Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μεγάλη άνοδος στις τιμές των ακινήτων-Η εικόνα στην Κρήτη


«Πρωταθλήτριες» στο ράλι των τιμών στην Αττική αναδείχθηκαν και στο β’ τρίμηνο του 2023 οι περιοχές των νοτίων προαστίων της Αθήνας. Και στην Κρήτη όμως οι τιμές δεν έπεσαν με τα Χανιά και το Ρέθυμνο να σέρνουν την κούρσα της ανόδου ενώ ακολουθεί το Ηράκλειο και τελευταίο έρχεται το Λασίθι.

 Κατά τη διάρκεια του Απριλίου - Μαΐου - Ιουνίου 2023, σύμφωνα με τον δείκτη τιμών του Spitogatos – SPI, οι τιμές κατοικιών προς πώληση στην Αθηναϊκή Ριβιέρα ενισχύθηκαν κατά 14,7% σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2022.

Στο διάστημα αυτό η μέση τιμή για τα σπίτια προς πώληση ήταν υψηλότερη στα νότια προάστια της Αθήνας, με 3.511 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο έναντι 3.061 ευρώ/τ.μ. στο β’ τρίμηνο 2022, και χαμηλότερη στην Καστοριά με 585 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο.

Η μεγαλύτερη αύξηση σε αυτό το τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, καταγράφηκε στο Δήμο Θεσσαλονίκης με +21,40%, ενώ η μεγαλύτερη μείωση στην Καστοριά με -20%.

Όσο για τις ενοικιάσεις, η χαμηλότερη τιμή καταγράφεται στο υπόλοιπο Νομού Θεσσαλονίκης με 3,85 ευρώ/τ.μ. και η υψηλότερη τιμή στη Χαλκιδική με 33,33 ευρώ/τ.μ..

Ειδικότερα λοιπόν, σύμφωνα με τα στοιχεία της ιστοσελίδας Spitogatos και βάσει του δείκτη SPI, στο κέντρο της Αθήνας στο β’ τρίμηνο η μέση τιμή προσφοράς κατοικιών (πώληση) ενισχύθηκε κατά 11%, στα 1.887 ευρώ/τ.μ. έναντι 1.700 ευρώ/τ.μ. πέρυσι στο β’ τρίμηνο.

 Μεγάλη άνοδος, στο +14,3%, καταγράφηκε στην τιμή πώληση κατοικιών στα Δυτικά προάστια (1.714 ευρώ/τ.μ.), ενώ στα Βόρεια της Αθήνας οι τιμές ενισχύθηκαν κατά 10,3%, στα 2.846 ευρώ/τ.μ. (έναντι 2.581 ευρώ/τ.μ. στο β’ τρίμηνο 2022) και στα Ανατολικά προάστια κατά +10,6%, στα 1.891 ευρώ/τ.μ..

Σημαντική άνοδος τιμών στο β’ τρίμηνο 2023 καταγράφηκε και στον Πειραιά, με ενίσχυση 11% στο κέντρο της πόλης (1.917 ευρώ/τ.μ.) και +14,3% στα προάστια του λιμανιού, στα 1.563 ευρώ/τ.μ. η μέση τιμή πώλησης.

 Στο δε υπόλοιπο Αττικής οι τιμές ενισχύθηκαν κατά μέσο όρο 5,4%, στα 1.815 ευρώ/τ.μ.. Πάντως, ως προς τα μεγάλα αστικά κέντρα, το μεγαλύτερο ποσοστό ανόδου τιμών πώλησης κατοικιών παρατηρήθηκε στο β’ τρίμηνο 2023 και σε σχέση με το 2022 στη Θεσσαλονίκη με +21,4% στον δήμο της πόλης (2.120 ευρώ/τ.μ.), ενώ άνοδος 17% καταγράφηκε στους περιφερειακούς Δήμους (1.500 ευρώ/τ.μ.) και μικρότερη στον υπόλοιπο νομό (+3,4%, στα 813 ευρώ/τ.μ. κατά μέσο όρο).

Τι συνέβη στην υπόλοιπη χώρα-Η Κρήτη

Σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα, παρατηρήθηκε το ίδιο διάστημα ενίσχυση τιμών σε Χανιά (+16,3%, 2.143 ευρώ/τ.μ.), Χαλκιδική (11,9%, στα 2.098 ευρώ/τ.μ.), Άρτα (15,6%), Αχαΐα (11%), Δωδεκάνησα (5,8%, στα 1.667 ευρώ/τ.μ.), Ζάκυνθο (+9,4%, 1.846 ευρώ/τ.μ.), Καβάλα (+8,3%), Θεσπρωτία (+13,3%, 1.397 ευρώ/τ.μ.), Ηράκλειο Κρήτης (7,10%, 1.429 ευρώ/τ.μ.), Ιωάννινα (7,10%, 1.393 ευρώ/τ.μ.), Κέρκυρα (+18,5%, 2.000 ευρώ/τ.μ.), Κεφαλονιά (+7,1%, στα 2.222 ευρώ/τ.μ.), Κορινθία (11,3%), Κυκλάδες (+10,4%, στα 3.181 ευρώ/τ.μ.), Λακωνία (12%), Λασίθι (5,4%), Λάρισα (6,7%), Λευκάδα (+2,7%, στα 2.208 ευρώ/τ.μ.), Μαγνησία (+7,7%), Μεσσηνία (+12,3%, στα 1.512 ευρώ/τ.μ.) αλλά και σε Πιερία, Πρέβεζα, Ρέθυμνο (12,6%) κ.α.

Αντιθέτως, πτώση τιμών καταγράφεται σε Πέλλα, Αρκαδία, Βοιωτία, Γρεβενά, Δράμα, Ηλεία, Καστοριά (-20%), Κιλκίς, Κοζάνη κ.α.


Πηγή: newshub.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...