Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έρευνα EY: Προτεραιότητα η εφαρμογή του 5G για τις επιχειρήσεις

Η τρίτη έκδοση της παγκόσμιας έρευνας της EY, "Reimagining Industry Futures Study”, αποκαλύπτει ότι οι επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο, στρέφονται στην τεχνολογία 5G για να διαχειριστούν καλύτερα τις άμεσες επιχειρηματικές πιέσεις που επιφέρει η πανδημία COVID-19. Το 49% των ερωτηθέντων δίνουν προτεραιότητα στη βελτιστοποίηση των διεργασιών ως βασική εφαρμογή της τεχνολογίας 5G, σε σύγκριση με το 28% που προτιμούν προηγμένες περιπτώσεις χρήσης 5G με εικονική ή επαυξημένη πραγματικότητα.

Μια σειρά εξωτερικών παραγόντων επηρεάζουν τις επιχειρήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση. Το 85% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι ο αντίκτυπος της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης έχει πυροδοτήσει το ενδιαφέρον τους για το 5G, σε σχέση με 52% στην περσινή αντίστοιχη μελέτη. Το 80% εκτιμούν ότι οι διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού δίνουν ώθηση στην υιοθέτηση τεχνολογιών 5G, ενώ το 71% αναφέρουν την έμφαση σε θέματα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και διακυβέρνησης (ESG), ως κύριο παρακινητικό παράγοντα. Ωστόσο, για να υλοποιηθούν αυτοί οι φιλόδοξοι στόχοι, υπάρχει ακόμη μεγάλη απόσταση που πρέπει να διανυθεί: το 37% ανησυχούν ότι οι τρέχουσες περιπτώσεις χρήσης (use cases) που προσφέρουν οι πάροχοι 5G και IoT, δεν ανταποκρίνονται στις δικές τους ανάγκες επιχειρηματικής ανθεκτικότητας και συνέχειας, ενώ το 47% δεν πιστεύουν ότι οι στόχοι βιωσιμότητας καλύπτονται από τις σημερινές περιπτώσεις χρήσης της τεχνολογίας.

Η Ευρώπη ηγείται των επενδύσεων 5G, αλλά η εμπιστοσύνη σε παγκόσμιο επίπεδο περιορίζεται
Όσον αφορά τις προθέσεις για μελλοντικές δαπάνες, το 5G πρωτοστατεί των άλλων αναδυόμενων τεχνολογιών που ερευνά η μελέτη, με το 56% των επιχειρήσεων που συμμετείχαν, να σχεδιάζουν επενδύσεις εντός της επόμενης τριετίας. Η πρόθεση για τρέχουσες και μελλοντικές δαπάνες για 5G, αυτήν την περίοδο, είναι υψηλότερες στην Ευρώπη, σε αντίθεση με πέρυσι (76%, αυξημένες κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες), όταν και υστερούσε σε σχέση με άλλες γεωγραφικές περιοχές. Ωστόσο, τα ευρήματα προειδοποιούν ότι οι επενδύσεις δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένες, με τις προθέσεις να μειώνονται κατά οκτώ ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση – στο 70% – στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και στη Μέση Ανατολή.

Τα ευρήματα αυτά είναι ενδεικτικά μιας πιο αμυντικής προσέγγισης προς το 5G, αλλά και, γενικότερα, της μειούμενης εμπιστοσύνης των επιχειρήσεων, καθώς μόνο το 24% των ερωτηθέντων στελεχών δηλώνουν πολύ σίγουροι ότι μπορούν να υλοποιήσουν με επιτυχία το 5G (μείωση κατά 1% από πέρυσι). Αυτό, επιδεινώνεται από την ελλιπή κατανόηση της σχέσης του 5G με άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες από τις επιχειρήσεις, η οποία αναφέρεται και ως η μεγαλύτερη εσωτερική πρόκληση σχετικά με τις αντιλήψεις γύρω από το 5G.

Αυξανόμενη απήχηση των ιδιωτικών δικτύων, καθώς οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το χάσμα αξιοπιστίας
Η μελέτη διαπιστώνει, επίσης, ότι οι επιχειρήσεις γίνονται όλο και πιο δεκτικές στις λύσεις 5G που παρέχονται μέσω επαναστατικών επιχειρηματικών μοντέλων. Το 77% των ερωτηθέντων ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν ιδιωτικά δίκτυα για την υποστήριξη της εφαρμογής τεχνολογιών 5G και IoT, ενώ το 71% ενδιαφέρονται να αγοράσουν προϊόντα 5G μέσω μεσάζοντα και όχι απευθείας από τηλεπικοινωνιακή εταιρεία.

Παράλληλα, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών αντιμετωπίζουν ένα σημαντικό χάσμα αξιοπιστίας όσον αφορά την εικόνα τους ως ειδικοί στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με μόνο το 19% των επιχειρήσεων να τις αντιλαμβάνονται ως τέτοιες. Αντίθετα, το 30% εμπιστεύονται τους προμηθευτές εξοπλισμού δικτύου ως ειδικούς στον ψηφιακό μετασχηματισμό – από 19% πέρυσι.

Η συνεργασία μέσω οικοσυστημάτων εξακολουθεί να έχει καίρια θέση στην ατζέντα της επιχειρηματικής ανάπτυξης
Το 69% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι βρίσκονται ήδη σε συνεργασία με άλλους οργανισμούς, ως μέρος ενός επιχειρηματικού οικοσυστήματος. Ωστόσο, τα ευρήματα δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις είναι πιο τολμηρές στην προσέγγισή τους για τις συνεργασίες, με το 36% να αναζητούν νέες συνέργειες με εταιρείες σε άλλους κλάδους (από 24% πέρυσι) και το 73% να δίνουν προτεραιότητα σε προμηθευτές που μπορούν να προσφέρουν δυνατότητα συνεργασίας σε επίπεδο οικοσυστήματος, ως μέρος των δυνατοτήτων τους που αφορούν το 5G.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο κος Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: "Ακολουθώντας τον κύκλο που χάραξαν και άλλες μετασχηματιστικές τεχνολογίες στο παρελθόν, το 5G έχει περάσει πλέον στη φάση της ωρίμανσης. Για να αποδώσει τα βέλτιστα αποτελέσματα, το 5G πρέπει να λειτουργήσει συνδυαστικά με τις άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες, πράγμα που προϋποθέτει μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα από την πλευρά των παρόχων και καλύτερη κατανόηση των αναγκών της αγοράς. Καθώς πολλές εταιρείες στρέφονται και σε ιδιωτικά δίκτυα για την υποστήριξη των εφαρμογών 5G, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες οφείλουν να επανατοποθετηθούν ως ειδικοί στον ψηφιακό μετασχηματισμό, προσφέροντας πακέτα υπηρεσιών που θα απαντούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων και θα δημιουργούν μακροπρόθεσμη αξία, όχι μεμονωμένα, αλλά για όλα τα μέρη που θα τα αξιοποιούν, στο πλαίσιο της δημιουργίας επιχειρηματικών οικοσυστημάτων".

Πηγή: 
capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.