Το AdWords αποτελεί το διαφημιστικό εργαλείο της Google το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να διαφημιστείτε.
Η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται όταν κάποιο άτομο αναζητά όρους που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Για να φτάσετε στο σημείο να εμφανιστεί η διαφήμιση σας θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Επίσης μπορείτε να προβάλετε τη διαφήμιση σας σε έναν ιστότοπο που σχετίζεται με το περιεχόμενο σας.
Ορισμένοι τύποι καμπάνιας:
Σημαντικό πριν προβάλετε τη διαφήμιση σας, είναι να είστε σίγουρος ότι ο ιστότοπός σας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ενθαρρύνει τους χρήστες να αγοράσουν αυτά που προσφέρετε. Αν ναι, τότε μπορείτε άφοβα να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, για να φέρετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας, οι οποίοι είναι πιθανό να αλληλοεπιδράσουν.
Το κόστος είναι ελεγχόμενο ανα πάσα στιγμή, αφού εσείς ορίζεται τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας. Όταν όμως προβάλλετε διαφημίσεις με το AdWords, δε παύει να κάνετε μια οικονομική επένδυση για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, για να σημειώσετε επιτυχία αυτό που πρέπει να υπολογίζετε είναι ότι δε χρειάζονται απλώς χρήματα.
Είναι επίσης πολύ σημαντικό, να επενδύετε χρόνο για να ελέγχετε τακτικά το λογαριασμό σας και να κάνετε προσαρμογές μέχρι να είστε ικανοποιημένοι με την απόδοση της επένδυσής σας.
Αν βρίσκεστε στη Κρήτη, εμπιστευτείτε με και μαζί θα φτιάξουμε τη καλύτερη καμπάνια σας. συμβουλευτείτε με για
- Συμβουλές για τη σωστή στρατηγική
- Στήσιμο καμπάνιας
- Επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών
- Συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση της καμπάνιας
Αν έχετε ήδη λογαριασμό Adwords τότε στοχεύουμε στη βελτιστοποίηση του πετυχαίνοντας, μείωση του κόστους ανά κλικ που σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε τους ίδιους επισκέπτες με λιγότερα χρήματα ή περισσότερους επισκέπτες με τα ίδια χρήματα.
Καμία καμπάνια δε μπορεί να μείνει σταθερή στην αρχική της μορφή, πάντα χρειάζεται βελτιώσεις ώστε να φτάσει τη μέγιστη απόδοση της. Με τη συνεχή παρακολούθηση και βελτιστοποίηση της καμπάνιας σας θα κερδίσετε
- Μεγαλύτερη απόδοση της διαφήμισής σας
- Χαμηλότερο κόστος πρόσκτησης πελάτη
- Περισσότερες και πιο αποτελεσματικές ευκαιρίες προβολής
- Μείωση διαφημιστικών εξόδων
- Πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Από τον Μάρκο Σμυρνάκη.
markosaction.wordpress.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου