Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Ο Μαλεβιζιώτης χορός ως στοιχείο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς». Οι πολίτες καταθέτουν την άποψη τους


Στην τελική φάση έχει μπει η μελέτη για την ένταξη του Μαλεβιζιώτη χορού στο Μητρώο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Υπουργείου Πολιτισμού. Μία προσπάθεια του Δήμου Μαλεβιζίου που στόχο έχει την καταγραφή, προστασία και ανάδειξη του χορού και του μουσικού σκοπού ως μέρος της Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Μαλεβιζίου. Ήδη η σχετική πρόταση που κατατέθηκε στο Υπουργείο Πολιτισμού αξιολογήθηκε θετικά στο πρώτο στάδιο αξιολόγησης.

Στο πλαίσιο της μελέτης τεκμηρίωσης για την ένταξη του Μαλεβιζιώτη στο Μητρώο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς εκτός από τις απόψεις δεκάδων Πολιτιστικών Συλλόγων από το Δήμο Μαλεβιζίου, καλούνται και οι πολίτες να καταθέσουν την άποψη τους και να συνδράμουν στην προσπάθεια αυτή.

Στην ιστοσελίδα του Δήμου και στη διεύθυνση: https://forms.gle/oTj6SLKd7sFiBeWw6 έχει αναρτηθεί ένα ερωτηματολόγιο μέσα από το οποίο μπορούν οι πολίτες να βοηθήσουν, με την άποψη τους για το Μαλεβιζιώτη χορό στην τεκμηρίωση για την ένταξη του στο Μητρώο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Το ερωτηματολόγιο θα παραμείνει ενεργό για έναν μήνα.

Σχόλια

  1. οι Γερμανοί μπορεί να οικειοποιηθούν μετά τ αεροδρόμια τις ανεμογεννήτριες τον χορό-μελωδία χα χα .... ! ολα ειναι πιθανά ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

θεατρική παράσταση «ΚΙ ΕΤΣΙ… ΣΩΘΗΚΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ»

Η Θεατρική Σκηνή Ηρακλείου ιδρύθηκε το 1983 και από τότε μέχρι και σήμερα βρίσκεται ανελλιπώς στα πολιτιστικά πράγματα του τόπου μας. Έχει ανεβάσει 51 θεατρικά έργα ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου . Έχει ταξιδέψει σε ολόκληρο το νησί μας αλλά και σε πολλές πόλεις της Ελλάδας καθώς και στην Αμερική, Κύπρο και στη μακρινή Αυστραλία με το έργο ΖΟΡΜΠΑ ΜΑΘΕ ΜΕ ΝΑ ΧΟΡΕΥΩ. Έχει λάβει πολλές φορές μέρος σε πανελλήνια φεστιβάλ θεάτρου και έχει βραβευτεί σε όλους τους τομείς ( βραβείο ερμηνείας αντρικού – γυναικείου ρόλου σκηνοθεσίας , μουσικής , σκηνικών , επιλογής έργου ,καλύτερης παράστασης κ.α ) .