Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δείτε το νέο trend και άκρως Κρητικό που κυκλοφορεί στα social | Όταν η κατσούνα γίνεται κατσουνάδα

Νέο Social trend από τον Viral Κρητικό με τις κατσούνες του.
Ξανά χτυπά αυτή τη φορά με τις Κατσουνάδες!

Όταν η κατσούνα γίνεται κατασουνάδα…. Ο Κρητικός που κάνει σάλο στο διαδίκτυο με τις κατσούνες του ξανά χτυπά. Αυτή τη φορά με έναν ακόμα έξυπνο, φρέσκο και χιουμοριστικό τρόπο προσέγγισης των νέων για τη διάδοση της παραδοσιακής κρητικής κατσούνας, καθώς και της τέχνης της κατασκευής της.


Οι κατσουνάδες του τράβηξαν μέχρι σήμερα χιλιάδες αλληλεπιδράσεις, αλλά και το ενδιαφέρον του Δελτίου Ειδήσεων στο “Star Κεντρικής Ελλάδας”. Ο Μάρκος Σμυρνάκης εμπνευστής των «Κατσουνάδων» Φιλοξενήθηκε στο Δελτίο Ειδήσεων του σταθμού και παραχώρησε μία συνέντευξη στον Δημοσιογράφο – Παρουσιαστή Γιάννη Ρίζο μιλώντας για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ώστε να καταφέρει να μείνει στην πατρίδα του την Κρήτη κάνοντας αυτό που αγαπά τόσο πολύ. Στη ίδια συνέντευξη παροτρύνει τους νέους της επαρχίας να μείνουν στον τόπο τους και να κυνηγήσουν το όνειρο τους.

“Οι νέοι της επαρχίας, έχουν πολλές ιδέες και μία διαφορετική καθημερινότητα από τους νέους της Πόλης. Δεν είναι εύκολο σε όλους να προσαρμοστούν στα σύγχρονα κοινωνικά πρότυπα ζωής μίας πόλης. Ας αρπάξουν λοιπόν την ευκαιρία να αναδείξουν την καθημερινότητα τους, ας μείνουν στην επαρχία και ας δημιουργήσουν κάτι διαφορετικό. Η φυγή ας είναι λύση για κάποιους που θέλουν και μπορούν να ζήσουν εκτός της πόλης τους, όχι για λόγους ανάγκης….”

Δείτε τη συνέντευξη


Φυσικά από τη συνέντευξη δεν θα μπορούσαν να λείπουν κατσουνάδες αφιερωμένες στο Σταθμό και τους Ανθρώπους του.


Σταρ Κεντρικής Ελλάδας να επιλέγετε Να βλέπετε Δελτία Είναι τα πιο αξιόπιστα Σε όλη τη Λαμία

Οι κατσούνες είναι αφορμή Στις ειδήσεις να τα πούμε Και το μεράκι μας γι αυτές Μαζί σας να μοιραστούμε


Ειδήσεις με τη Μαρία Τσατζαλή Να παρακολουθείτε κάθε μέρα. Όπως πρέπει θα σας τσι πει Πριν ξεχαστούν την άλλη μέρα


Και επίσημα λοιπόν έρχονται copyright για τις…. Κατσουνάδες.


Το νέο Digital Trend που δημιούργησε φέρει τον τίτλο κατσουνάδες. Τι είπατε; δεν ξέρετε τι σημαίνει; Είστε δεν είστε Κρητικός είναι απολύτως φυσιολογικό να μη ξέρετε, αφού δεν είναι υπαρκτός όρος, αλλά μία ακόμα επινόηση του δημιουργού του.


Η κατσουνάδα αποτελεί μία παραλλαγή της μαντινάδας, ενώ το Κατσουνολόγιο αποτελεί μία παραλλαγή από τον όρο μαντιναδολόγιο. Οι Μαντινάδες που γράφονται είναι εμπνευσμένες από τις ίδιες τις κατσούνες και συνήθως είναι αφιερωμένες στον παραλήπτη τους. Μιλάμε δηλαδή για μαντινάδες με επίκεντρο τις κατσούνες, εξού και οι κατσουνάδες με το κατσουνολόγιο. Ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις θα ακούσετε μαντινάδες που στέλνουν οι φίλοι των κατσουνών, οι γνωστοί σε όλους ως κατσουνοφανς!


Επειδή λοιπόν όπως δηλώνει ο Μάρκος Σμυρνάκης
"Μαντιναδολόγος δεν είμαι και ούτε θα γενώ, επινόησα αυτούς τους όρους με σκοπό να ανεβάζω τις προσπάθειες μου για να δημιουργήσω κρητικές μαντινάδες. Με πολλή αγάπη, με χιούμορ όπως πάντα, αλλά και με σεβασμό προς τις μαντινάδες και τους μαντιναδολόγους, τροποποίησα τους όρους για να μην υπάρξει καμία συσχέτιση"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.