Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξεκινάει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την κοινωνική δράση της Περιφέρειας Κρήτης «Η Προίκα του Μωρού»


Η Περιφέρεια Κρήτης στα πλαίσια του Κοινωνικού της προγράμματος για τη στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, ξεκινάει την υλοποίηση της κοινωνικής δράσης υπερτοπικού χαρακτήρα, με τίτλο «Η Προίκα του Μωρού».

Η δράση αποσκοπεί στην άμβλυνση της υλικής αποστέρησης και στον περιορισμό του κινδύνου φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού των οικογενειών και των παιδιών που βρίσκονται σε κατάσταση ένδειας. Με το πακέτο της «Προίκας του Μωρού», παρέχονται δωρεάν καθορισμένα, βασικά είδη φροντίδας και υγιεινής για τις ανάγκες των βρεφών και συγκεκριμένα: ένα λίκνο, σετ σεντόνια λίκνου, κουβέρτα αγκαλιάς, σελτεδάκια, φορμάκια, εσώρουχα ολόσωμα, πάνες, λαβέτες, μπουρνουζοπετσέτες, σετ περιποίησης και ένα παιχνίδι ύπνου. Επίσης, η δράση πρόκειται να συμβάλει στην ενίσχυση της κοινωνικής ενσωμάτωσης και στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τις οικογένειες που θα διασφαλίζει την υγιεινή διαβίωση και την πλήρη ανάπτυξή των παιδιών τους.

Ωφελούμενες της δράσης είναι οι γυναίκες κάτοικοι της Περιφέρειας Κρήτης ωφελούμενες του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), που θα γεννήσουν το έτος 2022 σε δημόσιο νοσοκομείο και η διανομή των βρεφικών ειδών θα πραγματοποιηθεί κατόπιν συνεργασίας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Κρήτης με τις κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων.

Η δράση «Η Προίκα του Μωρού» χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό της Περιφέρειας Κρήτης.

Οι μητέρες ωφελούμενες του ΚΕΑ που θα γεννήσουν το έτος 2022, μπορούν να απευθυνθούν στην κοινωνική υπηρεσία του Δήμου τους και να ενημερωθούν για τη διαδικασία υποβολής της αίτησης, καθώς και για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Αναφέρονται οι υπεύθυνοι υλοποίησης της δράσης σε κάθε Δήμο και τα στοιχεία επικοινωνίας τους.
Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου
Δήμος Αγίου Νικολάου: Σταυρουλάκης Μιχάλης 28410 91391
Δήμος Σητείας: Γιατζάκη Μαρία, Κουνελάκη Δήμητρα 28430 24228
Δήμος Ιεράπετρας: Ηρώ Λαμπράκη 28423 40403
Οροπεδίου Λασιθίου: Πλατή Κατερίνα 28443 40152
Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου
Δήμος Ηρακλείου: Τσαμάνδουρα Ηρώ 28103 44722
Δήμος Φαιστού: Πρίντεζης Μιχάλης 28923 40217
Δήμος Μαλεβιζίου: Τερζίδου Μαρία 2813 400684
Δήμος Αρχανών –Αστερουσίων: Κλεισαρχάκη Χρυσούλα 2813 401122, 401163
Δήμος Γόρτυνας: Αμβράζη Όλγα 28923 40334
Δήμος Χερσονήσου: Ιατράκη Ελίζα 28973 40045
Δήμος Μινώα Πεδιάδας: Τσιάγκα Μαρία 28910 22922
Δήμος Βιάννου: Καραγιώργη Ελένη 28953 40177
Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου
Δήμος Ρεθύμνου: Μπουρνέλης Μιχάλης 28310 21307
Δήμος Ανωγείων: Θεοφανάκη Ειρήνη 28340 31411
Δήμος Μυλοποτάμου: Καλλιγιάνη Μαρία 28340 20419
Δήμος Αμαρίου: Δημητράκη Ελένη 28333 40103
Δήμος Αγίου Βασιλείου: Τσουρδαλάκης Αντώνης 28323 40203
Περιφερειακή Ενότητα Χανίων
Δήμος Χανίων: Καντεράκη Ειρήνη 28213 41695
Δήμος Αποκορώνου: Μπενάκη Χρυσούλα, Αναστασάκη Φιλία 28253 40312, 28253 40502
Δήμος Πλατανιά: Παυλοπούλου Κωνσταντίνα 28213 40020
Δήμος Κισσάμου: Πευκιανάκη Χρυσή 28220 83105-31989
Δήμος Σφακίων Αμοιραδάκη Αθηνά 28253 40016
Δήμος Καντάνου: Σελίνου Ξανθουδάκη Ευτέρπη 28233 40300

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...