Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τέλεια πρώτη εντύπωση στην επαγγελματική συνέντευξη

Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα

Είναι πολύ σημαντικό μέσα στα πρώτα λεπτά της συνάντησης με τον Σύμβουλο Προσωπικού να κάνετε την καλύτερη εντύπωση! Το μυαλό είναι σαν την φωτογραφική μηχανή, απαθανατίζει την πρώτη εικόνα και μαζί με το συναίσθημα που δημιουργήθηκε από αυτή την πρώτη επαφή, δημιουργεί ή όχι την επιθυμία για επόμενη συνάντηση και συνεργασία.

Το αρχικό βήμα προσέγγισης μιας εταιρίας είναι η αποστολή του επαγγελματικού βιογραφικού. Φροντίστε να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για τη δημιουργία του Βιογραφικού Σημειώματος και πολύ περισσότερο χρόνο για την σύνταξη του e-mail. Ο στόχος σε αυτό το σημείο είναι να πείσετε τον παραλήπτη, μέσα από το εισαγωγικό σημείωμα, να ανοίξει το συνημμένο αρχείο και να διαβάσει για τα ακαδημαϊκά σας προσόντα, τα επαγγελματικά σας επιτεύγματα και εν συντομία τις ασχολίες σας. Έχοντας ενημερωθεί επιγραμματικά, ο Σύμβουλος Προσωπικού, για το επαγγελματικό σας προφίλ θα επιλέξει αν μπορείτε να τοποθετηθείτε σε κάποια θέση στην εταιρία ή όχι.

Το επόμενο βήμα είναι το πιο σημαντικό! Ο εν δυνάμει εργοδότης σας, επεδίωξε να σας γνωρίσει καλύτερα και να σιγουρευτεί αν μπορείτε να συνεργαστείτε. Μόλις ορίσετε ημερομηνία και ώρα του ραντεβού, φροντίστε να μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για την εταιρία και την ιστορία της. Αναζητήστε την τοποθεσία που βρίσκετε η εταιρία, ή το σημείο συνάντησης, και ποια είναι η καλύτερη διαδρομή για εσάς ώστε να βρίσκεστε στην ώρα σας στο επαγγελματικό ραντεβού!

Όσο μεγάλο και αν είναι το αίσθημα του άγχους, προσπαθήστε να το καταπολεμήσετε. Πιστέψτε στον εαυτό σας και σε αυτά που έχετε καταφέρει. Οραματιστείτε τον εαυτό σας να εργάζεται στην συγκεκριμένη εταιρία, αρχίστε να νιώθετε για τον κάθε ένα υπάλληλο που θα συναντήσετε, μέσα στην εταιρία, ότι είναι ο συνάδελφος σας. Νιώστε αισιόδοξοι, με αυτοπεποίθηση και ήρεμοι. Κυρίως έχετε τα αφτιά σας ανοιχτά.

Ακούστε ότι σας λέει ο συνομιλητής σας και προσέχετε τις ερωτήσεις που σας θέτει. Προσπαθήστε να δίνετε απαντήσεις εύστοχες και να μην ξεπερνάτε τα 1 ή 2 λεπτά. Ο στόχος σας είναι να απαντάτε στην ερώτηση χωρίς να κουράζετε τον συνομιλητή σας με περιττές πληροφορίες.

Φροντίστε να είστε ειλικρινής και στην συμπεριφορά αλλά και στα λόγια σας. Να είστε ευγενικοί και να μιλάτε θετικά για προηγούμενες επαγγελματικές σας συνεργασίες.

Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!

Στείλτε ένα ευχαριστήριο e-mail μετά την συνέντευξη! Με αυτό τον τρόπο δείχνετε στον εν δυνάμει εργοδότη σας, ότι έχετε αφιερώσει χρόνο για την επικοινωνία σας και ότι επιθυμείτε πραγματικά αυτή την θέση.

Να θυμάστε να είστε συνεπείς, υπομονετικοί και αληθινοί. Δεν υπάρχει ποτέ δεύτερη ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση!
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη