Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

JUMPING FISH FESTIVAL

Η COSMOTE παρουσιάζει για τρίτη συνεχή χρονιά το Jumping Fish Festival την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Νοεμβρίου στο Fuzz Club , εγκαινιάζοντας δυναμικά το συναυλιακό χειμώνα με δύο σημαντικές μετακλήσεις από το εξωτερικό, αλλά και τους ανερχόμενους καλλιτέχνες που διακρίθηκαν όλο το 2012 με τα Jumping Fish Songs τους στο www . jumpingfish . gr σε ένα αδιαφιλονίκητα groovy μουσικό διήμερο.

Ξανά στις 21 εξυπνότερες πόλεις του κόσμου το Ηράκλειο

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Δήμος Ηρακλείου κατάφερε να συμπεριληφθεί στο κατάλογο με τις 21 πιο έξυπνες (ψηφιακά)πόλεις του κόσμου αποσπώντας άλλη μια διεθνή διάκριση με βάση την αξιολόγηση τουΟργανισμού Intelligent Community Forum (ICF) που εδρεύει στη Νέα Υόρκη   Φέτος, πέντε (5) ευρωπαϊκές πόλεις απολαμβάνουν την διάκριση αυτή ενώ απ’ αυτές, ΜΟΝΟ το Ηράκλειο και η Oulu της Φινλανδίας εμφανίζονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Άλλες ευρωπαϊκές πόλεις που ήταν στην περσινή λίστα όπως η Βαρκελώνη και η Φρανκφούρτη δεν βρίσκονται στην φετινή κατάταξη. Ο κύριος λόγος που το Ηράκλειο κατάφερε να διακριθεί σε παγκόσμιο επίπεδο κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας δύσκολης εποχής για τη χώρα μας είναι: üΤο πλήθος των ποιοτικών ψηφιακών υπηρεσιών ü Οι υποδομές ευρυζωνικότητας ü Η ύπαρξη ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων

Το έργο του εθελοντισμού

Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης, Σύμβουλο Δημοσίων Σχέσεων Εθελοντής στα παιδικά χωριά SOS, Ηρακλείου Η ρίζα του εθελοντισμού προέρχεται από τον ανθρωπισμό. Δυστυχώς όμως ο ανθρωπισμός έχει παραμεριστεί στην καρδιά και στο νου των σύγχρονων ανθρώπων, λόγο της καταπίεσης που του ασκείτε από το κράτος και τους νόμους της στυγνής οικονομικής συνδιαλλαγής, που επικρατούν στην αγορά. Ωστόσο ο εθελοντισμός έχει υποστεί σταδιακή αλλοίωση τόσο ως προς την ένταση του στις διάφορες εκδηλώσεις του, όσο και ως προς το περιεχόμενό του. Ο γενικός ορισμός του εθελοντισμού μας ερμηνεύει την ηθελημένη παροχή υπηρεσιών για κάποιο κοινωφελή σκοπό. Ξεκινάει από την καρδιά του καθενός και διαχέεται στο περιβάλλον του χωρίς φραγμούς και περιορισμούς. Αρκετοί διαχωρίζουν τον εθελοντισμό σε επίσημο και ανεπίσημο. Ο επίσημος εθελοντισμός αφορά την προσφορά, για παράδειγμα, προς μία μη κυβερνητική οργάνωση (ΜΚΟ) ή ένα ίδρυμα. Για την εφαρμογή του αναλαμβάνεται με τις εξής προϋποθέσεις: • προς όφε

Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Στο Ηράκλειο

Στα πλαίσια δημιουργίας παιδικού χωριού ΣΟΣ και στο Ηράκλειο Κρήτης, τέθηκε σε λειτουργία το  Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας.  Ξ εκίνησε τη λειτουργία του τον Μάιο του 2012 σε ένα ενοικιαζόμενο κτίριο, κατάλληλα διαμορφωμένο, ώστε να παρέχει πλήρη στήριξη στις οικογένειες. Έχει τρείς αίθουσες, καθηστικό, και τα γραφεία. Η διακόσμιση και τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν παραπέμπουν σε νεανικό δημοτικό σχολείο, το οποίο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο τα ιδιωτικά!   Η λειτουργία του αποσκοπεί να καλύψει ένα κενό ανάλογων δομών στην ευρύτερη περιοχή και να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των ψυχοκοινωνικών αναγκών οικογενειών και παιδιών. Παιδιά αλλά και ολόκληρες οικογένειες που αντιμετωπίζουν προβλήματα θα βρίσκουν υποστήριξη υλική και ηθική   Η δράση του πλαισιώνεται από μια δραστήρια Τοπική Ομάδα Εθελοντών και φίλων SOS. Με δωρεά από το ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ το Κέντρο διευρύνει τις δράσεις του και προσφέρει τις υπηρεσίες του σε 90 οικογένειες κα

Κέρδισε τη Συνέντευξη, η θέση σου ανήκει!!!

Συνέντευξη εργασίας – Επαγγελματικό ραντεβού.                                                                Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης                                                                         Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων Όταν καλούμαστε να παραβρεθούμε σε μια συνέντευξη εργασίας, πρέπει να έχουμε, πλήρη αντίληψη, του ποιος μας καλεί και με ποιον σκοπό. Επίσης πρέπει να ξέρουμε τι είναι αυτό που μπορούμε συγκεκριμένα να του προσφέρουμε. Δυστυχώς Σε μία συνέντευξη εργασίας, δεν έχουμε ποτέ δεύτερη ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση. Μέσα σε πολύ λίγα λεπτά, ο υπεύθυνος προσωπικού, κατευθύνοντας την συνέντευξη καλείτε να σχηματίσει ένα πλήρες προφίλ για τον κάθε συνεντευξιαζόμενο, καταλήγοντας έτσι στους ικανότερους και την δεύτερη φάση.   Σκεφτείτε θετικά! Η θέση σας ανήκει. Αφήστε όλους τους προβληματισμούς σας έξω από την εταιρεία. Σκεφτείτε όμορφες εικόνες. Δείξτε θάρρος, δύναμη και αυτοπεποίθηση. Επαγγελματική εικόνα! Η πρώτη μας επαφή είναι οπτική. Καλώς ή κακός

Χορός ικανοποίησής για την πρόοδο που έχει σημειωθεί στη χώρα μας

Δείτε ενα χιουμοριστικό βίντεο σχολιάζοντας την αποδοχή μας στη Σύνοδο Κορυφής η Ελλάδα απο τους 17 μεγάλους!!     Ξεκίνησαν σήμερα το πρωί οι χοροί από τους εκπροσώπους μας στην σύνοδο κορυφής, εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο την ικανοποίησή τους για την πρόοδο που έχει σημειωθεί στη χώρα, καθώς και τις «αξιοσημείωτες προσπάθειες» του ελληνικού λαού, όπως εξέφρασαν με κοινή τους δήλωση και οι 17 αρχηγοί κρατών- κυβερνήσεων της ευρωζώνης, αγνοώντας φυσικά την αντίθετη άποψη των 10 εκατομμυρίων Ελλήνων που ζουν στην χώρα ως άνεργοι, φτωχοί, χρεωμένοι, ε και ίσος και κάποιοι βολεμένοι.

Ο δεκάλογος για τη σωτηρία της Ελλάδας...!!!

Από τον Ηλία Ι. Τσιαμήτρο   “Μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας. Μόνοι μας θα θεραπευτούμε…” Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε και στους ακόμη δυσκολότερους που έρχονται, η κοινωνία μας θα πρέπει να συμφωνήσει σε μερικά βασικά σημεία αν θέλουμε να προχωρήσουμε παραπέρα και να μην τελειώσουμε ως χώρα του αναπτυγμένου κόσμου. Ας προσπαθήσουμε να τα κωδικοποιήσουμε και να σκεφτούμε όλοι μαζί αν θα τα υιοθετήσουμε ως λαός και πολιτεία για να πατήσουμε πάνω τους και να αρχίσουμε να ανεβαίνουμε. 1. Είμαστε μια χώρα που προς το παρόν η θέση της είναι στα όρια των αναπτυγμένων χωρών. Είναι στο χέρι μας να βελτιώσουμε αυτή την θέση αλλά θα χρειαστεί πολλή δουλειά και αλλαγή του οικονομικού μοντέλου ανάπτυξης. Δεν είμαστε μια πλούσια χώρα! 2. Η κρίση θα διαρκέσει πολλά χρόνια, ίσως δεκαετίες, και άρα πρέπει να το πάρουμε απόφαση πως η πτώση του βιοτικού μας επιπέδου θα είναι προφανώς μακροχρόνια. Θα αρχίσει να αντιστρέφεται δε, μονάχα όταν εμφανιστεί η πολυπόθητη ανάπτυξη. Με άλλα λόγια, λεφτ

