Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Η προσφορά ως στάση ζωής

 Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα   Ως έννοια του εθελοντισμού μπορούμε να ορίσουμε ότι είναι εκείνη η δράση που σκοπό έχει την βοήθεια και βελτίωση των κοινωνικών, οικονομικών, περιβαλλοντικών και όποιων άλλων θεμελιωδών αναγκών μιας κοινωνίας. Είναι η ανιδιοτελής προσφορά του ατόμου, της επιχείρησης ή του φορέα, που μέσω της ευαισθητοποίησης και της ενσυναίσθησης προσπαθούν να καλύψουν την αδυναμία του κράτους και των μηχανισμών της αγοράς. Ο εθελοντισμός, ως όρος, προχωράει παράλληλα στο καπιταλιστικό μοντέλο θέλοντας να “δείξει” πως η κοινωνία δεν αξιολογεί τις θεμελιώδεις ανάγκες της μόνο, σύμφωνα με την χρηματική αξία. Έτσι, ο εθελοντής, ως άτομο, προσφέρει οικειοθελώς τις όποιες εργασίες του καλύπτοντας το κενό από τον ελεύθερο χρόνο του για ένα κοινωφελή σκοπό.  Την εθελοντική προσφορά την συναντάμε μέσω των δράσεων για την συλλογή τροφίμων και είδη πρώτων αναγκών, αιμοδοσία, παζάρια, προσφορά υπηρεσιών - ομάδες έρευνας και διάσωσης, ομάδες πρώτων βοηθειών, δωρεά οργά

Να λες «ευχαριστώ» για αυτά που έχεις. Στη ζωή τίποτα δεν είναι δεδομένο

Ευχαριστώ: Μια λέξη ευγνωμοσύνης που πρέπει να λέμε κάθε μέρα γιατί η ζωή δεν έχει δεδομένα Να μετράς τις ευλογίες σου. Καθημερινά. Να είσαι ευγνώμων για τα μικρά γιατί, δια μέσω τους, φτάνεις στα μεγάλα. ‘Μεγάλα’ δεν σημαινει απαραίτητα και ακριβά. Μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά, ναι, τα καλύτερα πράγματα στη ζωή είναι δωρεάν. Η ευτυχία βιώνεται, δεν αγοράζεται, έτσι φρόντισε να ζεις στη στιγμή, να εισπνέεις κάθε μόριο από τον αιθέρα της, είτε κάθεσαι, είτε στέκεσαι, είτε περπατάς, είτε τρέχεις. Η ζωή σου δίνεται μόνο όταν της δωθείς εσυ πρώτος, απόλυτα και ολοκληρωτικά. Γιατί πρέπει να λέμε “ευχαριστώ” κάθε μέρα; Οι περιορισμοί στη ζωή, ανεξαρτήτως αν είναι ενδογενείς ή εξωγενείς, βλάπτουν την όλη εμπειρία του να ζεις. Γιατί το να ζεις είναι εμπειρία, μοναδική μάλιστα, και όχι διαδικασία ρομποτική, οπως οι πλείστοι το βιώνουν. Μην αφήσεις κανέναν να σου πει το αντίθετο. Από την ώρα που ξυπνάμε μέχρι την ώρα που πάμε να κοιμηθούμε, έχουμε στη διάθεση μας μια χούφτα ωρες, οι οποίες κρύ

Παιδικό Μουσείο Exploration | Πολιτιστικές Διαδρομές 2022

Ο Ιούλιος έρχεται γεμάτος… εξερεύνηση! Το Παιδικό Μουσείο Exploration προσκαλεί παιδιά και γονείς να περπατήσουν τα στενά της πόλης του Ηρακλείου και να την ανακαλύψουν μέσα από το… παιχνίδι! Είστε έτοιμοι για τις καλοκαιρινές περιπέτειες; Διαλέξτε την διαδρομή που σας αρέσει περισσότερο και ελάτε μαζί μας να διαβάσουμε χάρτες και παλιές ιστορίες, να εξερευνήσουμε μνημεία και δημόσια κτίρια, να λύσουμε γρίφους και να αποκρυπτογραφήσουμε μυστικά. «Το κυνήγι των 12 Θεών» - Διαδρομή Πόλης Τετάρτη 6.07 | Παρασκευή 8.07 | Κυριακή 10.07 Ελάτε μαζί μας σε ένα κυνήγι κρυμμένου θησαυρού στην πόλη του Ηρακλείου! Με τη βοήθεια του Δία, λύνουμε γρίφους, εξερευνούμε μνημεία και ανακαλύπτουμε τους 12 θεούς του Ολύμπου. Ανάμεσα τους βρίσκεται και το κουτί της Πανδώρας. Αλήθεια… θα μας βοηθήσει σ’ αυτή την τρελή αναζήτηση; Δώδεκα θεοί μας περιμένουν κρυμμένοι σε δώδεκα σημεία στην πόλη του Ηρακλείου! Είστε έτοιμοι; Η διαδρομή θα πραγματοποιηθεί απογευματινές ώρες (06.00μμ - 08.00μμ) με σημείο εκκίνηση

Τα Social Media και η Νέα Εποχή της Διπλωματίας

Στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, ο επίσημος λογαριασμός της Ουκρανίας στο twitter, είχε ξεκινήσει ήδη την καμπάνια του για να προετοιμάσει το ιντερνετικό κοινό για τη ρωσική εισβολή Γράφει ο Δημήτρης Κανέλλης Στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, οι περισσότεροι από εμάς είχαμε εστιάσει στο γεγονός ότι καταφέραμε να επιβιώσουμε άλλη μια χρονιά μέσα στην πανδημία της Covid-19 . Τα θέματα που δίναμε σημασία δεν ήταν τίποτα παραπάνω από το που θα περάσουμε την Πρωτοχρονιά και πως θα καταφέρουμε να χάσουμε τα κιλά που πήραμε στην καραντίνα. Κι όμως, αν υπήρξε κάποιος λίγο παρατηρητικός θα πρόσεχε την έντονη δραστηριότητα ενός λογαριασμού στο twitter που ξεκινούσε τις προσπάθειες να συσπειρώσει τον κόσμο του Internet με το μέρος του. Μιλώντας την μόνη γλώσσα που μιλάει καθολικά το κοινό του Internet ανεξαρτήτως γεωγραφικής τοποθεσίας: τα memes. Η καμπάνια του @Ukraine Τα Social Media σε περίοδο ειρήνης είναι μέσα διασκέδασης κι ενημέρωσης. Σε περίοδο πολέμου, όμως, είναι τα τέλεια εργαλεία ψ

Τέλεια πρώτη εντύπωση στην επαγγελματική συνέντευξη

Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Είναι πολύ σημαντικό μέσα στα πρώτα λεπτά της συνάντησης με τον Σύμβουλο Προσωπικού να κάνετε την καλύτερη εντύπωση! Το μυαλό είναι σαν την φωτογραφική μηχανή, απαθανατίζει την πρώτη εικόνα και μαζί με το συναίσθημα που δημιουργήθηκε από αυτή την πρώτη επαφή, δημιουργεί ή όχι την επιθυμία για επόμενη συνάντηση και συνεργασία. Το αρχικό βήμα προσέγγισης μιας εταιρίας είναι η αποστολή του επαγγελματικού βιογραφικού. Φροντίστε να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για τη δημιουργία του Βιογραφικού Σημειώματος και πολύ περισσότερο χρόνο για την σύνταξη του e-mail. Ο στόχος σε αυτό το σημείο είναι να πείσετε τον παραλήπτη, μέσα από το εισαγωγικό σημείωμα, να ανοίξει το συνημμένο αρχείο και να διαβάσει για τα ακαδημαϊκά σας προσόντα, τα επαγγελματικά σας επιτεύγματα και εν συντομία τις ασχολίες σας. Έχοντας ενημερωθεί επιγραμματικά, ο Σύμβουλος Προσωπικού, για το επαγγελματικό σας προφίλ θα επιλέξει αν μπορείτε να τοποθετηθείτε σε κάποια θέση στην εταιρία ή ό

Ο Ironman της ΚΡΗΤΗΣ “χτίζει” γήπεδο βόλεϊ στο Αρκαλοχώρι. Δείτε πως μπορείτε να βοηθήσετε!

