Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξεκινάει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την κοινωνική δράση της Περιφέρειας Κρήτης «Η Προίκα του Μωρού»


Η Περιφέρεια Κρήτης στα πλαίσια του Κοινωνικού της προγράμματος για τη στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, ξεκινάει την υλοποίηση της κοινωνικής δράσης υπερτοπικού χαρακτήρα, με τίτλο «Η Προίκα του Μωρού».

Η δράση αποσκοπεί στην άμβλυνση της υλικής αποστέρησης και στον περιορισμό του κινδύνου φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού των οικογενειών και των παιδιών που βρίσκονται σε κατάσταση ένδειας. Με το πακέτο της «Προίκας του Μωρού», παρέχονται δωρεάν καθορισμένα, βασικά είδη φροντίδας και υγιεινής για τις ανάγκες των βρεφών και συγκεκριμένα: ένα λίκνο, σετ σεντόνια λίκνου, κουβέρτα αγκαλιάς, σελτεδάκια, φορμάκια, εσώρουχα ολόσωμα, πάνες, λαβέτες, μπουρνουζοπετσέτες, σετ περιποίησης και ένα παιχνίδι ύπνου. Επίσης, η δράση πρόκειται να συμβάλει στην ενίσχυση της κοινωνικής ενσωμάτωσης και στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τις οικογένειες που θα διασφαλίζει την υγιεινή διαβίωση και την πλήρη ανάπτυξή των παιδιών τους.

Ωφελούμενες της δράσης είναι οι γυναίκες κάτοικοι της Περιφέρειας Κρήτης ωφελούμενες του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), που θα γεννήσουν το έτος 2022 σε δημόσιο νοσοκομείο και η διανομή των βρεφικών ειδών θα πραγματοποιηθεί κατόπιν συνεργασίας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Κρήτης με τις κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων.

Η δράση «Η Προίκα του Μωρού» χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό της Περιφέρειας Κρήτης.

Οι μητέρες ωφελούμενες του ΚΕΑ που θα γεννήσουν το έτος 2022, μπορούν να απευθυνθούν στην κοινωνική υπηρεσία του Δήμου τους και να ενημερωθούν για τη διαδικασία υποβολής της αίτησης, καθώς και για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Αναφέρονται οι υπεύθυνοι υλοποίησης της δράσης σε κάθε Δήμο και τα στοιχεία επικοινωνίας τους.
Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου
Δήμος Αγίου Νικολάου: Σταυρουλάκης Μιχάλης 28410 91391
Δήμος Σητείας: Γιατζάκη Μαρία, Κουνελάκη Δήμητρα 28430 24228
Δήμος Ιεράπετρας: Ηρώ Λαμπράκη 28423 40403
Οροπεδίου Λασιθίου: Πλατή Κατερίνα 28443 40152
Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου
Δήμος Ηρακλείου: Τσαμάνδουρα Ηρώ 28103 44722
Δήμος Φαιστού: Πρίντεζης Μιχάλης 28923 40217
Δήμος Μαλεβιζίου: Τερζίδου Μαρία 2813 400684
Δήμος Αρχανών –Αστερουσίων: Κλεισαρχάκη Χρυσούλα 2813 401122, 401163
Δήμος Γόρτυνας: Αμβράζη Όλγα 28923 40334
Δήμος Χερσονήσου: Ιατράκη Ελίζα 28973 40045
Δήμος Μινώα Πεδιάδας: Τσιάγκα Μαρία 28910 22922
Δήμος Βιάννου: Καραγιώργη Ελένη 28953 40177
Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου
Δήμος Ρεθύμνου: Μπουρνέλης Μιχάλης 28310 21307
Δήμος Ανωγείων: Θεοφανάκη Ειρήνη 28340 31411
Δήμος Μυλοποτάμου: Καλλιγιάνη Μαρία 28340 20419
Δήμος Αμαρίου: Δημητράκη Ελένη 28333 40103
Δήμος Αγίου Βασιλείου: Τσουρδαλάκης Αντώνης 28323 40203
Περιφερειακή Ενότητα Χανίων
Δήμος Χανίων: Καντεράκη Ειρήνη 28213 41695
Δήμος Αποκορώνου: Μπενάκη Χρυσούλα, Αναστασάκη Φιλία 28253 40312, 28253 40502
Δήμος Πλατανιά: Παυλοπούλου Κωνσταντίνα 28213 40020
Δήμος Κισσάμου: Πευκιανάκη Χρυσή 28220 83105-31989
Δήμος Σφακίων Αμοιραδάκη Αθηνά 28253 40016
Δήμος Καντάνου: Σελίνου Ξανθουδάκη Ευτέρπη 28233 40300

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .