Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαδικτυακή Ταυτότητα-παρουσία

 Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης

Digital project strategist


Η ανθρώπινη εξέλιξη αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του κόσμου στον οποίο ζούμε. Η εξέλιξη δεν αφορά μόνο την ανθρώπινη νοημοσύνη, αλλά και και τις ίδιες τις θεωρίες τις οποίες παράγει. Αυτά μπορεί να μας τα αναλύσει βέβαια καλύτερα ένας κοινωνιολόγος. Εγώ σύμφωνα πάντα με τις γνώσεις μου και τα ενδιαφέροντα μου θα σας αναλύσω μια άλλη σημαντική θεωρία, της διαδικτυακής ταυτότητας.

Σκοπός μου είναι μετά την ανάγνωση του άρθρου να βοηθήσω κάποιον όπου δεν γνωρίζει τι είναι διαδικτυακή παρουσία, ή διαδικτυακή ταυτότητα, να μπορέσει να καταλάβει τις έννοιες. Χαρά μου θα ήταν να απαντήσω ακόμα και σε ερωτήματα που μπορεί να σας δημιουργηθούν. Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με τη διαδικτυακή παρουσία.

Θα λέγαμε ότι είναι, ότι δίποτε είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και επιτρέπει ελεύθερη πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο το συγκεκριμένο υλικό δημιουργείτε η αναδημοσιεύεται αυθαίρετα. Σε πολλές περιπτώσεις εξυπηρετεί μηνύματα τα οποία μπορεί να μη συσχετίζονται μεταξύ τους κι ας προέρχονται από τον ίδιο πομπό. Πομπός μπορεί να είναι εταιρεία, πρόσωπο, υπηρεσία, η προϊόν. Χρησιμοποιείτε κυρίως όταν δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι η μηνύματα.

Η διαδικτυακή ταυτότητα

Αποτελεί ότι δίποτε είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και επιτρέπει ελεύθερη η κλειστή πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο διαφοροποιείτε επίσης στο εξής. Το υλικό που δημοσιεύεται ακολουθεί συγκεκριμένο άξονα δημιουργίας και διαμορφώνεται ανά σκοπό εξυπηρέτησης. Συνήθως στήνεται ανα σκοπός και καμπάνια και τα κανάλια δημοσίευσης του είναι πιο συγκεκριμένα.

Θα λέγαμε ότι και στις δύο περιπτώσεις τα εργαλεία είναι τα ίδια, αλλά διαφέρει ο τρόπος εφαρμογής τους. Ωστόσο αυτό που πρέπει να αναγνωρίσουμε, είναι ότι η διαδικτυακή ταυτότητα μπορεί να χρειάζεται περισσότερη τεχνογνωσία, αλλά αποτελεί σίγουρα μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στη χρήση του διαδικτύου.

Από την άλλη πλευρά η διαδικτυακή παρουσία μπορεί να φανεί αρκετά αποδοτική, ή αρκετά καταστροφική. Προσοχή σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτερο να αποφύγετέ να χρησιμοποιήσετε τα Κοινωνικά Δίκτυα, εάν πρώτα δεν υπάρξει σχεδιασμός της στρατηγικής τους. Τα social media πρέπει να αντιμετωπίζονται με επαγγελματισμό, αμεσότητα και ευελιξία. Διαφορετικά το πιθανότερο είναι να σας βλάψουν.


Τα εργαλεία και στις δυο περιπτώσεις είναι τα ίδια
  • Ιστοσελίδα.
  • Κοινωνικά δίκτυα.
  • διαδικτυακές υπηρεσίες.
  • διαδικτυακή διαφήμιση.
  • Παρακολούθηση.
Όλα τα παραπάνω συμβάλουν στη Φήμη μας!


Επενδύοντας στο διαδίκτυο, επενδύετε σε ένα νέο μέσο επικοινωνίας και προβολής. Σημαντικό είναι να σκεφτείτε ότι με αυτό το τρόπο δίνετε αυτό το «κάτι» στο χρήστη, την ώρα που το αναζητά. Παράδειγμα πάρτε αυτό το άρθρο, για να το διαβάζετε σημαίνει ότι το αναζητήσατε ή σας ενδιέφερε τη στιγμή που το είδατε.


 Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι στη σύγχρονη αγορά σύμφωνα με μετρήσεις της Google, 4/5 καταναλωτές χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, για να εντοπίσουν προϊόντα η υπηρεσίες που βρίσκονται κοντά τους.


Υπάρχουν tips για όλες τις λειτουργίες που μπορεί να χρησιμοποιήσετε διαδικτυακά!!!!

φροντίστε ότι κάνετε να το κάνετε σωστά!!!!



Πηγή: markosaction.wordpress.com/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