Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σταύρος Θεοδωράκης: Κατασκεύασε την πρώτη του κατσούνα κι έκανε “Unboxing” για τη γιορτή του

«Ήρθα στην πηγή της κατσούνας» είπε κι ήθελε να μάθει τα πάντα γύρω από την τέχνη της κατσουνοποιίας. Ο λόγος για τον Σταυρό Θεοδωράκη που επισκέφτηκε το Εργαστήρι Κατασκευής Κρητικής Κατσούνας στα Αϊτάνια Ηρακλείου.

Όπως αποκάλυψε στο νεαρό τεχνίτη Μάρκο Σμυρνάκη, ο Σταυρος Θεοδωράκης είναι φανατικός συλλέκτης κατσούνας, άλλωστε τον έχουμε δει με κατσούνα και σε τρέιλερ της εκπομπής “Πρωταγωνιστές” , καθώς και σε πολλές ακόμα εμφανίσεις του. Η συλλογή του αριθμούσε ως την ημέρα της επίσκεψης στο παραδοσιακό εργαστήρι με περισσότερες από 15 κατσούνες, ενώ πλέον ο αριθμός αυτός έχει ανέβει, καθώς προμηθεύτηκε μερικές ακόμη κατσούνες από το εργαστήρι μας.

Όπως είπε ο Μάρκος Σμυρνάκης “Είναι κρίμα ένας τόσο καλός συλλέκτης κατσούνας, να μην έχει φτιάξει τη δική του” κι έτσι προσκάλεσε τον Σταύρο Θεοδωράκη να φτιάξει την Πρώτη του Κατσούνα! Άναψαν τον φούρνο, κι άρχισαν τις διαδικασίες για να δοκιμάσει κι ο ίδιος να φτιάξει μια δική του κατσούνα υπό την καθοδήγηση του Μάρκου Σμυρνάκη και με τον παραδοσιακό κατσουνοποιό, τον καλλιτέχνη Γιάννη Σμυρνάκη, να επιτηρεί τη διαδικασία.

Η συνέχεια γνωστή: Καλή παρέα, φιλέματα από την υφάντρα κα Πόπη για τα καλωσορίσματα και φυσικά κατασκευή κρητικών μπαστουνιών. Ο γνωστός χανιώτης δημοσιογράφος ρώτησε τα πάντα γύρω από την τέχνη της κατσουνοποιίας, αλλά και την προσπάθεια του Μάρκου Σμυρνάκη να ξαναζωντανέψει την συγκεκριμένη τέχνη, δίνοντας στο σήμα κατατεθέν της Κρήτης μια νέα διάσταση.

Μάλιστα ο ίδιος δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό του για την πρωτοβουλία αυτή, που έφερε την κατσούνα και πάλι στο προσκήνιο. Με γνώση κι αγάπη, ο ίδιος ξεχώρισε από την συλλογή τους 6 Special και τελείως διαφορετικές μεταξύ τους κατσούνες, σκαλιστή, κλασική, πλεξούδα, ψηλή, κοντή, κτλ, – με το μεράκι του για αυτές να αποτυπώνεται ακόμα και στον τρόπο που τις κρατούσε.

Μόλις ολοκληρώθηκαν όλα τα στάδια για την πλήρη κατασκευή της κατσούνας, οι κατσούνες στάλθηκαν και μόλις παραδόθηκαν στον παραλήπτη! Ο Σταύρος Θεοδωράκης, επέλεξε να κάνει .. unboxing στο Instagram ενημερώνοντας μάλιστα τους ακόλουθούς του για την τεχνική .. «προσαρμογής» στον Σεπτέμβρη που εφαρμόζει.

Με ένα βίντεο ο ίδιος εξήγησε γιατί επιλέγει να παραλαμβάνει και να ξεπακετάρει όλες τις καλοκαιρινές αγορές του τον Σεπτέμβριο.

Εσείς πού θα στηρίζεστε στις ανηφόρες και στις κατηφόρες του χειμώνα;», αναρωτιέται στο βίντεο ο ίδιος κι η απάντηση είναι απλή: Μα στις κατσούνες μας φυσικά! Είναι ιδανικές σε κάθε καιρό και για κάθε χρήση!

Δείτε τη σχετική ανάρτηση στο instagram του Σταύρου Θεοδωράκη εδώ 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...