Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Διαδικτυακή Ταυτότητα-παρουσία

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης Digital project strategist Η ανθρώπινη εξέλιξη αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του κόσμου στον οποίο ζούμε. Η εξέλιξη δεν αφορά μόνο την ανθρώπινη νοημοσύνη, αλλά και και τις ίδιες τις θεωρίες τις οποίες παράγει. Αυτά μπορεί να μας τα αναλύσει βέβαια καλύτερα ένας κοινωνιολόγος. Εγώ σύμφωνα πάντα με τις γνώσεις μου και τα ενδιαφέροντα μου θα σας αναλύσω μια άλλη σημαντική θεωρία, της διαδικτυακής ταυτότητας. Σκοπός μου είναι μετά την ανάγνωση του άρθρου να βοηθήσω κάποιον όπου δεν γνωρίζει τι είναι διαδικτυακή παρουσία, ή διαδικτυακή ταυτότητα, να μπορέσει να καταλάβει τις έννοιες. Χαρά μου θα ήταν να απαντήσω ακόμα και σε ερωτήματα που μπορεί να σας δημιουργηθούν. Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με τη διαδικτυακή παρουσία. Θα λέγαμε ότι είναι, ότι δίποτε είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και επιτρέπει ελεύθερη πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο το συγκεκριμένο υλικό δημιουργείτε η αναδημοσιεύεται αυθαίρετα. Σε πολλές περιπτώσεις εξυπηρετεί

Συγκατοίκηση με τους γονείς στα 30!!!

Ούτως ή άλλως στη χώρα μας με ισχυρό το δεσμό της οικογένειας και τις άκρως συναισθηματικές μαμάδες, τα παιδιά αργούσαν κατά πολύ να αποχωριστούν το πατρικό τους σπίτι και μάλιστα, στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, αυτό γινόταν όταν πια τα παιδία ξεκινούσαν την δική τους οικογένεια. Αν πάμε ακόμα πιο πίσω θα δούμε ότι ακόμα και σε αυτή την περίπτωση δεν επερχόταν η απομάκρυνση από το σπίτι για λόγους τόσο οικονομικούς όσο και χωροταξικούς. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, με τις αλλαγές σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο, όπως η αύξηση των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το σκηνικό άρχισε να αλλάζει. Τώρα στην ηλικία των 18 χρόνων, πολλές φορές αλλάζουν πόλη για να παρακολουθήσουν τη σχολή τους. Μετακομίζουν το παιδικό τους δωμάτιο, μαζί με όλα τα όνειρα που έκαναν εκεί, σε μια γκαρσονιέρα και ξεκινούν ένα νέο- και ίσως το πιο νοσταλγικό-κεφάλαιο στη ζωή τους.  Με τα χρήματα, τουλάχιστον για τα λειτουργικά έξοδα του σπιτιού, να προέρχονται από τους γονείς ζουν μια πραγματικ

Αναζητούνται...οι έξυπνοι της Κρήτης

Για μεθαύριο Σάββατο 21 Μαΐου στις 7 το απόγευμα, στην αίθουσα "Μ. Κεφαλογιάννη" στην Τράπεζα Πειραιώς, στα Ανώγεια, έχει οριστεί το ραντεβού για το επιμορφωτικό σεμινάριο-ημερίδα με θέμα "Χαρισματικά παιδιά: Αναγνώριση-διαχείριση από γονείς και εκπαιδευτικούς" που διοργανώνει η ελληνική MENSA σε συνεργασία με το TEDx Anogeia, υπό την αιγίδα του Δήμου Ανωγείων. Την εκδήλωση, η οποία πραγματοποιείται στα πλαίσια των σκοπών του καταστατικού της MENSA για αναγνώριση και υποστήριξη της ανθρώπινης ευφυΐας, συνεχίζοντας έτσι την κοινωνική προσφορά της σε όλη την Ελλάδα, στηρίζουν ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων "Ιδαίο Άντρο" και οι Σχολικές Επιτροπές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου Ανωγείων.

