Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Instagram Followers | Τεχνικές και Mυστικά για να τους αυξήσετε!

Αν αναρωτιέστε πως μπορείτε να μαζέψετε Followers στο Instagram, τότε σας έχουμε την απάντηση. Ο Εξειδικευμένος Digital Media Strategist Μάρκος Σμυρνάκης παρουσιάζει στο βίντεο που ακολουθεί τρόπους με τους οποίους κατάφερε να αυξήσει τους ακολούθους του στο Instagram.  Ποιες τεχνικές ακολούθησε και κυρίως ποιες από αυτές πέτυχαν και ποιες απέτυχαν; Αν έχετε μία επιχείρηση που θα θέλατε να προωθήσετε ή θα θέλατε να γίνετε ένας διάσημος Influencer δεν έχετε παρά να παρακολουθήσετε το βίντεο που ακολουθεί ! Πηγή  https://smyrnakisblog.gr

Ψηφιακά ανώριμες οι ελληνικές επιχειρήσεις

Γράφει η Ρούλα Σαλούρου Δέκα από τα 20 επαγγέλματα με την υψηλότερη απασχόληση στην Ελλάδα δεν έχουν καμία δυνατότητα τηλεργασίας, γεγονός που συνδέεται με το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων στη χώρα μας. Ο ΣΕΒ, σε ειδική ανάλυσή του, επισημαίνει βέβαια ότι υπάρχει ένα 18,8% των Ελλήνων εργαζομένων που μπορεί να εργάζεται εξ αποστάσεως, κάτι που ανέδειξε η πανδημία και η ανάγκη συνέχισης της λειτουργίας της οικονομίας με όσο το δυνατόν μικρότερες συνέπειες. Στην πράξη, όπως αναφέρει ο ΣΕΒ, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, όλες οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας, υποχρεώθηκαν στην άμεση υιοθέτηση λύσεων τηλεργασίας και στην εφαρμογή κάποιου σχήματος τηλεργασίας για μεγάλο αριθμό εργαζομένων. Έτσι, το 2020, στην Ελλάδα το ποσοστό τηλεργασίας ήταν στο 7%, έναντι 12% του ευρωπαϊκού μέσου όρου (Eurostat LFS, 2021), με αποτέλεσμα η χώρα μας να βρίσκεται στη 19η θέση μεταξύ των 27 χωρών της Ε.Ε. Ωστόσο έχει υπάρξει σημαντική αύξηση σε σχέση μ

Ξεκινάει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την κοινωνική δράση της Περιφέρειας Κρήτης «Η Προίκα του Μωρού»

Η Περιφέρεια Κρήτης στα πλαίσια του Κοινωνικού της προγράμματος για τη στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, ξεκινάει την υλοποίηση της κοινωνικής δράσης υπερτοπικού χαρακτήρα, με τίτλο « Η Προίκα του Μωρού ». Η δράση αποσκοπεί στην άμβλυνση της υλικής αποστέρησης και στον περιορισμό του κινδύνου φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού των οικογενειών και των παιδιών που βρίσκονται σε κατάσταση ένδειας. Με το πακέτο της «Προίκας του Μωρού», παρέχονται δωρεάν καθορισμένα, βασικά είδη φροντίδας και υγιεινής για τις ανάγκες των βρεφών και συγκεκριμένα: ένα λίκνο, σετ σεντόνια λίκνου, κουβέρτα αγκαλιάς, σελτεδάκια, φορμάκια, εσώρουχα ολόσωμα, πάνες, λαβέτες, μπουρνουζοπετσέτες, σετ περιποίησης και ένα παιχνίδι ύπνου. Επίσης, η δράση πρόκειται να συμβάλει στην ενίσχυση της κοινωνικής ενσωμάτωσης και στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τις οικογένειες που θα διασφαλίζει την υγιεινή διαβίωση και την πλήρη ανάπτυξή των παιδιών τους. Ωφελούμενες της δράσης είναι οι γυναίκες κάτο

Τhe New Yorker: Οι καλύτερες γελοιογραφίες του για το 2021

Γράφει η Μελίνα Σιδηροπούλου Το περιοδικό The New Yorker είναι ταυτισμένο με την κουλτούρα της Νέας Υόρκης και την ιντελιγκέντσια της μητρόπολης. Με άρθρα, διηγήματα, ποίηση και εξαιρετική σάτιρα καταγράφει τον παλμό της πόλης, χωρίς να της χαρίζεται. Ξεκίνησε την πορεία του το 1925 από τον Χάρολντ Ρος και τη σύζυγό του Τζέιν Γκραντ, δημοσιογράφο των New York Times με στόχο να φτιάξουν ένα σοφιστικέ περιοδικό με εκλεπτυσμένο χιούμορ. Παράλληλα όμως δημοσίευε και δημοσιεύει δημοσιογραφικά άρθρα και αφιερώματα για σοβαρά κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα, ενώ έχει φιλοξενήσει διηγήματα κορυφαίων λογοτεχνών, όπως των Τζον Άπνταϊκ, Χαρούκι Μουρακάμι, Τρούμαν Καπότε, Άλις Μονρό, Ρόαλντ Νταλ κ.ά. Σήμα κατατεθέν του περιοδικού παραμένουν οι γελοιογραφίες του, δημοσιογραφικό είδος εξάλλου, που κατορθώνουν να συνοψίζουν σε μια εικόνα τα σημεία των καιρών. Με το περιοδικό συνεργάζεται η αφρόκρεμα των γελοιογράφων που κατορθώνουν πάντα να μας κάνουν να χαμογελούν. Αυτές είναι λοιπόν οι γελοιογραφίε

