Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί είναι καλύτερο τα επαγγελματικά ραντεβού να γίνονται νωρίς το πρωί


Έχεις σκεφτεί ποτέ για ποιον λόγο δυσκολεύεσαι να συγκεντρωθεί στη δουλειά σου όταν σε λίγη ώρα έχεις έναν meeting; Ή μάλλον έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο επηρεάζει αυτό την απόδοσή σου;

Σε τεράστιο βαθμό, όπως υποστηρίζει μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Consumer Research, που απέδειξε με πειραματικό τρόπο - τόσο σε εργαστηριακό όσο και σε πραγματικό περιβάλλον - πώς ο χρόνος λειτουργεί διαφορετικά στο μυαλό μας όταν θα ακολουθήσει ένα προγραμματισμένο ραντεβού.

«Έχουμε την αίσθηση ότι κάτι μπορεί να προκύψει στο ερχόμενο ραντεβού, ότι μπορεί να χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, ακόμα κι αν δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί τίποτα από αυτά. Το αποτέλεσμα είναι να κάνουμε πολύ λιγότερα πράγματα από ότι θα μπορούσαμε στον χρόνο μέχρι να πραγματοποιηθεί το ραντεβού μας» αναφέρει η Selin Malkoc, μία από τους βασικούς συντελεστές της δημοσιευμένης έρευνας.

Η έρευνα περιείχε κι ένα ιντερνετικό ερωτηματολόγιο όπως 198 συμμετέχοντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν, τόσο υποκειμενικά όσο και αντικειμενικά, τον χρόνο που είχαν να διαβάσουν ένα βιβλίο μέσα σε μία ώρα. Στο μισό γκρουπ ειπώθηκε πώς ένας φίλος τους θα ερχόταν στο τέλος της ώρας αυτής, ενώ στο άλλο μισό πώς δεν υπήρχε κανένα άλλο πλάνο στον ορίζοντα πέρα από το διάβασμα του βιβλίου.

Εκείνοι που «περίμεναν τον φίλο τους» διάβασαν, τελικά, 10 λεπτά λιγότερα από την άλλη ομάδα, παρότι και οι είχαν ακριβώς 60 λεπτά για ανάγνωση.

Αντίστοιχα, στον πραγματικό κόσμο, προτάθηκε το εξής σε δύο γκρουπ ανθρώπων: συμμετοχή σε 30λεπτη έρευνα με αμοιβή 2,5 δολάρια και σε 45λεπτη με 5 δολάρια. Περιέργως όσοι είχαν ραντεβού μετά από αυτό επέλεγαν την 30λεπτη, ακόμα κι αν η 45λεπτη τους άφηνε άπειρο χρόνο για να το προλάβουν.

«Οι άνθρωποι νιώθουν πώς δεν μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα όταν ακολουθεί ραντεβού» θα πει η Malkoc. «Ο χρόνος τότε τους φαίνεται πολύ λιγότερος».

Πέρα όμως από τα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα, προκύπτει κι ένα μικρό μάθημα ζωής από όλο αυτό για τον καθένα μας: αφού έχουμε την ψευδαίσθηση πώς ο χρόνος μικραίνει όταν ακολουθεί ραντεβού, μήπως θα ήταν σοφό τελικά να βάζουμε τα ραντεβού μας και τα meeting μας νωρίς το πρωί;

Με έναν μαγικό τρόπο θα κερδίζαμε άπειρο χρόνο μέσα στη μέρα και θα γινόμασταν πιο παραγωγικοί, όπως μόλις απέδειξε η παραπάνω έρευνα.
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