Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έρευνα EY: Προτεραιότητα η εφαρμογή του 5G για τις επιχειρήσεις

Η τρίτη έκδοση της παγκόσμιας έρευνας της EY, "Reimagining Industry Futures Study”, αποκαλύπτει ότι οι επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο, στρέφονται στην τεχνολογία 5G για να διαχειριστούν καλύτερα τις άμεσες επιχειρηματικές πιέσεις που επιφέρει η πανδημία COVID-19. Το 49% των ερωτηθέντων δίνουν προτεραιότητα στη βελτιστοποίηση των διεργασιών ως βασική εφαρμογή της τεχνολογίας 5G, σε σύγκριση με το 28% που προτιμούν προηγμένες περιπτώσεις χρήσης 5G με εικονική ή επαυξημένη πραγματικότητα.

Μια σειρά εξωτερικών παραγόντων επηρεάζουν τις επιχειρήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση. Το 85% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι ο αντίκτυπος της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης έχει πυροδοτήσει το ενδιαφέρον τους για το 5G, σε σχέση με 52% στην περσινή αντίστοιχη μελέτη. Το 80% εκτιμούν ότι οι διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού δίνουν ώθηση στην υιοθέτηση τεχνολογιών 5G, ενώ το 71% αναφέρουν την έμφαση σε θέματα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και διακυβέρνησης (ESG), ως κύριο παρακινητικό παράγοντα. Ωστόσο, για να υλοποιηθούν αυτοί οι φιλόδοξοι στόχοι, υπάρχει ακόμη μεγάλη απόσταση που πρέπει να διανυθεί: το 37% ανησυχούν ότι οι τρέχουσες περιπτώσεις χρήσης (use cases) που προσφέρουν οι πάροχοι 5G και IoT, δεν ανταποκρίνονται στις δικές τους ανάγκες επιχειρηματικής ανθεκτικότητας και συνέχειας, ενώ το 47% δεν πιστεύουν ότι οι στόχοι βιωσιμότητας καλύπτονται από τις σημερινές περιπτώσεις χρήσης της τεχνολογίας.

Η Ευρώπη ηγείται των επενδύσεων 5G, αλλά η εμπιστοσύνη σε παγκόσμιο επίπεδο περιορίζεται
Όσον αφορά τις προθέσεις για μελλοντικές δαπάνες, το 5G πρωτοστατεί των άλλων αναδυόμενων τεχνολογιών που ερευνά η μελέτη, με το 56% των επιχειρήσεων που συμμετείχαν, να σχεδιάζουν επενδύσεις εντός της επόμενης τριετίας. Η πρόθεση για τρέχουσες και μελλοντικές δαπάνες για 5G, αυτήν την περίοδο, είναι υψηλότερες στην Ευρώπη, σε αντίθεση με πέρυσι (76%, αυξημένες κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες), όταν και υστερούσε σε σχέση με άλλες γεωγραφικές περιοχές. Ωστόσο, τα ευρήματα προειδοποιούν ότι οι επενδύσεις δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένες, με τις προθέσεις να μειώνονται κατά οκτώ ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση – στο 70% – στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και στη Μέση Ανατολή.

Τα ευρήματα αυτά είναι ενδεικτικά μιας πιο αμυντικής προσέγγισης προς το 5G, αλλά και, γενικότερα, της μειούμενης εμπιστοσύνης των επιχειρήσεων, καθώς μόνο το 24% των ερωτηθέντων στελεχών δηλώνουν πολύ σίγουροι ότι μπορούν να υλοποιήσουν με επιτυχία το 5G (μείωση κατά 1% από πέρυσι). Αυτό, επιδεινώνεται από την ελλιπή κατανόηση της σχέσης του 5G με άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες από τις επιχειρήσεις, η οποία αναφέρεται και ως η μεγαλύτερη εσωτερική πρόκληση σχετικά με τις αντιλήψεις γύρω από το 5G.

Αυξανόμενη απήχηση των ιδιωτικών δικτύων, καθώς οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το χάσμα αξιοπιστίας
Η μελέτη διαπιστώνει, επίσης, ότι οι επιχειρήσεις γίνονται όλο και πιο δεκτικές στις λύσεις 5G που παρέχονται μέσω επαναστατικών επιχειρηματικών μοντέλων. Το 77% των ερωτηθέντων ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν ιδιωτικά δίκτυα για την υποστήριξη της εφαρμογής τεχνολογιών 5G και IoT, ενώ το 71% ενδιαφέρονται να αγοράσουν προϊόντα 5G μέσω μεσάζοντα και όχι απευθείας από τηλεπικοινωνιακή εταιρεία.

Παράλληλα, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών αντιμετωπίζουν ένα σημαντικό χάσμα αξιοπιστίας όσον αφορά την εικόνα τους ως ειδικοί στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με μόνο το 19% των επιχειρήσεων να τις αντιλαμβάνονται ως τέτοιες. Αντίθετα, το 30% εμπιστεύονται τους προμηθευτές εξοπλισμού δικτύου ως ειδικούς στον ψηφιακό μετασχηματισμό – από 19% πέρυσι.

Η συνεργασία μέσω οικοσυστημάτων εξακολουθεί να έχει καίρια θέση στην ατζέντα της επιχειρηματικής ανάπτυξης
Το 69% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι βρίσκονται ήδη σε συνεργασία με άλλους οργανισμούς, ως μέρος ενός επιχειρηματικού οικοσυστήματος. Ωστόσο, τα ευρήματα δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις είναι πιο τολμηρές στην προσέγγισή τους για τις συνεργασίες, με το 36% να αναζητούν νέες συνέργειες με εταιρείες σε άλλους κλάδους (από 24% πέρυσι) και το 73% να δίνουν προτεραιότητα σε προμηθευτές που μπορούν να προσφέρουν δυνατότητα συνεργασίας σε επίπεδο οικοσυστήματος, ως μέρος των δυνατοτήτων τους που αφορούν το 5G.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο κος Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: "Ακολουθώντας τον κύκλο που χάραξαν και άλλες μετασχηματιστικές τεχνολογίες στο παρελθόν, το 5G έχει περάσει πλέον στη φάση της ωρίμανσης. Για να αποδώσει τα βέλτιστα αποτελέσματα, το 5G πρέπει να λειτουργήσει συνδυαστικά με τις άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες, πράγμα που προϋποθέτει μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα από την πλευρά των παρόχων και καλύτερη κατανόηση των αναγκών της αγοράς. Καθώς πολλές εταιρείες στρέφονται και σε ιδιωτικά δίκτυα για την υποστήριξη των εφαρμογών 5G, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες οφείλουν να επανατοποθετηθούν ως ειδικοί στον ψηφιακό μετασχηματισμό, προσφέροντας πακέτα υπηρεσιών που θα απαντούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων και θα δημιουργούν μακροπρόθεσμη αξία, όχι μεμονωμένα, αλλά για όλα τα μέρη που θα τα αξιοποιούν, στο πλαίσιο της δημιουργίας επιχειρηματικών οικοσυστημάτων".

Πηγή: 
capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...