Πέντε τομείς σταδιοδρομίας που δεν υπήρχαν πριν από μια δεκαετία

Καθώς επιταχύνεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων με τη συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναδύονται νέοι τομείς σταδιοδρομίας θα είναι αρκετά προσοδοφόροι στο μέλλον. Εδώ παραθέτουμε ορισμένους από τους τομείς αυτούς: 1. Επιστήμονας δεδομένων Η έννοια του τεράστιου όγκου δεδομένων παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάδυση αυτού του νέου τομέα σταδιοδρομίας. Η δυνατότητα αποθήκευσης δεδομένων σε μέσα με απεριόριστο χώρο δίνει μεγάλο πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με την εξόρυξή τους. Για την περίπτωση αυτή δημιουργήθηκε ένα εντελώς νέο επάγγελμα—ο επιστήμονας δεδομένων. Όσοι έχουν σπουδάσει στατιστική, βιοστατιστική, φυσική και πληροφορική μπορούν να εργαστούν ως επιστήμονες δεδομένων ιδίως σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Ισραήλ και η Ινδία. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η RJMetrics σε 236 εκατομμύρια προφίλ στο LinkedIn, σε όλη την υφήλιο υπάρχουν αυτή τη στιγμή 11.400 άτομα με τον τίτλο του επιστήμονα δεδομένων ενώ δεν υπήρχε κα

AdWords Στη Κρήτη

Το AdWords  αποτελεί το διαφημιστικό εργαλείο της Google το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να διαφημιστείτε. Η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται όταν κάποιο άτομο αναζητά όρους που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Για να φτάσετε στο σημείο να εμφανιστεί η διαφήμιση σας θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Επίσης μπορείτε να προβάλετε τη διαφήμιση σας σε έναν ιστότοπο που σχετίζεται με το περιεχόμενο σας. Ορισμένοι τύποι καμπάνιας: Δίκτυο αναζήτησης με επιλογή εμφάνισης Μόνο δίκτυο αναζήτησης Μόνο Δίκτυο εμφάνισης Αγορές Βίντεο

"Καφές σε Αναμονή"

Δείτε πώς γεννήθηκε η ιδέα Μία από τις πολλές δράσεις αλληλεγγύης που γεννήθηκαν στην Ελλάδα της κρίσης, είναι και ο "Καφές σε Αναμονή". Υπάρχουν άνθρωποι για τους οποίους το κόστος ακόμη και για έναν καφέ είναι απαγορευτικό, γι' αυτούς δημιουργήθηκε αυτή η δράση, με πολύ αγάπη και διάθεση για προσφορά. Όλα ξεκίνησαν πριν από τέσσερις μήνες, μέσα από ένα βίντεο, το οποίο ξεπέρασε συνολικά τις 1.000.000 προβολές στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπου ανέβηκε.

Φίλοι – Διαμάντια

Αλήθεια, πόσες φορές έχουμε ακούσει τη φράση «αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνεις/ αποφασίσεις / διαλέξεις/ ξεπεράσεις μόνος σου» ; Ακόμα και από τα πιο αγαπητά μας πρόσωπα, ακόμα και από αυτούς που πραγματικά είναι εκεί για μας! Είναι γεγονός πως μέχρι ένα επίπεδο είμαστε εμείς και ο εαυτός μας μόνο. Πρέπει να έχουμε βρει τη θέση μας σε αυτόν τον κόσμο για να μπορέσουμε να συνυπάρξουμε, άλλωστε. Να ξέρουμε τι θέλουμε και τι αποζητούμε. Και έρχονται χαρές και έρχονται και λύπες. Και τα πιο αληθινά δικά σου άτομα είναι εκεί γα σένα. Εγώ τον δικό μου άνθρωπο θα τον δω από το πόσο πολύ θα χαρεί με τη δική μου τη χαρά, γιατί κάθε άνθρωπος με στοιχειώδη ευγένεια ή ευαισθησία ειδικά για κάποιον γνωστό του θα βρει κάτι παρήγορο να πει – μια καλή κουβέντα βρε αδερφέ!

