Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

16χρονη Κρητικοπούλα κυρίαρχος των αιθέρων

Κυρίαρχος των αιθέρων 16χρονη Κρητικοπούλα - Η μικρότερη πιλότος που εκπαιδεύτηκε στην Ελλάδα Μαρία Ιατράκη, Από 14 χρονών ακολουθεί το όνειρα της. Στην ηλικία μόλις των 16 ετών έκανε την πρώτη της slolo πτήση και κατάφερε να πάρει το ερασιτεχνικό πτυχίο πιλότου. (Αρχείο Ειδήσεις ΕΡΤ) Δείτε το βίντεο  Εκπρόσωπος Tύπου Cretan Eagle Aviation Μάρκος Σμυρνάκης

Κατανοώντας τον πόλεμο στην Ουκρανία

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “ ΠΝΥΚΑ : Πολιτική Ιστορία, Θεωρία και Πράξη" του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου , διοργάνωσε στις 09 Μαρτίου 2022 Δημόσια Διαδικτιακή Συζήτηση με θέμα την κατανόηση του πολέμου Ρωσίας - Ουκρανίας . Στη συζήτηση πήραν μέρος, ο Δρ. Θεόδωρος Γ. Γιαννόπουλος , ως συντονιστής της συζήτησης,, Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών ΠΝΥΚΑ. Ο Δρ. Ραϋμόνδος Αλβανός , Δρ. Πολιτικών Επιστημών, Ιστορικός και ο Δρ. Δημήτρης Α. Σταματόπουλος , καθηγητής Βαλκανικής και Ύστερης Οθωμανικής Ιστορίας. Στόχος της διοργάνωσης, η κατανόηση των πολιτισμικών, ιστορικών και διεθνοπολιτικών παραμέτρων της σύγκρουσης μεταξύ των δύο γειτονικών χωρών. 

Instagram Followers | Τεχνικές και Mυστικά για να τους αυξήσετε!

Αν αναρωτιέστε πως μπορείτε να μαζέψετε Followers στο Instagram, τότε σας έχουμε την απάντηση. Ο Εξειδικευμένος Digital Media Strategist Μάρκος Σμυρνάκης παρουσιάζει στο βίντεο που ακολουθεί τρόπους με τους οποίους κατάφερε να αυξήσει τους ακολούθους του στο Instagram.  Ποιες τεχνικές ακολούθησε και κυρίως ποιες από αυτές πέτυχαν και ποιες απέτυχαν; Αν έχετε μία επιχείρηση που θα θέλατε να προωθήσετε ή θα θέλατε να γίνετε ένας διάσημος Influencer δεν έχετε παρά να παρακολουθήσετε το βίντεο που ακολουθεί ! Πηγή  https://smyrnakisblog.gr

Ψηφιακά ανώριμες οι ελληνικές επιχειρήσεις

Γράφει η Ρούλα Σαλούρου Δέκα από τα 20 επαγγέλματα με την υψηλότερη απασχόληση στην Ελλάδα δεν έχουν καμία δυνατότητα τηλεργασίας, γεγονός που συνδέεται με το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων στη χώρα μας. Ο ΣΕΒ, σε ειδική ανάλυσή του, επισημαίνει βέβαια ότι υπάρχει ένα 18,8% των Ελλήνων εργαζομένων που μπορεί να εργάζεται εξ αποστάσεως, κάτι που ανέδειξε η πανδημία και η ανάγκη συνέχισης της λειτουργίας της οικονομίας με όσο το δυνατόν μικρότερες συνέπειες. Στην πράξη, όπως αναφέρει ο ΣΕΒ, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, όλες οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας, υποχρεώθηκαν στην άμεση υιοθέτηση λύσεων τηλεργασίας και στην εφαρμογή κάποιου σχήματος τηλεργασίας για μεγάλο αριθμό εργαζομένων. Έτσι, το 2020, στην Ελλάδα το ποσοστό τηλεργασίας ήταν στο 7%, έναντι 12% του ευρωπαϊκού μέσου όρου (Eurostat LFS, 2021), με αποτέλεσμα η χώρα μας να βρίσκεται στη 19η θέση μεταξύ των 27 χωρών της Ε.Ε. Ωστόσο έχει υπάρξει σημαντική αύξηση σε σχέση μ

Ξεκινάει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την κοινωνική δράση της Περιφέρειας Κρήτης «Η Προίκα του Μωρού»

