Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AdWords Στη Κρήτη

Το AdWords  αποτελεί το διαφημιστικό εργαλείο της Google το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να διαφημιστείτε.
Η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται όταν κάποιο άτομο αναζητά όρους που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Για να φτάσετε στο σημείο να εμφανιστεί η διαφήμιση σας θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Επίσης μπορείτε να προβάλετε τη διαφήμιση σας σε έναν ιστότοπο που σχετίζεται με το περιεχόμενο σας.
Ορισμένοι τύποι καμπάνιας:
  • Δίκτυο αναζήτησης με επιλογή εμφάνισης
  • Μόνο δίκτυο αναζήτησης
  • Μόνο Δίκτυο εμφάνισης
  • Αγορές
  • Βίντεο
Σημαντικό πριν προβάλετε τη διαφήμιση σας, είναι να είστε σίγουρος ότι ο ιστότοπός σας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ενθαρρύνει τους χρήστες να αγοράσουν αυτά που προσφέρετε. Αν ναι, τότε μπορείτε άφοβα να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, για να φέρετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας, οι οποίοι είναι πιθανό να αλληλοεπιδράσουν.

Το κόστος είναι ελεγχόμενο ανα πάσα στιγμή, αφού εσείς ορίζεται τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας. Όταν όμως προβάλλετε διαφημίσεις με το AdWords, δε παύει να κάνετε μια οικονομική επένδυση για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, για να σημειώσετε επιτυχία αυτό που πρέπει να υπολογίζετε είναι ότι δε χρειάζονται απλώς χρήματα. 

Είναι επίσης πολύ σημαντικό, να επενδύετε χρόνο για να ελέγχετε τακτικά το λογαριασμό σας και να κάνετε προσαρμογές μέχρι να είστε ικανοποιημένοι με την απόδοση της επένδυσής σας.
Αν βρίσκεστε στη Κρήτη, εμπιστευτείτε με και μαζί θα φτιάξουμε τη καλύτερη καμπάνια σας. συμβουλευτείτε με για
  • Συμβουλές για τη σωστή στρατηγική
  • Στήσιμο καμπάνιας
  • Επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών
  • Συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση της καμπάνιας
Αν έχετε ήδη λογαριασμό Adwords τότε στοχεύουμε στη βελτιστοποίηση του πετυχαίνοντας, μείωση του κόστους ανά κλικ που σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε τους ίδιους επισκέπτες με λιγότερα χρήματα ή περισσότερους επισκέπτες με τα ίδια χρήματα.
Καμία καμπάνια δε μπορεί να μείνει σταθερή στην αρχική της μορφή, πάντα χρειάζεται βελτιώσεις ώστε να φτάσει τη μέγιστη απόδοση της. Με τη συνεχή παρακολούθηση και βελτιστοποίηση της καμπάνιας σας θα κερδίσετε

  • Μεγαλύτερη απόδοση της διαφήμισής σας
  • Χαμηλότερο κόστος πρόσκτησης πελάτη
  • Περισσότερες και πιο αποτελεσματικές ευκαιρίες προβολής
  • Μείωση διαφημιστικών εξόδων
  • Πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Από τον Μάρκο Σμυρνάκη.
markosaction.wordpress.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...

Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Κυρίες και κύριε, συγγενείς, φίλοι και συμπολίτες, χθες τα μεσάνυχτα υπερψηφίστηκε το νέο μνημόνιο με 199 ΝΑΙ από τους βουλευτές της χώρας, χωρίς να υπάρχουν ενδοιασμοί για τους χιλιάδες διαδηλωτές ανά την Ελλάδα, που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την αντίθεσή τους προ στην υπερψήφιση του νέου μνημονίου. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters δημοσίευσε την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, πριν καν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μέσα στην βουλή.

Κρητικό παζάρι στην Αθήνα

Έκθεση με τίτλο: «ΚΡΗΤΗ: η Μεγάλη Συνάντηση» οργανώνεται στην Αθήνα 24 έως 27 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Tae Kwon Do στο Φάληρο. Η έκθεση θα είναι μικτή, κοινού και εμπορική, µε ιδιαίτερη έμφαση στις Business to Business επαφές ανάμεσα σε Κρήτες επιχειρηματίες και εταιρείες της ημεδαπής και της αλλοδαπής και θα καλύπτει έκταση 3.700 τ.μ. Θα πραγματοποιηθεί σε έναν ενιαίο χώρο, σε δυο τμήματα, ένα τμήμα προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες και ένα μόνο για τους επαγγελματίες.