Σκέφτεστε να φύγετε από την Ελλάδα;

Το Teleport βρίσκει τις καλύτερες χώρες για τη ζωή που επιθυμείτε. Έχετε απηυδήσει με όλα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και έχετε αρχίσει να σκέφτεστε σοβαρά το ενδεχόμενο να εγκαταλείψετε τη χώρα προς αναζήτηση μιας καλύτερης ζωής στο εξωτερικό; Κοιτάξτε, θα ήταν ψέμα αν λέγαμε πως δεν σας καταλαβαίνουμε. Ωστόσο καλό θα ήταν να το σκεφτείτε σοβαρά πριν πάρετε την οποιαδήποτε απόφαση, καθώς κανείς δεν σας εγγυάται πως τα πράγματα θα είναι καλύτερα και ευκολότερα σε μια άλλη χώρα. Ευτυχώς για όλους μας, το Teleport είναι εδώ για να μας βοηθήσει σε αυτή τη δύσκολη απόφαση, παρουσιάζοντάς μας σε μια υπέρ-αναλυτική λίστα τις πιο κατάλληλες πόλεις προς μετανάστευση στον κόσμο, σύμφωνα με τα προσωπικά, εργασιακά, οικονομικά, στεγαστικά και γενικότερα κοινωνικά κριτήρια του καθενός.

5η Παγκρήτια έκθεση "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση"

Επιχειρηματικές Συναντήσεις Β2Β στην 5η Παγκρήτια έκθεση "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση" Νέα δεδομένα δημιουργούνται για τους εκθέτες της 5ης Παγκρήτιας έκθεσης "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση", αφού στο πλαίσιο της έκθεσης, που θα γίνει στις 2 έως 5 Ιουνίου 2016 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, οι διοργανωτές σε συνεργασία με το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ, μονάδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας &Έρευνας (Ι.Τ.Ε.) και συντονιστή του Enterprise Europe Network - Hellas, διοργανώνουν εκδήλωση δικτύωσης για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Κρήτης. Θα προσκληθούν: 600 επιμελητήρια από 50 χώρες 325 διεθνείς αγοραστές 100 Ελληνικές επιχειρήσεις Η εκδήλωση έχει ως στόχο να υποστηρίξει με οργανωμένο τρόπο τους εκθέτες, προκειμένου να γνωριστούν και να διερευνήσουν πιθανές συνεργασίες με εταιρίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.   Η Δήλωση Συμμετοχής για τους Παραγωγούς - Μεταποιητές - Προμηθευτές, μπορεί να γίνει μόνο από όσες επιχειρήσεις συμμετέχουν ως εκθέτες στην 5η

Από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας: “Speak Greek in March”

Μένω στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Ο πατέρας μου γεννήθηκε στο Σισάνι της Κοζάνης και η μητέρα μου στo Καρπενήσι, στη Μυρίκη. Αγαπώ τα ταξίδια και στα χόμπι μου περιλαμβάνονται οι νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες που απολαμβάνω με την οικογένειά μου. Επίσης αγαπώ τη δουλειά μου και τη βοήθεια που προσφέρουμε στις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητές τους. Έχω αφιερώσει τα δύο τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη της επιχείρησής μου και σε αυτό το διάστημα έχουν παρουσιαστεί υπέροχες ευκαιρίες για εξέλιξη. Μια από αυτές είναι το Speak Greek in March (SGM) και όταν, λόγω των  γνώσεών μου στο ψηφιακό marketing,   μου ζητήθηκε να συνεισφέρω στην καμπάνια 2016 SGM, δεν δίστασα ούτε στιγμή.   Καμπάνια Speak Greek in March Όλα τα θέματα που έχουν επιλεγεί προέρχονται από ελληνικές λέξεις Το Speak Greek in March δημιουργήθηκε με σκοπό να παρακινήσει την ελληνική κοινότητα, το εκπαιδευτικό σύστημα και την κυβέρνηση να δώσουν υψηλότερη προτεραιότητα  στην ομιλία, την εκμάθηση