Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παιδικό Μουσείο Exploration | Πολιτιστικές Διαδρομές 2022

Ο Ιούλιος έρχεται γεμάτος… εξερεύνηση!

Το Παιδικό Μουσείο Exploration προσκαλεί παιδιά και γονείς να περπατήσουν τα στενά της πόλης του Ηρακλείου και να την ανακαλύψουν μέσα από το… παιχνίδι! Είστε έτοιμοι για τις καλοκαιρινές περιπέτειες;

Διαλέξτε την διαδρομή που σας αρέσει περισσότερο και ελάτε μαζί μας να διαβάσουμε χάρτες και παλιές ιστορίες, να εξερευνήσουμε μνημεία και δημόσια κτίρια, να λύσουμε γρίφους και να αποκρυπτογραφήσουμε μυστικά.

«Το κυνήγι των 12 Θεών» - Διαδρομή Πόλης
Τετάρτη 6.07 | Παρασκευή 8.07 | Κυριακή 10.07

Ελάτε μαζί μας σε ένα κυνήγι κρυμμένου θησαυρού στην πόλη του Ηρακλείου! Με τη βοήθεια του Δία, λύνουμε γρίφους, εξερευνούμε μνημεία και ανακαλύπτουμε τους 12 θεούς του Ολύμπου. Ανάμεσα τους βρίσκεται και το κουτί της Πανδώρας. Αλήθεια… θα μας βοηθήσει σ’ αυτή την τρελή αναζήτηση; Δώδεκα θεοί μας περιμένουν κρυμμένοι σε δώδεκα σημεία στην πόλη του Ηρακλείου! Είστε έτοιμοι;

Η διαδρομή θα πραγματοποιηθεί απογευματινές ώρες (06.00μμ - 08.00μμ) με σημείο εκκίνησης την Πλατεία Ελευθερίας. 

«Νερό από την πηγή» - Διαδρομή Νερού
Τετάρτη 13.07 | Παρασκευή 15.07 | Κυριακή 17.07

Νύμφες, τρίτωνες, λουλούδια, δελφίνια, ιππόκαμποι … ένα θαλάσσιο βασίλειο κρύβεται στα στενά της πόλης του Ηρακλείου! Είστε έτοιμοι να ανακαλύψουμε τις ιστορίες του νερού του Χάνδακα; Ελάτε μαζί μας σε μια συναρπαστική «υπόγεια» εξερεύνηση στην πόλη του Ηράκλειου! Θα εξερευνήσουμε τα μνημεία του νερού, θα ακούσουμε μύθους και θρύλους, θα γίνουμε αρχιτέκτονες και θα φτιάξουμε την δική μας κρήνη!

Η διαδρομή θα πραγματοποιηθεί απογευματινές ώρες (06.00μμ - 08.00μμ) με σημείο εκκίνησης  την Πύλη του Αγίου Γεωργίου (Λεωφόρος Ικάρου).

«Βίρα τις άγκυρες» - Διαδρομή Νερού
Τετάρτη 20.07 | Παρασκευή 22.07 | Κυριακή 24.07

Ο Τζιοβάνι, ένας νεαρός Βενετός στρατιώτης, μάς ταξιδεύει πίσω στο χρόνο για να επισκεφτούμε το λιμάνι της Κάντιας, της «Βενετίας της Ανατολής». Μέσα από τις σελίδες του ημερολόγιού του, θα γνωρίσουμε τη ζωή στο Ενετικό Λιμάνι, θα εξερευνήσουμε τον πέτρινο γίγαντα και θα ανακαλύψουμε όλα τα μυστικά του βενετσιάνικου στόλου. Είστε έτοιμοι να αποβιβαστούμε μαζί του;

Η διαδρομή θα πραγματοποιηθεί απογευματινές ώρες (06.00μμ - 08.00μμ) με σημείο εκκίνησης  την Πύλη του Μόλου (τέρμα 25ης Αυγούστου).

«Μία δερμάτινη τσάντα μάς αφηγείται…» - Διαδρομή Πόλης
Τετάρτη 27.07 | Παρασκευή 29.07 | Κυριακή 31.07

Ελάτε να ταξιδέψουμε στη συνοικία της Αγίας Τριάδας τότε που ήταν γεμάτη κόσμο, μαγαζιά, ταβέρνες, εργοστάσια. Μαζί με τον Μανωλιό, έναν ταμπακιάρη της περιοχής θα εξερευνήσουμε παλιά εργοστάσια της περιοχής, θα μετρήσουμε και θα σχεδιάσουμε κτίρια, θα ανακαλύψουμε φαρμακευτικά μυστικά, ενώ θα αγναντέψουμε την υπέροχη θέα από τον Κόλπο του Δερματά.

Η διαδρομή θα πραγματοποιηθεί απογευματινές ώρες (06.00μμ - 08.00μμ) με σημείο εκκίνησης  την Εκκλησία της Αγίας Τριάδας.

Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του Μουσείου www.exploration.gr ή επικοινωνήστε με το Τμήμα Εκπαίδευσης στο mail edu@exploration.gr η στο τηλέφωνο +30 6948 822 622.

Και… η εξερεύνηση ξεκινά!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...