Μοναξιά, χαμηλά εισοδήματα, social media: Γιατί οι millennials δεν περνάνε καλά τα Χριστούγεννα

Γράφει η Μίνα Μαρούγκα   ψυχοθεραπεύτρια - κοινωνική ανθρωπολόγος. Δουλεύουν σε εξαντλητικούς ρυθμούς, αμείβονται αρκετά χαμηλότερα απ' όσο υπολόγιζαν, έχουν βιώσει την οικονομική κρίση από πρώτο χέρι στην πλέον παραγωγική φάση της ζωής τους και «χορεύουν» στους ρυθμούς των social media. Η κατά τα άλλα εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων βιώνεται από τους millennials με αμφιθυμία. Και όχι άδικα. Η μοναχικότητα, η εργασιακή εξουθένωση, οι χαμηλές αποδοχές, οι προσδοκίες των γονιών στο τραπέζι γύρω από το γιορτινό γεύμα και οι εντυπωσιακές «ζωές των άλλων», όπως απεικονίζονται στην οθόνη του κινητού τους, φαίνεται να αποτελούν σημαντικές εστίες άγχους και έντασης για τους σημερινούς 30άρηδες. Μάλιστα, μετρήσεις και στατιστικές τονίζουν τη διαφορά στον τρόπο που βιώνουν οι ίδιοι την εορταστική πίεση σε σύγκριση με προηγούμενες γενιές (generation X και baby boomers). Χαρακτηριστικά είναι τα αποτελέσματα δημοσκόπησης που διεξήγαγε πρόσφατα ηλεκτρονικό περιοδικό στη Βρετανία σε δείγμα

Wikifarmer: Το πρωτοποριακό marketplace της αγροτικής παραγωγής

Μια πραγματική «ψηφιακή επανάσταση» έφερε στο χώρο της αγροτικής παραγωγής μία ανερχόμενη Startup με ελληνικό DNA και διεθνείς προδιαγραφές, η οποία εξελίχθηκε μέσα στα τελευταία 3 χρόνια σε «σημείο αναφοράς» σε παγκόσμιο επίπεδο. Η πρωτοποριακή ιδέα του Πέτρου Σάγκου και του Χάρη Παριανού , με το όνομα «Wikifarmer», ξεκίνησε από την Ελλάδα το 2018 με σκοπό να εκπαιδεύσει τους αγρότες στη σύγχρονη γεωργία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, αποσπώντας την τιμητική διάκριση της «Wikipedia του Αγροτικού Τομέα» από τον Διεθνή Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) του ΟΗΕ. Ήταν όμως τόσο ραγδαία η ανάπτυξη της ψηφιακής πλατφόρμας Wikifarmer, που προσέλκυσε χιλιάδες αγρότες και πάνω από 6,5 εκατομμύρια επισκέπτες από 237 χώρες τους πρώτους μήνες από τη λειτουργία του. Με αυτήν τη δυναμική και ακολουθώντας τις ραγδαiες εξελίξεις στην αγροτική παραγωγή και τις απαιτήσεις της γεωργίας για την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού, στις αρχές του 2020 η Wikifarmer παρουσίασε την online πλατφόρμα (marke

Digital Marketing: Inhouse ή Outsourcing;

Γράφει ο Κύρος Ασφής Η φετινή σεζόν έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και δίνει την σκυτάλη της στους χειμερινούς προορισμούς. Αναμφισβήτητος νικητής υπήρξε το digital marketing καθώς ήταν αυτό που βοήθησε στην αποτελεσματικότερη προβολή των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων. Σε μια σεζόν όπου άργησε να ξεκινήσει, εξαιτίας της πανδημίας, και επηρεάζοντας το booking window των ταξιδιωτών. Θετικός οιωνός, για την σεζόν 2022, αποτελεί το γεγονός ότι έχουν αρχίσει οι προ-κρατήσεις. Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να λάβουν το προβάδισμα την επόμενη σεζόν θα πρέπει να ξεκινήσουν τον στρατηγικό τους σχεδιασμό σε ότι αφορά τις digital marketing ενέργειες τους. Ένα από τα δύσκολα ερωτήματα που προκύπτει για τους ξενοδόχους άλλα και τους επιχειρηματίες είναι εάν θα πρέπει το digital marketing να αποτελεί μια εσωτερική υπόθεση ή να το αναθέσουν σε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη. Το digital marketing είναι μια inhouse ή outsourcing υπόθεση; Πριν απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, ας αναλύσουμε τι είναι τ

