Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Κυρίες και κύριε, συγγενείς, φίλοι και συμπολίτες, χθες τα μεσάνυχτα υπερψηφίστηκε το νέο μνημόνιο με 199 ΝΑΙ από τους βουλευτές της χώρας, χωρίς να υπάρχουν ενδοιασμοί για τους χιλιάδες διαδηλωτές ανά την Ελλάδα, που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την αντίθεσή τους προ στην υπερψήφιση του νέου μνημονίου. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters δημοσίευσε την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, πριν καν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μέσα στην βουλή.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση το χρηματιστήριο της Ελλάδας, καθώς και το Ευρώ στα διεθνή χρηματιστήρια σημείωσαν ανοδική πορεία, πράγμα που αποδεικνύει ότι την Τρόικα, δεν την συμφέρει να χρεοκοπήσουμε, αφού σε μια τέτοια περίπτωση το Ευρώ θα αποδυναμωθεί ταπεινώνοντας τον θεσμό και τις στρατηγικές της ΕΕ. 

Ακούγοντας τις ομιλίες των ηγετών της χώρας, επαναλαμβάνεται συνεχώς η φράση “Θα τα καταφέρουμε”, τι όμως πραγματικά κρύβεται πίσω από αυτό? Κρύβεται η ικανοποίηση τους να καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της Τρόικα, δηλαδή να καταφέρουν να μην αποδυναμωθεί το νόμισμα του Ευρώ, ενώ στην συνέχεια να πληρώσουν την επόμενη δόση. Στην φράση αυτή δεν συμπεριλαμβάνονται ρυθμίσεις που θα μας κατευθύνουν με τέτοιο τρόπο ώστε να καταφέρουμε να ξεχρεώσουμε το δάνειο, ή να καταφέρουμε να αναπτυχθούμε σαν ένα αυτόνομο κράτος. 

Ας δώσουμε τώρα τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όσους, έστω και την τελευταία στιγμή, βρήκαν το θάρρος και ψήφισαν συνειδητά, αγνοώντας την κομματική πειθαρχία και αναδεικνύοντας δημοκρατικές μεθόδους, όπως αυτή του ελεύθερου λόγου. Στην συνέχεια ας καταδικάσουμε όλους αυτούς που έθεσαν τον όρο “κομματική πειθαρχία”, όλους αυτούς που ψήφισαν ναι με δειλία μην χάσουν την θέση τους. Με δύο λόγια, ας καταδικάσουμε ως λαβωμένοι πολίτες του μνημονίου και τους 199 βουλευτές, που τόσο εύκολα πούλησαν την αξιοπρέπεια μας για την επόμενη δόση και που στην συνέχεια με τόσο θράσος, κατέκριναν τις διαδηλώσεις και της λεηλασίες διεθνών επιχειρήσεων που σημειώθηκαν σε μεγάλες πόλεις. Επιβραβεύουμε τις ειρηνικές διαδηλώσεις, δεν επιβραβεύουμε, όλες τουλάχιστον τις πράξεις των κουκουλοφόρων, αλλά δεν μπορώ και να δεχτώ ότι θα κατακρίνουν τους κουκουλοφόρους, αυτοί που πριν από λίγα λεπτά πριν τα επεισόδια “ξεπούλησαν” ένα ολόκληρο κράτος ή στην τελική να τους κατακρίνουν αυτοί που προκάλεσαν την διαδήλωση, οι βολευτές (Βουλευτές) όπως τους αποκαλεί ο λαός. 


Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη