Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Ο γαργαληστής” του Δημήτρη Μπασλάμ

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2022
Κηποθέατρο «Ν.Καζαντζάκης»


«Όταν το γέλιο τα παιδιά μοιράζουν, τα πάντα στα σίγουρα αλλάζουν»


Το Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ σε συμπαραγωγή με το ΔΗΠΕΘΕ Βέροιας παρουσιάζουν το εξαιρετικό μουσικό παραμύθι του Δημήτρη Μπασλάμ σε καλοκαιρινή περιοδεία. Ο γαργαληστής με την κόκκινη καρό του τσάντα, ταξιδεύει με νέα πλοκή, ενορχήστρωση και ευρηματικούς διαλόγους, οι οποίοι με δεξιότητα και χιούμορ πλέκουν το νήμα της ιστορίας.
Τέσσερις ετερόκλητες επιθεωρήτριες, οι οποίες αγνοώντας το σχέδιο του γαργαληστή, τον κυνηγούν κατά πόδας με σκοπό να ανακαλύψουν τι ακριβώς σκαρώνει. Εκείνος όμως τις ξεγλιστράει σαν… σκιά…
Θα τον πιάσουν… Δεν θα τον πιάσουν…


Λίγα λόγια για το έργο
Η ιστορία του γαργαληστή είναι τόσο απλή και κατανοητή όσο ένα λαϊκό παραμύθι. Ένας ιδιόμορφος ληστής, ικανός να βλέπει με τα μάτια του, το αγνό γάργαρο παιδικό γέλιο. Αποφασίζει λοιπόν να ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο, ψάχνοντας για τα παιδιά που το γέλιο τους περισσεύει. Στόχος του να το “κλέψει” και σαν άλλος Ρομπέν των Δασών να το μοιράσει σε παιδιά που σπάνια χαμογελούν.
Στην παράσταση η μοναξιά συνυπάρχει με την τρυφερότητα ως αντίθετό της. Παρούσα αλλά όχι κυρίαρχη. Ως μία υπενθύμιση της ύπαρξης της. «Όταν το γέλιο τα παιδιά μοιράζουν, τα πάντα στα σίγουρα αλλάζουν», γράφει ο γαργαληστής στο γράμμα που αφήνει. Εμείς, λέμε πως σήμερα, περισσότερο από ποτέ, μοιάζει να είναι απαραίτητος ο γαργαληστής και εκφράζουμε την ευχή να γίνουν πολλοί περισσότεροι.




Συντελεστές:
Σκηνοθεσία / κείμενο / μουσική: Δημήτρης Μπασλάμ
Χορογραφία: Δημήτρης Σωτηρίου, Αλέξης Τσιάμογλου
Σκηνικά / κοστούμια: Αλεξάνδρα Μπουσουλένκα, Ράνια Υφαντίδου
Φωτισμοί: Αθηνά Μπανάβα
Μουσική διδασκαλία: Έλσα Μουρατίδου
Βοηθός σκηνοθέτη: Λυδία Ανεστοπούλου


Παίζουν επι σκηνής: Φωτεινή Ευαγγέλου, Μαργαρίτα Νασιούλα, Ανδρέας Παράσχος, Κασσιανή Τζιάτζη, Σοφία Φραγγή,
Ακορντεόν & μαντολίνο: Λυδία Ανεστοπούλου


Πληροφορίες
Πληροφορίες / αλλαγές: https://avlaiatheater.gr/
Ημέρα & ώρα: Δευτέρα 11 Ιουλίου, στις 21:00
Εισιτήρια: 12€ κανονικό, 10€ παιδικό, ανέργων, ΑμεΑ
Προπώληση εισιτηρίων: ticketservices.gr >> https://bit.ly/3HnhpNo / Ταμείο Κηποθέατρου «Ν. Καζαντζάκης»
Διάρκεια: 60 λεπτά
Επικοινωνία: Γιάννης Δαλάκας / 697 870 3621 / ydalakas@gmail.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...