Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ποιος έχει την ευθύνη για την κατάσταση που βιώνουμε?


Μια «εικονική» προθεσμία των 15 ημερών δόθηκε από την Τρόικα στους ηγέτες της χώρας, για να συμφωνηθούν και να υλοποιηθούν οι νέες και επώδυνες ρυθμίσεις, υποβαθμίζοντας για ακόμα μια φορά την ποιότητα ζωής του Έλληνα. Πιο συγκεκριμένα, το έλλειμμα των 600 εκ Ευρώ με τις ρυθμίσεις του νέου μνημονίου, μειώθηκε στα 300 εκ ευρώ. Τα νέα όμως δεν ακούγονται τόσο ευχάριστα, αν υπολογίσουμε ότι μαζί με αυτό μειώθηκαν κατά 22% και οι μισθοί. Τώρα για το υπόλοιπο ποσό εάν δεν βρεθεί μια εναλλακτική λύση μέσα στο επόμενο 15ήμερο, τότε με βάσει το νέο μνημόνιο θα πραγματοποιηθεί μείωση και σε όλες τις συντάξεις. 
Το τελευταίο διάστημα έχουμε συνηθίσει να παρακολουθούμε ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις για το «Καλό» της χώρας μας, σύμφωνα με την Τρόικα και κατά συνέπεια των πολιτικών ηγετών της χώρας μας. Είναι όμως δυνατών με την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής του Έλληνα, την κατάργηση των εργατικών δικαιωμάτων και της ανθρώπινης ιδιοκτησίας, η Ελλάδα να πάει μπροστά?


Ποιος είναι αυτός που φταίει? 

Τελικά ΝΑΙ, φταίει η Τρόικα, αφού όσα χρόνια έχουμε ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση παρέλειψε να μας επιβλέπει, και έτσι οι ηγέτες της Ελλάδας κατόρθωσαν να νομιμοποιήσουν την συνταξιοδότηση χωρίς να γίνεται εξακρίβωση για το αν ο δικαιούχος τηρεί η όχι, τις προϋποθέσεις να την λάβει, ή εάν ακόμα βρίσκεται εν ζωή. Φταίει η Τρόικα που δεν πλήρωναν το αντίστοιχο ποσοστό φόρου της περιουσίας τους, όλοι αυτοί που είχαν την άνεση να τον πληρώνουν και απλά λάμβαναν ένα μικρό πολλαπλάσιο φορολογίας έναντι, αυτών που είχαν μικρότερη περιουσία, όπου το πολλαπλάσιο εκ τιναζόταν. 

Αν καθίσουμε και αναλογιστούμε όλα τα παραπάνω, άλλα και πολλά άλλα που ο καθένας διαφορετικά έχει αντιληφθεί από της καθημερινές πολιτικές εξελίξεις, θα δούμε ότι υπεύθυνοι γι’ αυτή την κατάσταση δεν είναι ούτε οι Γερμανοί, ούτε η Τρόικα, ούτε η Μέρκελ, αλλά είναι οι ηγέτες της χώρας μας, οι οποίοι δρούσαν εν αγνοία των συνεπειών των κινήσεων τους κατά το παρελθόν. Ενώ κατά το παρών φαίνεται πως δεν έμαθαν από τις πράξεις τους και συνεχίζουν γι’ ακόμα μια φορά να σκύβουν το κεφάλι σε όλα αυτά που τους «υποβάλλονται» από την Τρόικα. 

Αυτό που συμβαίνει στην χώρα μας αυτή την στιγμή είναι πρωτοφανές και μας γυρνάει πολλά χρόνια πίσω. Εμείς οι Έλληνες για ακόμα μια φορά αναδειχτήκαμε σε «Ήρωες». Μετά από την τριγωνομετρία, το αρχαίο δράμα, καθώς και άλλα σημεία σταθμούς στην εξέλιξη της ανθρώπινης νοημοσύνης, καλούμαστε να διδάξουμε τον υπόλοιπο κόσμο, πως μπορούμε να επιβιώσουμε υπό συνθήκες οικονομικής κρίσης. Για πρώτη φορά μια χώρα χρεοκοπεί, αλλά δεν της το λένε γιατί αν χρεοκοπήσει θα παραγραφούν οι δόσεις, γιατί θα σταματήσουν οι εισαγωγές και θα ανακυκλώνεται το χρήμα στο εσωτερικό της, γιατί θα αποδεικτή ότι το Ευρώ και η στρατηγική της ΕΕ ήταν αποτυχημένη. 



Η Πλευρά της Τρόικα 

Αν ο καθένας μας θελήσει να δει με τα μάτια της Τρόικα, θα συνειδητοποιήσει με πολύ απλά λόγια ότι, έτσι παίζεται το παιχνίδι, αφού το μέλημα τους είναι να εξασφαλίσουν την δόση τους. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να δημιουργήσουν νέους όρους, νέους κανόνες, όπως η ελεγχόμενη χρεοκοπία η οποία αντιστοιχεί με την χρεοκοπία, δηλαδή ζούμε υπό τις συνθήκες χρεοκοπίας, αλλά δεν παραγράφονται τα χρέη και κατά συνέπεια είμαστε υποχρεωμένοι να τα ξεπληρώσουμε. Όμοια περίπτωση αποτελεί και η εφεδρεία, που αντιστοιχεί με την απόλυση, χωρίς όμως να αυξάνεται το ποσοστό ανεργίας και χωρίς να ακούγεται το ίδιο άσχημο με την απόλυση στον εργαζόμενο. Στη συνέχεια όπου κάποιοι στην προσπάθεια τους να συνεχίσουν το παιχνίδι προσπαθώντας να ξεπληρωθεί το δάνειο της Ελλάδας, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα καταφέρουν να δημιουργήσουν πολλούς νέους κανόνες με την μορφή ενός νέου μνημονίου, το οποίο θα επιφέρει πολλές αρνητικές ρυθμίσεις απαξίωσης του κοινωνικού βίου του Ελληνάρα και καμία προοπτική ανάπτυξής. Για το τέλος να υπογραμμίσουμε ότι είναι πολύ εύκολο για την Τρόικα να επιβάλει τους κανόνες του παιχνιδιού, αφού βρίσκουν έδαφος από την Ελληνική Κυβέρνηση, η οποία υποδέχεται τις προτάσεις της με στρομμένα κόκκινα χαλιά. 

Το παραπάνω κείμενο αποτελεί προσωπική μου άποψη περί των πολιτικώ εξελίξεων 
Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης





ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...