Η Περιφέρεια Κρήτης στα πλαίσια του Κοινωνικού της προγράμματος για τη στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, ξεκινάει την υλοποίηση της κοινωνικής δράσης υπερτοπικού χαρακτήρα, με τίτλο « Η Προίκα του Μωρού ». Η δράση αποσκοπεί στην άμβλυνση της υλικής αποστέρησης και στον περιορισμό του κινδύνου φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού των οικογενειών και των παιδιών που βρίσκονται σε κατάσταση ένδειας. Με το πακέτο της «Προίκας του Μωρού», παρέχονται δωρεάν καθορισμένα, βασικά είδη φροντίδας και υγιεινής για τις ανάγκες των βρεφών και συγκεκριμένα: ένα λίκνο, σετ σεντόνια λίκνου, κουβέρτα αγκαλιάς, σελτεδάκια, φορμάκια, εσώρουχα ολόσωμα, πάνες, λαβέτες, μπουρνουζοπετσέτες, σετ περιποίησης και ένα παιχνίδι ύπνου. Επίσης, η δράση πρόκειται να συμβάλει στην ενίσχυση της κοινωνικής ενσωμάτωσης και στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τις οικογένειες που θα διασφαλίζει την υγιεινή διαβίωση και την πλήρη ανάπτυξή των παιδιών τους. Ωφελούμενες της δράσης είναι οι γυναίκες κάτο

Τhe New Yorker: Οι καλύτερες γελοιογραφίες του για το 2021

Γράφει η Μελίνα Σιδηροπούλου Το περιοδικό The New Yorker είναι ταυτισμένο με την κουλτούρα της Νέας Υόρκης και την ιντελιγκέντσια της μητρόπολης. Με άρθρα, διηγήματα, ποίηση και εξαιρετική σάτιρα καταγράφει τον παλμό της πόλης, χωρίς να της χαρίζεται. Ξεκίνησε την πορεία του το 1925 από τον Χάρολντ Ρος και τη σύζυγό του Τζέιν Γκραντ, δημοσιογράφο των New York Times με στόχο να φτιάξουν ένα σοφιστικέ περιοδικό με εκλεπτυσμένο χιούμορ. Παράλληλα όμως δημοσίευε και δημοσιεύει δημοσιογραφικά άρθρα και αφιερώματα για σοβαρά κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα, ενώ έχει φιλοξενήσει διηγήματα κορυφαίων λογοτεχνών, όπως των Τζον Άπνταϊκ, Χαρούκι Μουρακάμι, Τρούμαν Καπότε, Άλις Μονρό, Ρόαλντ Νταλ κ.ά. Σήμα κατατεθέν του περιοδικού παραμένουν οι γελοιογραφίες του, δημοσιογραφικό είδος εξάλλου, που κατορθώνουν να συνοψίζουν σε μια εικόνα τα σημεία των καιρών. Με το περιοδικό συνεργάζεται η αφρόκρεμα των γελοιογράφων που κατορθώνουν πάντα να μας κάνουν να χαμογελούν. Αυτές είναι λοιπόν οι γελοιογραφίε

Μοναξιά, χαμηλά εισοδήματα, social media: Γιατί οι millennials δεν περνάνε καλά τα Χριστούγεννα

Γράφει η Μίνα Μαρούγκα   ψυχοθεραπεύτρια - κοινωνική ανθρωπολόγος. Δουλεύουν σε εξαντλητικούς ρυθμούς, αμείβονται αρκετά χαμηλότερα απ' όσο υπολόγιζαν, έχουν βιώσει την οικονομική κρίση από πρώτο χέρι στην πλέον παραγωγική φάση της ζωής τους και «χορεύουν» στους ρυθμούς των social media. Η κατά τα άλλα εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων βιώνεται από τους millennials με αμφιθυμία. Και όχι άδικα. Η μοναχικότητα, η εργασιακή εξουθένωση, οι χαμηλές αποδοχές, οι προσδοκίες των γονιών στο τραπέζι γύρω από το γιορτινό γεύμα και οι εντυπωσιακές «ζωές των άλλων», όπως απεικονίζονται στην οθόνη του κινητού τους, φαίνεται να αποτελούν σημαντικές εστίες άγχους και έντασης για τους σημερινούς 30άρηδες. Μάλιστα, μετρήσεις και στατιστικές τονίζουν τη διαφορά στον τρόπο που βιώνουν οι ίδιοι την εορταστική πίεση σε σύγκριση με προηγούμενες γενιές (generation X και baby boomers). Χαρακτηριστικά είναι τα αποτελέσματα δημοσκόπησης που διεξήγαγε πρόσφατα ηλεκτρονικό περιοδικό στη Βρετανία σε δείγμα

