Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

JUMPING FISH FESTIVAL



Η COSMOTE παρουσιάζει για τρίτη συνεχή χρονιά το Jumping Fish Festival την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Νοεμβρίου στο Fuzz Club, εγκαινιάζοντας δυναμικά το συναυλιακό χειμώνα με δύο σημαντικές μετακλήσεις από το εξωτερικό, αλλά και τους ανερχόμενους καλλιτέχνες που διακρίθηκαν όλο το 2012 με τα Jumping Fish Songs τους στο www.jumpingfish.gr σε ένα αδιαφιλονίκητα groovy μουσικό διήμερο.


Οι The Heavy, η βρετανική απάντηση στους Black Keys με τον εκρηκτικό ήχο και την southern αυθεντικότητα , και η Macy Gray, μια από τις μεγαλύτερες και πιο ξεχωριστές φωνές των 00s που συνεχίζει την παράδοση σπουδαίων ερμηνευτριών από τα 50s και 60s, θα είναι οι headliners στις 23 και 24 Νοεμβρίου, αντίστοιχα. Με σημαία τους την παγκόσμια επιτυχία “How You Like Me Now”, που έχει ακουστεί από τους τίτλους αρχής του Entourage μέχρι τη διαφημιστική καμπάνια προεδρικού υποψηφίου στις αμερικάνικες εκλογές μέχρι το μπαράκι της γωνίας, οι The Heavy καταφτάνουν στην Ελλάδα με εκκωφαντικό buzz, ενώ η Macy Gray αποτελεί σταθερή αξία που επιστρέφει φέτος όχι μόνο ως τραγουδίστρια, αλλά και ως ηθοποιός στο πλευρό της Nicole Kidman στο πολυσυζητημένο “The Paperboy” που κυκλοφορεί στην Ελλάδα λίγες μέρες πριν την εμφάνισή της στο Jumping Fish Festival.


Οι The Heavy και η Macy Gray θα πλαισιώνονται από τα τέσσερα ονόματα που αναδείχθηκαν αυτή τη χρονιά από το Jumping Fish με τα τραγούδια τους: την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, η Idra Kayne (ερμηνεύτρια του Jumping Fish SongDont Walk Away”) και οι Bangies (δημιουργοί του Jumping Fish Song “Αυτά τα Χρόνια”) θα προθερμάνουν τη σκηνή πριν τον καταιγισμό των The Heavy, ενώ το Σάββατο 24 Νοεμβρίου το έδαφος για την Macy Gray θα προετοιμάσουν η Σοφία Κουρτίδου (που εγκαινίασε το θεσμό του Jumping Fish Song με το “Δανεικά Ιδανικά”) και η Ειρήνη Σκυλακάκη (που είναι η τρέχουσα ανακάλυψη του Jumping Fish με το “In The Light”).

          Τα εισιτήρια κοστίζουν 7 ευρώ (μονοήμερο) και 12 ευρώ (διήμερο) και η προπώληση έχει ξεκινήσει στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και στο www.boxoffice.gr.

          H COSMOTE μέσω του Προγράμματος Jumping Fish συνεχίζει να στηρίζει συστηματικά τη νέα γενιά Ελλήνων καλλιτεχνών και να συμμετέχει ενεργά στα μουσικά δρώμενα με συναυλίες καλλιτεχνών διεθνούς φήμης με εξαιρετικά προσιτό εισιτήριο.

          Επισκεφτείτε  καθημερινά το www.jumpingfish.gr για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για το φεστιβάλ, να έχετε πρόσβαση σε αποκλειστικό οπτικοακουστικό υλικό, αλλά και να κερδίσετε προσκλήσεις.


Ακολουθεί αναλυτικά το line up του Jumping Fish Festival:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ  
THE HEAVY
IDRA KAYNE
 BANGIES

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
MACY GRAY
 ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ
ΕΙΡΗΝΗ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗ

*** Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ***

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
7 ευρώ (μονοήμερο)
12 ευρώ (διήμερο)

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΠΩΛΟΥΝΤΑΙ:
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ – WWW.BOXOFFICE.GR

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
MTV || ΕΝ ΛΕΥΚΩ 87.7 || BEST 92.6 || ΜΕΛΩΔΙΑ 99.2
 RED FM 96.3 || PEPPER 96.6


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