Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μία Κρητική Εταιρία στις κορυφαίες της Ελλάδας

 Μία Εταιρία από την Κρήτη και με καταγωγή από τις Μοίρες Ηρακλείου πρωτοπορεί ανάμεσα στις ελληνικές εταιρίες διαδικτύου σε όλη την Ελλάδα.

Πρόκειται για την Phaistos Networks. Αν δεν δραστηριοποιείστε στην αγορά της τεχνολογίας, το όνομά της ίσως να μην σας λέει κάτι. Αλλά σίγουρα σας λένε πολλά τα ονόματα
Pathfinder.gr και BestPrice.gr, δυο από τα βασικά προϊόντα της εταιρίας.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή..

Η Phaistos Networks δημιουργήθηκε το 1997 από τρεις φίλους, το Δημήτρη Χατζηδάκη, το Μάρκο και το Γιώργο Παπαδάκη, ιδιοκτήτες της εταιρίας μέχρι και σήμερα. Το όνομά της το διάλεξαν από την αρχαία Φαιστό, πολύ κοντά στην οποία βρίσκεται η έδρα της εταιρείας. Το έναυσμα για τη δημιουργία της Phaistos Networks στάθηκε η γνωριμία των τριών ανδρών με την τεχνολογία, η ενασχόλησή τους με το – τότε στα σπάργανα – Internet και η όρεξη για δημιουργία κάτι καινούριου. Αυτό το όραμα της καινοτομίας στάθηκε θεμέλιος λίθος στη δημιουργία της εταιρίας και ήταν αυτό που διαμόρφωσε και το σκοπό της, που μέχρι και σήμερα είναι η έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και εφαρμογών στο χώρο του Internet.


Στα πρώτα της βήματα παρόλο που είχε αναπτύξει μοναδικές υπηρεσίες, η Phaistos Networks αντιμετωπίστηκε με δυσπιστία από την Ελληνική Αγορά, λόγω της καταγωγής της. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ξεπερνώντας την όποια δυσκολία, ανέπτυξε δυναμική και αναγνώριση και έγινε μέλος του Δημοσιογραφικού Ομίλου Λαμπράκη ως θυγατρική του ΔΟΛ Digital, μέχρι και το Δεκέμβριο του 2010, όταν το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου της πέρασε στους ιδρυτές της εταιρείας.

Έχοντας διανύσει ήδη μια πορεία 15 χρόνων, η Phaistos Networks σήμερα έχει μεγαλώσει. Οι τρεις φίλοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μια «οικογένεια» 35 ανθρώπων, οι οποίοι αποτελούν την κινητήρια δύναμη στη σταθερά ανοδική της πορεία. Η έδρα της εταιρίας εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί απ’ όπου ξεκινήσαν όλα, στις Μοίρες, ενώ γραφεία της λειτουργούν στο Τεχνολογικό Πάρκο του Ηρακλείου και προσφάτως και στην Αθήνα.

Μεταξύ των ειδικών της αγοράς, η Phaistos Networks έχει εδραιωθεί ως μια επιτυχημένη και καινοτόμα επιχείρηση, ενώ τα προϊόντα της – μεταξύ αυτών το Pathfinder.gr, o ADMAN, το BestPrice.gr – έχουν διακριθεί για την αξιοπιστία, τη λειτουργικότητα και την εμφανή τεχνολογική τους υπεροχή. Μιλήσαμε με τον ένα εν των ιδρυτών της εταιρίας και σήμερα Διεθύνοντα σύμβουλο, Δημήτρη Χατζηδάκη, ο οποίος μας είπε χαρακτηριστικά για την πορεία της Phaistos Networks: “Το DNA της εταιρίας διατρέχουν οι έννοιες καινοτομία, τεχνολογία και εξέλιξη αλλά και αξίες όπως ομαδικότητα, συνεργατικότητα. Βασισμένοι στα στέρεα θεμέλια της ομάδας μας, τις παραπάνω αξίες και με αρωγό την τεχνολογία, καταφέραμε να φύγουμε από τα όρια της τοπικής αγοράς και ν’ αποκτήσουμε μια θέση στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι της χώρας. “





To BestPrice.gr

Ένας από τους βασικούς πυλώνες της εταιρίας είναι το
BestPrice.gr, η μεγαλύτερη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκριση τιμών στο ελληνικό διαδίκτυο, με βάση τον αριθμό των καταστημάτων και των προϊόντων που είναι καταχωρημένα.

Το BestPrice.gr ουσιαστικά αποτελεί μια υπηρεσία όπου ο χρήστης μπορεί να αναζήτησει το προϊόν που επιθυμεί μεταξύ ενός πλήθους ηλεκτρονικών καταστημάτων, να συγκρίνει τις τιμές από τα καταστήματα που το διαθέτουν, να γνωρίσει τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες τους και να καταλήξει στην επιλογή της τελικής αγοράς του.

Από το λανσάρισμα του τον Ιούλιο του 2011 και μέχρι σήμερα στην υπηρεσία φιλοξενούνται περισσότερα από 1000 ηλεκτρονικά καταστήματα και πάνω από 4 εκατομμύρια προϊόντα, ταξινομημένα σε περισσότερες από 1500 διαφορετικές κατηγορίες και υποκατηγορίες.

To BestPrice.gr διαθέτει εξελιγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που διευκολύνουν τη διαδικασία αγορών και βελτιστοποιούν την εμπειρία των χρηστών. Πέρα από τα «κλασσικά» χαρακτηριστικά μιας υπηρεσίας έρευνας αγοράς και σύγκρισης τιμών (δομημένες κατηγορίες, δυναμικά φίλτρα περιορισμού αποτελεσμάτων, λίστες με προϊόντα που έχω ή/και θέλω, ιστορικό τιμής, εύρεση κοντινών καταστημάτων σε χάρτη, σύγκριση προϊόντων, αξιολογήσεις χρηστών και εξωτερικών πηγών για προϊόντα και καταστήματα), το ΒestPrice.gr ενσωματώνει και λειτουργίες που κάνουν τη διαφορά.



Η πιο πρόσφατη καινοτομία της υπηρεσίας είναι το ενιαίο καλάθι αγορών, το BestPrice One όπως ονομάζεται. Μέσω του BestPrice One και σε συνδυασμό με τη γνώριμη διαδικασία αναζήτησης/σύγκρισης προϊόντων και τιμών, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους από επιλεγμένα καταστήματα, εύκολα και γρήγορα, κάνοντας χρήση του ενιαίου καλαθιού αγορών. Μάλιστα, μπορούν να προσθέτουν ταυτόχρονα στο καλάθι προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα και να ολοκληρώνουν με ένα μόνο κλικ την παραγγελία τους συνολικά.

H εμπειρία των e-καταναλωτών στο "BestPrice One" ολοκληρώνεται με την επιβράβευσή τους μέσω ειδικών προνομίων και εκπτώσεων (άμεση έκπτωση, δωρεάν ή μειωμένα έξοδα αποστολής, bonus πόντοι, επιστροφή χρημάτων, δώρα κτλ).

 
 
Πηγή: Flashnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