Μία Κρητική Εταιρία στις κορυφαίες της Ελλάδας

  Μία Εταιρία από την Κρήτη και με καταγωγή από τις Μοίρες Ηρακλείου πρωτοπορεί ανάμεσα στις ελληνικές εταιρίες διαδικτύου σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για την Phaistos Networks . Αν δεν δραστηριοποιείστε στην αγορά της τεχνολογίας, το όνομά της ίσως να μην σας λέει κάτι. Αλλά σίγουρα σας λένε πολλά τα ονόματα Pathfinder.gr και BestPrice.gr , δυο από τα βασικά προϊόντα της εταιρίας. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.. Η Phaistos Networks δημιουργήθηκε το 1997 από τρεις φίλους, το Δημήτρη Χατζηδάκη, το Μάρκο και το Γιώργο Παπαδάκη, ιδιοκτήτες της εταιρίας μέχρι και σήμερα. Το όνομά της το διάλεξαν από την αρχαία Φαιστό, πολύ κοντά στην οποία βρίσκεται η έδρα της εταιρείας. Το έναυσμα για τη δημιουργία της Phaistos Networks στάθηκε η γνωριμία των τριών ανδρών με την τεχνολογία, η ενασχόλησή τους με το – τότε στα σπάργανα – Internet και η όρεξη για δημιουργία κάτι καινούριου. Αυτό το όραμα της καινοτομίας στάθηκε θεμέλιος λίθος στη δημιουργία της εταιρίας και ήταν αυτό που διαμόρφωσε και

Αυτή είναι η Ελλάδα: Έχουμε πετρέλαιο σαν το Ιράν, χρυσάφι σαν την Αφρική και αέριο σαν τη Ρωσία

Μόνο υψηλές προσδοκίες γεννούν τα δημοσιεύματα του ξένου τύπου για την υπό σχεδιασμό εκμετάλλευση των ελληνικών κοιτασμάτων, η οποία μπορεί να αλλάξει τη μοίρα της υπερχρεωμένης Ελλάδας….Λίγοι Ευρωπαίοι γνωρίζουν  ότι η ταλαιπωρημένη Ελλάδα είναι παραγωγός πετρελαίου. Μικρή μεν – με μόνο 2.000 βαρέλια την ημέρα, που αντιστοιχούν στο 0,5% των αναγκών της – αλλά με μέλλον, επισημαίνει η γαλλική εφημερίδα Le Monde, η οποία σημειώνει επίσης ότι η αδιάφορη μέχρι σήμερα Αθήνα έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε έρευνες για τον εντοπισμό κοιτασμάτων πετρελαίου και αερίου σε διάφορες περιοχές της ελληνικής επικράτειας.

Οδηγός για την σωστή χρήση των Social Media.

Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης Ο τρόπος επικοινωνίας έχει αποκτήσει μια νέα μορφή στην σύγχρονη αγορά. Ο πελάτης μπορεί σήμερα να έχει μια ολοκληρωμένη άποψη για το ποιοι είμαστε, χωρίς να έχει έρθει καν σε προσωπικοί επαφή μαζί μας. Τα Social Media , μπορούν εύκολα πλέον να μας εκπροσωπήσουν στην αγορά. Μπορούν και συνδυάζουν εικόνα, κείμενο και ήχο, με αυτό τον τρόπο επηρεάζουν τρις από τις τέσσερις αισθήσεις μας. Ωστόσο, σε παγκόσμιο επίπεδο έχει παρατηρηθεί πως πολλοί διστάζουν να χρησιμοποιήσουν τα Κοινωνικά δίκτυα, ή τα χρησιμοποιούν με λάθος τρόπο με αποτέλεσμα, να αδυνατούν να αποκομίσουν τα προσδοκώμενα οφέλη. Με αφορμή λοιπόν την παραπάνω έρευνα και μία σύντομη αναζήτηση σφαλμάτων στα υπάρχων κοινωνικά δίκτυα εταιρειών, θα σας φτιάξω έναν σύντομο οδηγό για το πώς θα φανούν αποδοτικά εργαλεία τα social media στα χέρια μας.