Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AdWords Στη Κρήτη

Το AdWords  αποτελεί το διαφημιστικό εργαλείο της Google το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να διαφημιστείτε.
Η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται όταν κάποιο άτομο αναζητά όρους που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Για να φτάσετε στο σημείο να εμφανιστεί η διαφήμιση σας θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Επίσης μπορείτε να προβάλετε τη διαφήμιση σας σε έναν ιστότοπο που σχετίζεται με το περιεχόμενο σας.
Ορισμένοι τύποι καμπάνιας:
  • Δίκτυο αναζήτησης με επιλογή εμφάνισης
  • Μόνο δίκτυο αναζήτησης
  • Μόνο Δίκτυο εμφάνισης
  • Αγορές
  • Βίντεο
Σημαντικό πριν προβάλετε τη διαφήμιση σας, είναι να είστε σίγουρος ότι ο ιστότοπός σας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ενθαρρύνει τους χρήστες να αγοράσουν αυτά που προσφέρετε. Αν ναι, τότε μπορείτε άφοβα να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, για να φέρετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας, οι οποίοι είναι πιθανό να αλληλοεπιδράσουν.

Το κόστος είναι ελεγχόμενο ανα πάσα στιγμή, αφού εσείς ορίζεται τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας. Όταν όμως προβάλλετε διαφημίσεις με το AdWords, δε παύει να κάνετε μια οικονομική επένδυση για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, για να σημειώσετε επιτυχία αυτό που πρέπει να υπολογίζετε είναι ότι δε χρειάζονται απλώς χρήματα. 

Είναι επίσης πολύ σημαντικό, να επενδύετε χρόνο για να ελέγχετε τακτικά το λογαριασμό σας και να κάνετε προσαρμογές μέχρι να είστε ικανοποιημένοι με την απόδοση της επένδυσής σας.
Αν βρίσκεστε στη Κρήτη, εμπιστευτείτε με και μαζί θα φτιάξουμε τη καλύτερη καμπάνια σας. συμβουλευτείτε με για
  • Συμβουλές για τη σωστή στρατηγική
  • Στήσιμο καμπάνιας
  • Επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών
  • Συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση της καμπάνιας
Αν έχετε ήδη λογαριασμό Adwords τότε στοχεύουμε στη βελτιστοποίηση του πετυχαίνοντας, μείωση του κόστους ανά κλικ που σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε τους ίδιους επισκέπτες με λιγότερα χρήματα ή περισσότερους επισκέπτες με τα ίδια χρήματα.
Καμία καμπάνια δε μπορεί να μείνει σταθερή στην αρχική της μορφή, πάντα χρειάζεται βελτιώσεις ώστε να φτάσει τη μέγιστη απόδοση της. Με τη συνεχή παρακολούθηση και βελτιστοποίηση της καμπάνιας σας θα κερδίσετε

  • Μεγαλύτερη απόδοση της διαφήμισής σας
  • Χαμηλότερο κόστος πρόσκτησης πελάτη
  • Περισσότερες και πιο αποτελεσματικές ευκαιρίες προβολής
  • Μείωση διαφημιστικών εξόδων
  • Πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Από τον Μάρκο Σμυρνάκη.
markosaction.wordpress.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...