό όπλο στη μάχη κατά του καρκίνου, ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι. υποστηρίζει την forHER από το 2015, ενημερώνοντας το κοινό για τον καρκίνο του μαστού και τον καρκίνο που αφορά στο γυναικείο αναπαραγωγικό σύστημα (καρκίνος των ωοθηκών, τραχήλου της μήτρας κ.ά.)», σχολίασε μεταξύ άλλων η κα Γραμματόγλου.

Η εκστρατεία υλοποιείται υπό την Αιγίδα και με τη συνεργασία της Εταιρείας Ογκολόγων-Παθολόγων Ελλάδος (Ε.Ο.Π.Ε), της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ), της Ελληνικής Χειρουργικής Εταιρείας Μαστού (Ε.Χ.Ε.Μ), της Ελληνικής Γυναικολογικής Εταιρείας Παθήσεων Μαστού (Ε.Γ.Ε.Π.Α.Μ.) και της Ελληνικής Εταιρείας Έρευνας και Αντιμετώπισης του Ιού των Θηλωμάτων (HPV), το Σύλλογο Καρκινοπαθών - Εθελοντών - Φίλων - Ιατρών “Κ.Ε.Φ.Ι.” Αθηνών μαζί με την Ομάδα Ασθενών Γυναικολογικού Καρκίνου «Εριφύλη», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», τον Όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑγκαλιάΖΩ καθώς και τους οργανισμούς Europa Donna Hellas και Women for Oncology (W4O).


Πηγή: www.athensvoice.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...