Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τέλεια πρώτη εντύπωση στην επαγγελματική συνέντευξη

Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα

Είναι πολύ σημαντικό μέσα στα πρώτα λεπτά της συνάντησης με τον Σύμβουλο Προσωπικού να κάνετε την καλύτερη εντύπωση! Το μυαλό είναι σαν την φωτογραφική μηχανή, απαθανατίζει την πρώτη εικόνα και μαζί με το συναίσθημα που δημιουργήθηκε από αυτή την πρώτη επαφή, δημιουργεί ή όχι την επιθυμία για επόμενη συνάντηση και συνεργασία.

Το αρχικό βήμα προσέγγισης μιας εταιρίας είναι η αποστολή του επαγγελματικού βιογραφικού. Φροντίστε να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για τη δημιουργία του Βιογραφικού Σημειώματος και πολύ περισσότερο χρόνο για την σύνταξη του e-mail. Ο στόχος σε αυτό το σημείο είναι να πείσετε τον παραλήπτη, μέσα από το εισαγωγικό σημείωμα, να ανοίξει το συνημμένο αρχείο και να διαβάσει για τα ακαδημαϊκά σας προσόντα, τα επαγγελματικά σας επιτεύγματα και εν συντομία τις ασχολίες σας. Έχοντας ενημερωθεί επιγραμματικά, ο Σύμβουλος Προσωπικού, για το επαγγελματικό σας προφίλ θα επιλέξει αν μπορείτε να τοποθετηθείτε σε κάποια θέση στην εταιρία ή όχι.

Το επόμενο βήμα είναι το πιο σημαντικό! Ο εν δυνάμει εργοδότης σας, επεδίωξε να σας γνωρίσει καλύτερα και να σιγουρευτεί αν μπορείτε να συνεργαστείτε. Μόλις ορίσετε ημερομηνία και ώρα του ραντεβού, φροντίστε να μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για την εταιρία και την ιστορία της. Αναζητήστε την τοποθεσία που βρίσκετε η εταιρία, ή το σημείο συνάντησης, και ποια είναι η καλύτερη διαδρομή για εσάς ώστε να βρίσκεστε στην ώρα σας στο επαγγελματικό ραντεβού!

Όσο μεγάλο και αν είναι το αίσθημα του άγχους, προσπαθήστε να το καταπολεμήσετε. Πιστέψτε στον εαυτό σας και σε αυτά που έχετε καταφέρει. Οραματιστείτε τον εαυτό σας να εργάζεται στην συγκεκριμένη εταιρία, αρχίστε να νιώθετε για τον κάθε ένα υπάλληλο που θα συναντήσετε, μέσα στην εταιρία, ότι είναι ο συνάδελφος σας. Νιώστε αισιόδοξοι, με αυτοπεποίθηση και ήρεμοι. Κυρίως έχετε τα αφτιά σας ανοιχτά.

Ακούστε ότι σας λέει ο συνομιλητής σας και προσέχετε τις ερωτήσεις που σας θέτει. Προσπαθήστε να δίνετε απαντήσεις εύστοχες και να μην ξεπερνάτε τα 1 ή 2 λεπτά. Ο στόχος σας είναι να απαντάτε στην ερώτηση χωρίς να κουράζετε τον συνομιλητή σας με περιττές πληροφορίες.

Φροντίστε να είστε ειλικρινής και στην συμπεριφορά αλλά και στα λόγια σας. Να είστε ευγενικοί και να μιλάτε θετικά για προηγούμενες επαγγελματικές σας συνεργασίες.

Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!

Στείλτε ένα ευχαριστήριο e-mail μετά την συνέντευξη! Με αυτό τον τρόπο δείχνετε στον εν δυνάμει εργοδότη σας, ότι έχετε αφιερώσει χρόνο για την επικοινωνία σας και ότι επιθυμείτε πραγματικά αυτή την θέση.

Να θυμάστε να είστε συνεπείς, υπομονετικοί και αληθινοί. Δεν υπάρχει ποτέ δεύτερη ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση!
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...