Εσείς ξέρατε ότι υπάρχει Ironman και μάλιστα Κρητικός; Είναι ο Μιχάλης Μανωλιούδης και αγωνίζεται για καλό σκοπό. Συμμετέχει στο τρίαθλο που θα πραγματοποιηθεί στην Ελβετία την Κυριακή 10 Ιουλίου. Πέρα από την επίτευξη των αθλητικών του στόχων, προσπαθεί παράλληλα να αξιοποιήσει την προβολή που θα λάβει η συγκεκριμένη του δραστηριότητα συγκεντρώνοντας χρήματα μέσω μίας gogetfunding καμπάνιας για την στήριξη της περιοχής του Αρκαλοχωριου. Πιο συγκεκριμένα για την κατασκευή γηπέδου Βόλεϊ στο Γενικό Λύκειο Αρκαλοχωρίου. Η επιλογή δημιουργίας ενός γηπέδου βόλεϊ, έγινε επειδή μέχρι σήμερα κι ενώ υπάρχουν άλλες αθλητικές εγκαταστάσεις, στο Αρκαλοχώρι δεν υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος χώρος για βόλεϊ. Η επιλογή του Αρκαλοχωρίου προέρχεται από τους προσωπικούς δεσμούς που έχει δημιουργήσει με την συγκεκριμένη περιοχή λόγω του Ημιμαραθωνίου Κρήτης. Ο ίδιος θέλει να προσφέρει πίσω στον τόπο που επενδύει στον αθλητισμό, παρά τον πρόσφατο σεισμό που έλαβε χώρα το φθινόπωρο αφήνοντας πίσω μεγά

Attica Bank: Στηρίζει την καινοτομία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Η τράπεζα συμφώνησε με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB) για τη συμμετοχή της στο «Ταμείο Εγγυοδοσίας Καινοτομίας» που χρηματοδοτεί με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους τις καινοτόμες μικρομεσαίες επιχειρήσεις με εξωστρεφή χαρακτήρα. Συμφωνία με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB) για τη συμμετοχή της στο «Ταμείο Εγγυοδοσίας Καινοτομίας» που θα παρέχει χρηματοδοτική στήριξη στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις υπέγραψε η Attica Bank, θέλοντας να στηρίξει τις ελληνικές επιχειρήσεις που θέλουν να επενδύσουν στο μομέντουμ του ψηφιακού μετασχηματισμού. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, η Attica Bank συνεχίζει με προσήλωση να υποστηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα και να συμμετέχει ενεργά στην στήριξη και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, επεκτείνοντας την υφιστάμενη συνεργασία της με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB). Μέσω του Ταμείου Εγγυοδοσίας Καινοτομίας, η Attica Bank χρηματοδοτεί με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους τις καινοτόμες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις με έντονο εξωστρεφή

“Ο γαργαληστής” του Δημήτρη Μπασλάμ

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2022 Κηποθέατρο «Ν.Καζαντζάκης» «Όταν το γέλιο τα παιδιά μοιράζουν, τα πάντα στα σίγουρα αλλάζουν» Το Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ σε συμπαραγωγή με το ΔΗΠΕΘΕ Βέροιας παρουσιάζουν το εξαιρετικό μουσικό παραμύθι του Δημήτρη Μπασλάμ σε καλοκαιρινή περιοδεία. Ο γαργαληστής με την κόκκινη καρό του τσάντα, ταξιδεύει με νέα πλοκή, ενορχήστρωση και ευρηματικούς διαλόγους, οι οποίοι με δεξιότητα και χιούμορ πλέκουν το νήμα της ιστορίας. Τέσσερις ετερόκλητες επιθεωρήτριες, οι οποίες αγνοώντας το σχέδιο του γαργαληστή, τον κυνηγούν κατά πόδας με σκοπό να ανακαλύψουν τι ακριβώς σκαρώνει. Εκείνος όμως τις ξεγλιστράει σαν… σκιά… Θα τον πιάσουν… Δεν θα τον πιάσουν… Λίγα λόγια για το έργο Η ιστορία του γαργαληστή είναι τόσο απλή και κατανοητή όσο ένα λαϊκό παραμύθι. Ένας ιδιόμορφος ληστής, ικανός να βλέπει με τα μάτια του, το αγνό γάργαρο παιδικό γέλιο. Αποφασίζει λοιπόν να ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο, ψάχνοντας για τα παιδιά που το γέλιο τους περισσεύει. Στόχος του να το “κλέψει” και σαν άλλος Ρ

Η αγορά των «κόκκινων» δανείων και η «ακτινογραφία» των servicers

Γράφει ο Γιάννης Παπαδογιάννης  Παρά τον μεγάλο αριθμό εταιριών διαχείρισης απαιτήσεων η αγορά των NPL κυριαρχείται από τέσσερις εταιρίες. Η σύνδεση doValue, Intrum, Cepal με τις συστημικές τράπεζες και η ξεχωριστή περίπτωση της Quant. Μπορεί στα χαρτιά να έχουμε «πληθωρισμό», σε ότι αφορά τον αριθμό των εταιριών διαχείρισης απαιτήσεων, καθώς στη χώρα μας λειτουργούν συνολικά 23 servicers, στην πράξη όμως τέσσερις είναι οι εταιρίες που διαχειρίζονται σχεδόν το σύνολο του αποθέματος των μη εξυπηρετούμενων δανείων. Πρόκειται για τις doValue, Intrum, Cepal και Quant με τις τρεις πρώτες, όπως επισημαίνεται σε πρόσφατο report της DBRS να έχουν δημιουργηθεί αποκτώντας τις πλατφόρμες διαχείρισης των NPL των μεγάλων εγχώριων τραπεζών. Η doValue απέκτησε μια 80% της Eurobank FPS το τρίτο τρίμηνο του 2020, η Cepal αποσπάστηκε από την Alpha Bank με ο 80% των μετοχών της να περνά στον έλεγχο της Davidson Kempner τον Φεβρουάριο του 2021 ενώ η Intrum απέκτησε το 80% της πλατφόρμας NPL της Τράπεζας Π

Το εντυπωσιακό τρέιλερ που η ΚΡΗΤΗ TV υποδέχεται το καλοκαίρι!

Με ένα εντυπωσιακό τρέιλερ η ΚΡΗΤΗ TV υποδέχεται το καλοκαίρι καταφέρνοντας για μια ακόμα φορά με ευρηματικό τρόπο να εντυπωσιάσει, επαληθεύοντας την δυναμική του μεγαλύτερου περιφερειακού σταθμού στην χώρα. Αξιοποιώντας την δική της τεχνογνωσία και βάζοντας μπροστά τα πρόσωπα του καναλιού ταξιδεύει την εικόνα της σε όλους τους τηλεθεατές και τους χρήστες του διαδικτύου. Με εναλλασσόμενα πλάνα γεμάτα Κρήτη, και με εντυπωσιακές λήψεις που έχουν στο επίκεντρο πρόσωπα του σταθμού και το κρητικό καλοκαίρι. Η δημιουργική σκέψη των στελεχών του σταθμού, μάς έφερε για μια ακόμη φορά ένα τηλεοπτικό τρέιλερ με κινηματογραφικό άρωμα. Η ΚΡΗΤΗ TV εύχεται σε όλους καλό και ήρεμο καλοκαίρι.