Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαδικτυακή Ταυτότητα-παρουσία

 Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης

Digital project strategist


Η ανθρώπινη εξέλιξη αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του κόσμου στον οποίο ζούμε. Η εξέλιξη δεν αφορά μόνο την ανθρώπινη νοημοσύνη, αλλά και και τις ίδιες τις θεωρίες τις οποίες παράγει. Αυτά μπορεί να μας τα αναλύσει βέβαια καλύτερα ένας κοινωνιολόγος. Εγώ σύμφωνα πάντα με τις γνώσεις μου και τα ενδιαφέροντα μου θα σας αναλύσω μια άλλη σημαντική θεωρία, της διαδικτυακής ταυτότητας.

Σκοπός μου είναι μετά την ανάγνωση του άρθρου να βοηθήσω κάποιον όπου δεν γνωρίζει τι είναι διαδικτυακή παρουσία, ή διαδικτυακή ταυτότητα, να μπορέσει να καταλάβει τις έννοιες. Χαρά μου θα ήταν να απαντήσω ακόμα και σε ερωτήματα που μπορεί να σας δημιουργηθούν. Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με τη διαδικτυακή παρουσία.

Θα λέγαμε ότι είναι, ότι δίποτε είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και επιτρέπει ελεύθερη πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο το συγκεκριμένο υλικό δημιουργείτε η αναδημοσιεύεται αυθαίρετα. Σε πολλές περιπτώσεις εξυπηρετεί μηνύματα τα οποία μπορεί να μη συσχετίζονται μεταξύ τους κι ας προέρχονται από τον ίδιο πομπό. Πομπός μπορεί να είναι εταιρεία, πρόσωπο, υπηρεσία, η προϊόν. Χρησιμοποιείτε κυρίως όταν δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι η μηνύματα.

Η διαδικτυακή ταυτότητα

Αποτελεί ότι δίποτε είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και επιτρέπει ελεύθερη η κλειστή πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο διαφοροποιείτε επίσης στο εξής. Το υλικό που δημοσιεύεται ακολουθεί συγκεκριμένο άξονα δημιουργίας και διαμορφώνεται ανά σκοπό εξυπηρέτησης. Συνήθως στήνεται ανα σκοπός και καμπάνια και τα κανάλια δημοσίευσης του είναι πιο συγκεκριμένα.

Θα λέγαμε ότι και στις δύο περιπτώσεις τα εργαλεία είναι τα ίδια, αλλά διαφέρει ο τρόπος εφαρμογής τους. Ωστόσο αυτό που πρέπει να αναγνωρίσουμε, είναι ότι η διαδικτυακή ταυτότητα μπορεί να χρειάζεται περισσότερη τεχνογνωσία, αλλά αποτελεί σίγουρα μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στη χρήση του διαδικτύου.

Από την άλλη πλευρά η διαδικτυακή παρουσία μπορεί να φανεί αρκετά αποδοτική, ή αρκετά καταστροφική. Προσοχή σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτερο να αποφύγετέ να χρησιμοποιήσετε τα Κοινωνικά Δίκτυα, εάν πρώτα δεν υπάρξει σχεδιασμός της στρατηγικής τους. Τα social media πρέπει να αντιμετωπίζονται με επαγγελματισμό, αμεσότητα και ευελιξία. Διαφορετικά το πιθανότερο είναι να σας βλάψουν.


Τα εργαλεία και στις δυο περιπτώσεις είναι τα ίδια
  • Ιστοσελίδα.
  • Κοινωνικά δίκτυα.
  • διαδικτυακές υπηρεσίες.
  • διαδικτυακή διαφήμιση.
  • Παρακολούθηση.
Όλα τα παραπάνω συμβάλουν στη Φήμη μας!


Επενδύοντας στο διαδίκτυο, επενδύετε σε ένα νέο μέσο επικοινωνίας και προβολής. Σημαντικό είναι να σκεφτείτε ότι με αυτό το τρόπο δίνετε αυτό το «κάτι» στο χρήστη, την ώρα που το αναζητά. Παράδειγμα πάρτε αυτό το άρθρο, για να το διαβάζετε σημαίνει ότι το αναζητήσατε ή σας ενδιέφερε τη στιγμή που το είδατε.


 Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι στη σύγχρονη αγορά σύμφωνα με μετρήσεις της Google, 4/5 καταναλωτές χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, για να εντοπίσουν προϊόντα η υπηρεσίες που βρίσκονται κοντά τους.


Υπάρχουν tips για όλες τις λειτουργίες που μπορεί να χρησιμοποιήσετε διαδικτυακά!!!!

φροντίστε ότι κάνετε να το κάνετε σωστά!!!!



Πηγή: markosaction.wordpress.com/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...