Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τέλεια πρώτη εντύπωση στην επαγγελματική συνέντευξη

Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα

Είναι πολύ σημαντικό μέσα στα πρώτα λεπτά της συνάντησης με τον Σύμβουλο Προσωπικού να κάνετε την καλύτερη εντύπωση! Το μυαλό είναι σαν την φωτογραφική μηχανή, απαθανατίζει την πρώτη εικόνα και μαζί με το συναίσθημα που δημιουργήθηκε από αυτή την πρώτη επαφή, δημιουργεί ή όχι την επιθυμία για επόμενη συνάντηση και συνεργασία.

Το αρχικό βήμα προσέγγισης μιας εταιρίας είναι η αποστολή του επαγγελματικού βιογραφικού. Φροντίστε να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για τη δημιουργία του Βιογραφικού Σημειώματος και πολύ περισσότερο χρόνο για την σύνταξη του e-mail. Ο στόχος σε αυτό το σημείο είναι να πείσετε τον παραλήπτη, μέσα από το εισαγωγικό σημείωμα, να ανοίξει το συνημμένο αρχείο και να διαβάσει για τα ακαδημαϊκά σας προσόντα, τα επαγγελματικά σας επιτεύγματα και εν συντομία τις ασχολίες σας. Έχοντας ενημερωθεί επιγραμματικά, ο Σύμβουλος Προσωπικού, για το επαγγελματικό σας προφίλ θα επιλέξει αν μπορείτε να τοποθετηθείτε σε κάποια θέση στην εταιρία ή όχι.

Το επόμενο βήμα είναι το πιο σημαντικό! Ο εν δυνάμει εργοδότης σας, επεδίωξε να σας γνωρίσει καλύτερα και να σιγουρευτεί αν μπορείτε να συνεργαστείτε. Μόλις ορίσετε ημερομηνία και ώρα του ραντεβού, φροντίστε να μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για την εταιρία και την ιστορία της. Αναζητήστε την τοποθεσία που βρίσκετε η εταιρία, ή το σημείο συνάντησης, και ποια είναι η καλύτερη διαδρομή για εσάς ώστε να βρίσκεστε στην ώρα σας στο επαγγελματικό ραντεβού!

Όσο μεγάλο και αν είναι το αίσθημα του άγχους, προσπαθήστε να το καταπολεμήσετε. Πιστέψτε στον εαυτό σας και σε αυτά που έχετε καταφέρει. Οραματιστείτε τον εαυτό σας να εργάζεται στην συγκεκριμένη εταιρία, αρχίστε να νιώθετε για τον κάθε ένα υπάλληλο που θα συναντήσετε, μέσα στην εταιρία, ότι είναι ο συνάδελφος σας. Νιώστε αισιόδοξοι, με αυτοπεποίθηση και ήρεμοι. Κυρίως έχετε τα αφτιά σας ανοιχτά.

Ακούστε ότι σας λέει ο συνομιλητής σας και προσέχετε τις ερωτήσεις που σας θέτει. Προσπαθήστε να δίνετε απαντήσεις εύστοχες και να μην ξεπερνάτε τα 1 ή 2 λεπτά. Ο στόχος σας είναι να απαντάτε στην ερώτηση χωρίς να κουράζετε τον συνομιλητή σας με περιττές πληροφορίες.

Φροντίστε να είστε ειλικρινής και στην συμπεριφορά αλλά και στα λόγια σας. Να είστε ευγενικοί και να μιλάτε θετικά για προηγούμενες επαγγελματικές σας συνεργασίες.

Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!

Στείλτε ένα ευχαριστήριο e-mail μετά την συνέντευξη! Με αυτό τον τρόπο δείχνετε στον εν δυνάμει εργοδότη σας, ότι έχετε αφιερώσει χρόνο για την επικοινωνία σας και ότι επιθυμείτε πραγματικά αυτή την θέση.

Να θυμάστε να είστε συνεπείς, υπομονετικοί και αληθινοί. Δεν υπάρχει ποτέ δεύτερη ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση!
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...