Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μία Κρητική Εταιρία στις κορυφαίες της Ελλάδας

 Μία Εταιρία από την Κρήτη και με καταγωγή από τις Μοίρες Ηρακλείου πρωτοπορεί ανάμεσα στις ελληνικές εταιρίες διαδικτύου σε όλη την Ελλάδα.

Πρόκειται για την Phaistos Networks. Αν δεν δραστηριοποιείστε στην αγορά της τεχνολογίας, το όνομά της ίσως να μην σας λέει κάτι. Αλλά σίγουρα σας λένε πολλά τα ονόματα
Pathfinder.gr και BestPrice.gr, δυο από τα βασικά προϊόντα της εταιρίας.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή..

Η Phaistos Networks δημιουργήθηκε το 1997 από τρεις φίλους, το Δημήτρη Χατζηδάκη, το Μάρκο και το Γιώργο Παπαδάκη, ιδιοκτήτες της εταιρίας μέχρι και σήμερα. Το όνομά της το διάλεξαν από την αρχαία Φαιστό, πολύ κοντά στην οποία βρίσκεται η έδρα της εταιρείας. Το έναυσμα για τη δημιουργία της Phaistos Networks στάθηκε η γνωριμία των τριών ανδρών με την τεχνολογία, η ενασχόλησή τους με το – τότε στα σπάργανα – Internet και η όρεξη για δημιουργία κάτι καινούριου. Αυτό το όραμα της καινοτομίας στάθηκε θεμέλιος λίθος στη δημιουργία της εταιρίας και ήταν αυτό που διαμόρφωσε και το σκοπό της, που μέχρι και σήμερα είναι η έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και εφαρμογών στο χώρο του Internet.


Στα πρώτα της βήματα παρόλο που είχε αναπτύξει μοναδικές υπηρεσίες, η Phaistos Networks αντιμετωπίστηκε με δυσπιστία από την Ελληνική Αγορά, λόγω της καταγωγής της. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ξεπερνώντας την όποια δυσκολία, ανέπτυξε δυναμική και αναγνώριση και έγινε μέλος του Δημοσιογραφικού Ομίλου Λαμπράκη ως θυγατρική του ΔΟΛ Digital, μέχρι και το Δεκέμβριο του 2010, όταν το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου της πέρασε στους ιδρυτές της εταιρείας.

Έχοντας διανύσει ήδη μια πορεία 15 χρόνων, η Phaistos Networks σήμερα έχει μεγαλώσει. Οι τρεις φίλοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μια «οικογένεια» 35 ανθρώπων, οι οποίοι αποτελούν την κινητήρια δύναμη στη σταθερά ανοδική της πορεία. Η έδρα της εταιρίας εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί απ’ όπου ξεκινήσαν όλα, στις Μοίρες, ενώ γραφεία της λειτουργούν στο Τεχνολογικό Πάρκο του Ηρακλείου και προσφάτως και στην Αθήνα.

Μεταξύ των ειδικών της αγοράς, η Phaistos Networks έχει εδραιωθεί ως μια επιτυχημένη και καινοτόμα επιχείρηση, ενώ τα προϊόντα της – μεταξύ αυτών το Pathfinder.gr, o ADMAN, το BestPrice.gr – έχουν διακριθεί για την αξιοπιστία, τη λειτουργικότητα και την εμφανή τεχνολογική τους υπεροχή. Μιλήσαμε με τον ένα εν των ιδρυτών της εταιρίας και σήμερα Διεθύνοντα σύμβουλο, Δημήτρη Χατζηδάκη, ο οποίος μας είπε χαρακτηριστικά για την πορεία της Phaistos Networks: “Το DNA της εταιρίας διατρέχουν οι έννοιες καινοτομία, τεχνολογία και εξέλιξη αλλά και αξίες όπως ομαδικότητα, συνεργατικότητα. Βασισμένοι στα στέρεα θεμέλια της ομάδας μας, τις παραπάνω αξίες και με αρωγό την τεχνολογία, καταφέραμε να φύγουμε από τα όρια της τοπικής αγοράς και ν’ αποκτήσουμε μια θέση στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι της χώρας. “





To BestPrice.gr

Ένας από τους βασικούς πυλώνες της εταιρίας είναι το
BestPrice.gr, η μεγαλύτερη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκριση τιμών στο ελληνικό διαδίκτυο, με βάση τον αριθμό των καταστημάτων και των προϊόντων που είναι καταχωρημένα.

Το BestPrice.gr ουσιαστικά αποτελεί μια υπηρεσία όπου ο χρήστης μπορεί να αναζήτησει το προϊόν που επιθυμεί μεταξύ ενός πλήθους ηλεκτρονικών καταστημάτων, να συγκρίνει τις τιμές από τα καταστήματα που το διαθέτουν, να γνωρίσει τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες τους και να καταλήξει στην επιλογή της τελικής αγοράς του.

Από το λανσάρισμα του τον Ιούλιο του 2011 και μέχρι σήμερα στην υπηρεσία φιλοξενούνται περισσότερα από 1000 ηλεκτρονικά καταστήματα και πάνω από 4 εκατομμύρια προϊόντα, ταξινομημένα σε περισσότερες από 1500 διαφορετικές κατηγορίες και υποκατηγορίες.

To BestPrice.gr διαθέτει εξελιγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που διευκολύνουν τη διαδικασία αγορών και βελτιστοποιούν την εμπειρία των χρηστών. Πέρα από τα «κλασσικά» χαρακτηριστικά μιας υπηρεσίας έρευνας αγοράς και σύγκρισης τιμών (δομημένες κατηγορίες, δυναμικά φίλτρα περιορισμού αποτελεσμάτων, λίστες με προϊόντα που έχω ή/και θέλω, ιστορικό τιμής, εύρεση κοντινών καταστημάτων σε χάρτη, σύγκριση προϊόντων, αξιολογήσεις χρηστών και εξωτερικών πηγών για προϊόντα και καταστήματα), το ΒestPrice.gr ενσωματώνει και λειτουργίες που κάνουν τη διαφορά.



Η πιο πρόσφατη καινοτομία της υπηρεσίας είναι το ενιαίο καλάθι αγορών, το BestPrice One όπως ονομάζεται. Μέσω του BestPrice One και σε συνδυασμό με τη γνώριμη διαδικασία αναζήτησης/σύγκρισης προϊόντων και τιμών, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους από επιλεγμένα καταστήματα, εύκολα και γρήγορα, κάνοντας χρήση του ενιαίου καλαθιού αγορών. Μάλιστα, μπορούν να προσθέτουν ταυτόχρονα στο καλάθι προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα και να ολοκληρώνουν με ένα μόνο κλικ την παραγγελία τους συνολικά.

H εμπειρία των e-καταναλωτών στο "BestPrice One" ολοκληρώνεται με την επιβράβευσή τους μέσω ειδικών προνομίων και εκπτώσεων (άμεση έκπτωση, δωρεάν ή μειωμένα έξοδα αποστολής, bonus πόντοι, επιστροφή χρημάτων, δώρα κτλ).

 
 
Πηγή: Flashnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...