Wikifarmer: Το πρωτοποριακό marketplace της αγροτικής παραγωγής

Μια πραγματική «ψηφιακή επανάσταση» έφερε στο χώρο της αγροτικής παραγωγής μία ανερχόμενη Startup με ελληνικό DNA και διεθνείς προδιαγραφές, η οποία εξελίχθηκε μέσα στα τελευταία 3 χρόνια σε «σημείο αναφοράς» σε παγκόσμιο επίπεδο. Η πρωτοποριακή ιδέα του Πέτρου Σάγκου και του Χάρη Παριανού , με το όνομα «Wikifarmer», ξεκίνησε από την Ελλάδα το 2018 με σκοπό να εκπαιδεύσει τους αγρότες στη σύγχρονη γεωργία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, αποσπώντας την τιμητική διάκριση της «Wikipedia του Αγροτικού Τομέα» από τον Διεθνή Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) του ΟΗΕ. Ήταν όμως τόσο ραγδαία η ανάπτυξη της ψηφιακής πλατφόρμας Wikifarmer, που προσέλκυσε χιλιάδες αγρότες και πάνω από 6,5 εκατομμύρια επισκέπτες από 237 χώρες τους πρώτους μήνες από τη λειτουργία του. Με αυτήν τη δυναμική και ακολουθώντας τις ραγδαiες εξελίξεις στην αγροτική παραγωγή και τις απαιτήσεις της γεωργίας για την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού, στις αρχές του 2020 η Wikifarmer παρουσίασε την online πλατφόρμα (marke

Digital Marketing: Inhouse ή Outsourcing;

Γράφει ο Κύρος Ασφής Η φετινή σεζόν έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και δίνει την σκυτάλη της στους χειμερινούς προορισμούς. Αναμφισβήτητος νικητής υπήρξε το digital marketing καθώς ήταν αυτό που βοήθησε στην αποτελεσματικότερη προβολή των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων. Σε μια σεζόν όπου άργησε να ξεκινήσει, εξαιτίας της πανδημίας, και επηρεάζοντας το booking window των ταξιδιωτών. Θετικός οιωνός, για την σεζόν 2022, αποτελεί το γεγονός ότι έχουν αρχίσει οι προ-κρατήσεις. Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να λάβουν το προβάδισμα την επόμενη σεζόν θα πρέπει να ξεκινήσουν τον στρατηγικό τους σχεδιασμό σε ότι αφορά τις digital marketing ενέργειες τους. Ένα από τα δύσκολα ερωτήματα που προκύπτει για τους ξενοδόχους άλλα και τους επιχειρηματίες είναι εάν θα πρέπει το digital marketing να αποτελεί μια εσωτερική υπόθεση ή να το αναθέσουν σε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη. Το digital marketing είναι μια inhouse ή outsourcing υπόθεση; Πριν απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, ας αναλύσουμε τι είναι τ

Τι γνωρίζεις για τη μορφή τουρισμού Poorism;

Γράφει η Άννα-Μαρία Σερεμετάκη Σε αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε σε μία αρκετά αναπτυσσόμενη, παράδοξη αλλά και ταυτόχρονα ελπιδοφόρα μορφή τουρισμού. Η εναλλακτική μορφή τουρισμού Poorism δημιουργείται από την σύνδεση δύο λέξεων, poor =φτώχεια/ός και tourism=τουρισμός. Περιλαμβάνει περιήγηση και διαμονή σε υποανάπτυκτες περιοχές και συγκεκριμένα σε περιοχές που οι κάτοικοι ζουν στο όριο της φτώχειας. Υπολογίζεται ότι περίπου 900 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν σε φτωχογειτονιές με ανθυγιεινά καταφύγια με προβληματικά δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης και ελάχιστη εκπαίδευση σε ολόκληρο τον κόσμο σήμερα. Αυτό το είδος τουρισμού ξεκίνησε από τη βικτωριανή περίοδο, όταν η ανώτερη τάξη που ζούσε στο βικτωριανό Λονδίνο ταξίδευε στο East End του Λονδίνου για να παρατηρήσει και να παραδειγματιστεί με τον τρόπο ζωής της κατώτερης τάξης. Αργότερα, στις αρχές της δεκαετίας του ’90 αναπτύχθηκε Poorism στην Αφρική από ακολούθους του Νέλσον Μαντέλα που ήθελαν να δουν πως εξελίσσονται σταδιακά οι περιοχές τη