Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί είναι καλύτερο τα επαγγελματικά ραντεβού να γίνονται νωρίς το πρωί


Έχεις σκεφτεί ποτέ για ποιον λόγο δυσκολεύεσαι να συγκεντρωθεί στη δουλειά σου όταν σε λίγη ώρα έχεις έναν meeting; Ή μάλλον έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο επηρεάζει αυτό την απόδοσή σου;

Σε τεράστιο βαθμό, όπως υποστηρίζει μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Consumer Research, που απέδειξε με πειραματικό τρόπο - τόσο σε εργαστηριακό όσο και σε πραγματικό περιβάλλον - πώς ο χρόνος λειτουργεί διαφορετικά στο μυαλό μας όταν θα ακολουθήσει ένα προγραμματισμένο ραντεβού.

«Έχουμε την αίσθηση ότι κάτι μπορεί να προκύψει στο ερχόμενο ραντεβού, ότι μπορεί να χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, ακόμα κι αν δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί τίποτα από αυτά. Το αποτέλεσμα είναι να κάνουμε πολύ λιγότερα πράγματα από ότι θα μπορούσαμε στον χρόνο μέχρι να πραγματοποιηθεί το ραντεβού μας» αναφέρει η Selin Malkoc, μία από τους βασικούς συντελεστές της δημοσιευμένης έρευνας.

Η έρευνα περιείχε κι ένα ιντερνετικό ερωτηματολόγιο όπως 198 συμμετέχοντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν, τόσο υποκειμενικά όσο και αντικειμενικά, τον χρόνο που είχαν να διαβάσουν ένα βιβλίο μέσα σε μία ώρα. Στο μισό γκρουπ ειπώθηκε πώς ένας φίλος τους θα ερχόταν στο τέλος της ώρας αυτής, ενώ στο άλλο μισό πώς δεν υπήρχε κανένα άλλο πλάνο στον ορίζοντα πέρα από το διάβασμα του βιβλίου.

Εκείνοι που «περίμεναν τον φίλο τους» διάβασαν, τελικά, 10 λεπτά λιγότερα από την άλλη ομάδα, παρότι και οι είχαν ακριβώς 60 λεπτά για ανάγνωση.

Αντίστοιχα, στον πραγματικό κόσμο, προτάθηκε το εξής σε δύο γκρουπ ανθρώπων: συμμετοχή σε 30λεπτη έρευνα με αμοιβή 2,5 δολάρια και σε 45λεπτη με 5 δολάρια. Περιέργως όσοι είχαν ραντεβού μετά από αυτό επέλεγαν την 30λεπτη, ακόμα κι αν η 45λεπτη τους άφηνε άπειρο χρόνο για να το προλάβουν.

«Οι άνθρωποι νιώθουν πώς δεν μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα όταν ακολουθεί ραντεβού» θα πει η Malkoc. «Ο χρόνος τότε τους φαίνεται πολύ λιγότερος».

Πέρα όμως από τα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα, προκύπτει κι ένα μικρό μάθημα ζωής από όλο αυτό για τον καθένα μας: αφού έχουμε την ψευδαίσθηση πώς ο χρόνος μικραίνει όταν ακολουθεί ραντεβού, μήπως θα ήταν σοφό τελικά να βάζουμε τα ραντεβού μας και τα meeting μας νωρίς το πρωί;

Με έναν μαγικό τρόπο θα κερδίζαμε άπειρο χρόνο μέσα στη μέρα και θα γινόμασταν πιο παραγωγικοί, όπως μόλις απέδειξε η παραπάνω έρευνα.
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...