Τι γνωρίζεις για τη μορφή τουρισμού Poorism;

Γράφει η Άννα-Μαρία Σερεμετάκη Σε αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε σε μία αρκετά αναπτυσσόμενη, παράδοξη αλλά και ταυτόχρονα ελπιδοφόρα μορφή τουρισμού. Η εναλλακτική μορφή τουρισμού Poorism δημιουργείται από την σύνδεση δύο λέξεων, poor =φτώχεια/ός και tourism=τουρισμός. Περιλαμβάνει περιήγηση και διαμονή σε υποανάπτυκτες περιοχές και συγκεκριμένα σε περιοχές που οι κάτοικοι ζουν στο όριο της φτώχειας. Υπολογίζεται ότι περίπου 900 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν σε φτωχογειτονιές με ανθυγιεινά καταφύγια με προβληματικά δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης και ελάχιστη εκπαίδευση σε ολόκληρο τον κόσμο σήμερα. Αυτό το είδος τουρισμού ξεκίνησε από τη βικτωριανή περίοδο, όταν η ανώτερη τάξη που ζούσε στο βικτωριανό Λονδίνο ταξίδευε στο East End του Λονδίνου για να παρατηρήσει και να παραδειγματιστεί με τον τρόπο ζωής της κατώτερης τάξης. Αργότερα, στις αρχές της δεκαετίας του ’90 αναπτύχθηκε Poorism στην Αφρική από ακολούθους του Νέλσον Μαντέλα που ήθελαν να δουν πως εξελίσσονται σταδιακά οι περιοχές τη

Avant Premiere της ταινίας "Λουγκερ" στον Άγιο Νικόλαο

Στο κινηματοθέατρο “ Rex " στον Άγιο Νικόλαο προβλήθηκε την Κυριακή 21 Νοεμβρίου η ταινία Λουγκερ του σκηνοθέτη Χαραλάμπους Κώστα .   Οι προσκεκλημένοι θεατές έπειτα από αυστηρό έλεγχο ως προς τα πιστοποιητικά εμβολιασμών τους και την τήρηση εφαρμογής της μάσκας καθ’όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ταινία “ Λουγκερ " όπου το μεγαλύτερο μέρος της γυρίστηκε στην ευρύτερη περιοχή του Αγίου Νικολάου. Η πλοκή της ταινίας.   Ορεινή Κρήτη, 1958. Η οικογένεια Αγγελιδάκη, μια συνηθισμένη φτωχή εργατική οικογένεια της εποχής, προσπαθεί να ανέλθει κοινωνικά. Η ενασχόλησή της με το εμπόριο πετρελαίου θα αποτελέσει το εφαλτήριό της για την απόκτηση τεράστιου πλούτου και υπέρμετρης κοινωνικής ανόδου. Ο απότομος πλουτισμός όμως θα επηρεάσει καταλυτικά τα μέλη της οικογένειας. Ακολουθώντας την οικογένεια Αγγελιδάκη σε βάθος 25 χρόνων, θα ξετυλιχθεί ένα κουβάρι περίπλοκων σχέσεων και λεπτών ισορροπιών, με τη σταδιακή αποξένωσή τους να τους στιγματίζει

«Ο Μαλεβιζιώτης χορός ως στοιχείο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς». Οι πολίτες καταθέτουν την άποψη τους

Στην τελική φάση έχει μπει η μελέτη για την ένταξη του Μαλεβιζιώτη χορού στο Μητρώο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Υπουργείου Πολιτισμού. Μία προσπάθεια του Δήμου Μαλεβιζίου που στόχο έχει την καταγραφή, προστασία και ανάδειξη του χορού και του μουσικού σκοπού ως μέρος της Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Μαλεβιζίου. Ήδη η σχετική πρόταση που κατατέθηκε στο Υπουργείο Πολιτισμού αξιολογήθηκε θετικά στο πρώτο στάδιο αξιολόγησης. Στο πλαίσιο της μελέτης τεκμηρίωσης για την ένταξη του Μαλεβιζιώτη στο Μητρώο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς εκτός από τις απόψεις δεκάδων Πολιτιστικών Συλλόγων από το Δήμο Μαλεβιζίου, καλούνται και οι πολίτες να καταθέσουν την άποψη τους και να συνδράμουν στην προσπάθεια αυτή. Στην ιστοσελίδα του Δήμου και στη διεύθυνση: https://forms.gle/oTj6SLKd7sFiBeWw6 έχει αναρτηθεί ένα ερωτηματολόγιο μέσα από το οποίο μπορούν οι πολίτες να βοηθήσουν, με την άποψη τους για το Μαλεβιζιώτη χορό στην τεκμηρίωση για την ένταξη του στο Μητρώο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Το