Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δείτε το νέο trend και άκρως Κρητικό που κυκλοφορεί στα social | Όταν η κατσούνα γίνεται κατσουνάδα

Νέο Social trend από τον Viral Κρητικό με τις κατσούνες του.
Ξανά χτυπά αυτή τη φορά με τις Κατσουνάδες!

Όταν η κατσούνα γίνεται κατασουνάδα…. Ο Κρητικός που κάνει σάλο στο διαδίκτυο με τις κατσούνες του ξανά χτυπά. Αυτή τη φορά με έναν ακόμα έξυπνο, φρέσκο και χιουμοριστικό τρόπο προσέγγισης των νέων για τη διάδοση της παραδοσιακής κρητικής κατσούνας, καθώς και της τέχνης της κατασκευής της.


Οι κατσουνάδες του τράβηξαν μέχρι σήμερα χιλιάδες αλληλεπιδράσεις, αλλά και το ενδιαφέρον του Δελτίου Ειδήσεων στο “Star Κεντρικής Ελλάδας”. Ο Μάρκος Σμυρνάκης εμπνευστής των «Κατσουνάδων» Φιλοξενήθηκε στο Δελτίο Ειδήσεων του σταθμού και παραχώρησε μία συνέντευξη στον Δημοσιογράφο – Παρουσιαστή Γιάννη Ρίζο μιλώντας για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ώστε να καταφέρει να μείνει στην πατρίδα του την Κρήτη κάνοντας αυτό που αγαπά τόσο πολύ. Στη ίδια συνέντευξη παροτρύνει τους νέους της επαρχίας να μείνουν στον τόπο τους και να κυνηγήσουν το όνειρο τους.

“Οι νέοι της επαρχίας, έχουν πολλές ιδέες και μία διαφορετική καθημερινότητα από τους νέους της Πόλης. Δεν είναι εύκολο σε όλους να προσαρμοστούν στα σύγχρονα κοινωνικά πρότυπα ζωής μίας πόλης. Ας αρπάξουν λοιπόν την ευκαιρία να αναδείξουν την καθημερινότητα τους, ας μείνουν στην επαρχία και ας δημιουργήσουν κάτι διαφορετικό. Η φυγή ας είναι λύση για κάποιους που θέλουν και μπορούν να ζήσουν εκτός της πόλης τους, όχι για λόγους ανάγκης….”

Δείτε τη συνέντευξη


Φυσικά από τη συνέντευξη δεν θα μπορούσαν να λείπουν κατσουνάδες αφιερωμένες στο Σταθμό και τους Ανθρώπους του.


Σταρ Κεντρικής Ελλάδας να επιλέγετε Να βλέπετε Δελτία Είναι τα πιο αξιόπιστα Σε όλη τη Λαμία

Οι κατσούνες είναι αφορμή Στις ειδήσεις να τα πούμε Και το μεράκι μας γι αυτές Μαζί σας να μοιραστούμε


Ειδήσεις με τη Μαρία Τσατζαλή Να παρακολουθείτε κάθε μέρα. Όπως πρέπει θα σας τσι πει Πριν ξεχαστούν την άλλη μέρα


Και επίσημα λοιπόν έρχονται copyright για τις…. Κατσουνάδες.


Το νέο Digital Trend που δημιούργησε φέρει τον τίτλο κατσουνάδες. Τι είπατε; δεν ξέρετε τι σημαίνει; Είστε δεν είστε Κρητικός είναι απολύτως φυσιολογικό να μη ξέρετε, αφού δεν είναι υπαρκτός όρος, αλλά μία ακόμα επινόηση του δημιουργού του.


Η κατσουνάδα αποτελεί μία παραλλαγή της μαντινάδας, ενώ το Κατσουνολόγιο αποτελεί μία παραλλαγή από τον όρο μαντιναδολόγιο. Οι Μαντινάδες που γράφονται είναι εμπνευσμένες από τις ίδιες τις κατσούνες και συνήθως είναι αφιερωμένες στον παραλήπτη τους. Μιλάμε δηλαδή για μαντινάδες με επίκεντρο τις κατσούνες, εξού και οι κατσουνάδες με το κατσουνολόγιο. Ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις θα ακούσετε μαντινάδες που στέλνουν οι φίλοι των κατσουνών, οι γνωστοί σε όλους ως κατσουνοφανς!


Επειδή λοιπόν όπως δηλώνει ο Μάρκος Σμυρνάκης
"Μαντιναδολόγος δεν είμαι και ούτε θα γενώ, επινόησα αυτούς τους όρους με σκοπό να ανεβάζω τις προσπάθειες μου για να δημιουργήσω κρητικές μαντινάδες. Με πολλή αγάπη, με χιούμορ όπως πάντα, αλλά και με σεβασμό προς τις μαντινάδες και τους μαντιναδολόγους, τροποποίησα τους όρους για να μην υπάρξει καμία συσχέτιση"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...