Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση».
Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της.
Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του.
Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέον είναι ελάχιστη και η τέχνη της κατασκευής της κατσούνας τείνει προς εξαφάνιση.
Φιλοσοφία τους είναι να παράγουν γνήσιες κρητικές κατσούνες με τον αυθεντικό παραδοσιακό τρόπο., τον πατροπαράδοτο, που από τα παλιά χρόνια, από τους προγόνους μας ακόμα, αποδεικνύεται ότι η κατσούνα είναι ανθεκτική για κάθε είδους χρήση. Πράγμα που την καθιστά καλύτερη επιλογή από ένα βιομήχανο προιόν.
Πηγή: smyrnakisblog.gr