Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Η Αττική και η Κρήτη υποδέχονται τους πρόσφυγες του '22

Ο Πολιτιστικός Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Αγίου Νικόλαου ΠΑΟΔΑΝ και ο Σύλλογος Μικρασιατών και Ποντίων Μεραμβέλου από κοινού με το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία, οργανώνουν έκθεση φωτογραφικού και αρχειακού υλικού με τίτλο: "Η Αττική και η Κρήτη υποδέχονται τους πρόσφυγες του '22", που θα φιλοξενηθεί στη Δημοτική Πινακοθήκη Αγίου Νικολάου από τις 12 έως τις 27 Ιουλίου. Η αρχική έκθεση με τίτλο «Η αττική γη υποδέχεται τους πρόσφυγες του ’22» διοργανώθηκε και παρουσιάστηκε από το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων στον εκθεσιακό του χώρο, από τον Οκτώβριο του 2006 έως το Μάρτιο του 2007.

Δημόσιες Σχέσεις και Διαχείριση Ηλεκτρονικής Φήμης.

(Από το βιβλίο του Γιώργου Παπατριανταφύλλου , Εταιρική Εικόνα εκδ. Σταμούλης 2011) Η εξάπλωση της χρήσης του Διαδικτύου προσδίδει χαρακτήρα παγκοσμιοποίησης και στην επικοινωνία. Με την ηλεκτρονική επικοινωνία ταξιδεύουν διάφορες πληροφορίες. Για παράδειγμα, μπορεί να μαγνητοσκοπηθεί ένα γεγονός και σε λίγα λεπτά να δημοσιοποιηθεί παγκοσμίως.

Μ.Μ.Ε: Η μοναδική εξουσία που επιτελεί το ρόλο για τον οποίο δημιουργήθηκε

Γράφει ο  Λευτέρης Κουγιουμουτζής , Μαθηματικός .      Ως γνωστόν , οι θεσμοθετημένες εξουσίες, βάσει Συντάγματος στην Ελλάδα, είναι τρεις: Η εκτελεστική, η νομοθετική και η δικαστική. Καμία από αυτές δε λειτουργεί σήμερα, καθιστώντας το πολίτευμα κατ' επίφαση μόνο "Προεδρευομένη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία" , το Σύνταγμα απονεκρωμένο και τη Δημοκρατία πρακτικά ανενεργή. 

«Ελλάδα, η πλουσιότερη χώρα του κόσμου»: Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

Tη νέα τουριστική καμπάνια του ΕΟΤ παρουσίασε σήμερα η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη. Προκειται για ένα βίντεο 49 δευτερολέπτων με τον τίτλο «Ελλάδα, η πλουσιότερη χώρα του κόσμου» που δημιούργησε η ομάδα Beetroot και το οποίο στοχεύει στο να μας υπενθυμίσει πόσο όμορφες είναι οι ελληνικές παραλίες. Παράλληλα, το... πολύχρωμο βίντεο μας προτρέπει να τις προστατέψουμε και να τις διατηρήσουμε καθαρές.

Πολιτισμός μιας χώρας, δεν είναι μόνο τα αρχαία ευρήματα.

Από το Μάρκο Σμυρνάκη   Η δύναμη μιας χώρας, εταιρείας η και προσώπου, εμφανίζεται κυρίως πίσω από την επιρροή που μπορεί να ασκήσει προς το κοινό που απευθύνεται. Συγκεκριμένα όμως ας αναφερθώ στη δύναμη μιας ιδέας, που διαδίδεται και συντηρείτε από μία ομάδα ανθρώπων στα σύνορα μιας χώρας.   Θα το χαρακτήριζα ως μαγκιά να μπορεί κάποιος να δώσει αξία σε κάτι ανύπαρκτο - τεχνητό!! Πρόσφατα είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ την Αγγλία και λίγο Σκωτία. Στο διάστημα που έμεινα εκεί, παρατήρησα ότι υπάρχουν πολλά μουσεία τα οποία στην αρχή τα απαξίωσα, λέγοντας τι έχουν αυτοί να μας δείξουν. Στην συνέχεια όμως είδα ότι ενώ είναι μία χώρα που υστερεί σχετικά με πολλές άλλες χώρες σε ιστορία, έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν από το τίποτα ένα σορό μουσεία, απευθύνοντας τα σε κάθε είδος κοινού.

Τι θα έκανες αν κάποιος σου έπαιρνε τη σειρά;

Χαρά Τσέκου, PhD Ψυχολόγος Η εκπαίδευση στη θετική διεκδικητική συμπεριφορά εντάσσεται στο πλαίσιο της εκπαίδευσης στις κοινωνικές δεξιότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν παρεμβάσεις που έχουν ως στόχο να γίνει το άτομο αποτελεσματικότερο στις διαπροσωπικές του σχέσεις. Τα πακέτα εκπαίδευσης στη θετική διεκδικητική συμπεριφορά μπορεί να δίνουν έμφαση στη χρήση συμπεριφορικών τεχνικώνη ή/και στην τροποποίηση του δυσλειτουργικού τρόπου σκέψης του ατόμου σχετικά με τη συμπεριφορά του. Η εκπαίδευση στους τρόπους διεκδίκησης προϋποθέτει ότι το άτομο:

Ανεργία; Όχι για όλους!

Ζαχαρίας Μουρούτης MBA - Δρ. Πολιτικός Μηχανικός Ήδη στις αναπτυγμένες χώρες έχει αρχίσει να παρατηρείται το φαινόμενο να υπάρχουν πολυάριθμες κενές θέσεις εργασίας σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τομείς αιχμής, όπως η πληροφορική, η ιατρική, η βιοτεχνολογία, η μοριακή βιολογία, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ή η εξόρυξη υδρογονανθράκων. Το φαινόμενο αυτό αναμένεται να ενταθεί τα επόμενα χρόνια και να πάρει ανησυχητικές

JUMPING FISH FESTIVAL 2013

ΠΕΜΠΤΗ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013 “Τεχνόπολις” του Δήμου Αθηναίων – Είσοδος ελεύθερη Doors open @ 19.00 To Jumping Fish της COSMOTE παρουσιάζει με ενθουσιασμό το Jumping Fish Festival 2013 : Young Guitars...Groups & Heroes την Πέμπτη 4 Ιουλίου στην « Τεχνόπολις » του Δήμου Αθηναίων . Για πρώτη φορά, οι καλλιτέχνες που έχουν αναδειχθεί από το Jumping Fish της COSMOTE συναντούν στη σκηνή τους καταξιωμένους ερμηνευτές και τραγουδοποιούς που έχουν αγαπηθεί από το κοινό, αλλά έχουν εμπνεύσει και τους ίδιους, σε μια ανανεωμένη μουσική πρόταση από το Jumping Fish της COSMOTE, που φέρνει στο προσκήνιο τα καλύτερα ανερχόμενα ονόματα του νέου ελληνικού ρεπερτορίου.

Καλοκαιρινές απολαύσεις!!!

Απο τον Μάρκο Σμυρνάκη Διανύουμε το καλοκαίρι του 2013. Για κάποιους αυτό είναι καλό και για κάποιους άλλους όχι. Ωστόσο εμείς από εδώ θα παροτρύνουμε τα άτομα της πρώτης κατηγορίας να συνεχίσουν να βρίσκουν τρόπους ώστε να περνούν καλά. Ενώ τα άτομα που ανήκουν στην δεύτερη κατηγορία, να βρουν τρόπους έτσι ώστε κι αυτά να περάσουν τέλεια. Το καλοκαίρι, όπως και να το δει κάποιος, έχει σίγουρα πολλά περισσότερα να προσφέρει, απ’ ότι ο χειμώνας! Οι τρόποι ψυχαγωγίας ποικίλουν ανάλογα τα γούστα καθ’ ενός. · Θαλάσσια σπόρ, κολύμβηση · Εκδρομές, εξερευνήσεις, Ορειβασία · Ποδηλασία · Πολιτιστικές εκδηλώσεις · Νυχτερινή ζωή · Θέατρα, Συναυλίες.

Η Ζουγανέλη στο Τεχνόπολις.

Τετάρτη, 10/07/2013 στις 21:30, στο Τεχνόπολις.   Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη πακετάρει τραγούδια και με τη βοήθεια των φίλων της μουσικών ξεκινάει. “Μετακόμιση τώρα” σε ολόκληρη την Ελλάδα. “...γεμάτη δώρα και φιλιά” από έναν θριαμβευτικό χειμώνα η Ελεωνόρα Ζουγανέλη με το τρίτο studio album της βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή της. Οι εμφανίσεις της στον Σταυρό του Νότου ήταν ένα σερί Σαββατιάτικων sold out που την ανάγκασαν να προσθέσει εμφανίσεις στις ήδη προγραμματισμένες και αποτέλεσαν σημείο αναφοράς. Τα καινούρια της τραγούδια έγιναν το soundtrack του φετινού χειμώνα και εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή του ραδιοφωνικού airplay. Και “τώρα ειδικά μέσα στην κρίση”, το καινούριο σπίτι της Ελεωνόρας Ζουγανέλη “μέσ’ την άγρια μπόρα” έγινε χρυσό πραγματοποιώντας πωλήσεις που δύσκολα πια βλέπουμε στη δισκογραφία.