Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μεταφέρθηκε η έδρα της AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Του Φώτη Φωτεινού

Δημοσιεύτηκε στο ΓΕΜΗ η αλλαγή έδρας της AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στα Σπάτα από την οδό Βιλτανιώτη στην Κηφισιά.

Η αλλαγή έδρας εγκρίθηκε στην τακτική Γενική Συνέλευση Μετόχων της εταιρείας στις 7 Ιουλίου.

Στην Γ.Σ., τόσο ο Πρόεδρος της εταιρείας, Ευτύχης Βασιλάκης, όσο και ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δημήτρης Γερογιάννης εκτίμησαν ότι η εταιρεία θα περάσει φέτος σε κέρδη.

Επίσης, όπως υποστήριξαν, τη θερινή περίοδο παρουσιάζονται αυξημένες πληρότητες και προ-κρατήσεις που συγκρίνονται με τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2019.

"Στην ΑEGEAN οι θετικές τάσεις άρχισαν να σημειώνονται από τον Απρίλιο του 2022, που ήταν και ο πρώτος μήνας που ξεπεράσαμε σε εισπράξεις (ήτοι πωλήσεις για μελλοντικά ταξίδια) τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Εν συνεχεία τον Μάιο μεταφέραμε περισσότερους από 1 εκατομμύριο επιβάτες, ενώ και ο Ιούνιος συνέχισε το ίδιο δυναμικά μεταφέροντας 1,3 εκατομμύρια επιβάτες.

Οι πληρότητες σήμερα προσεγγίζουν τα προ-πανδημίας επίπεδα, η επιβατική κίνηση κυμαίνεται σε επίπεδα περίπου 10% χαμηλότερα από το 2019, διατηρείται η καλή πορεία των προ-κρατήσεων, ενώ επιπρόσθετα βελτίωση σημειώνεται και στα έσοδα ανά πτήση", ανέφερε, μεταξύ άλλων, στη Γενική Συνέλευση ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Γερογιάννης.

Συνοπτικά, σχετικά με πρόγραμμα του 2022, η AEGEAN εκτιμάται ότι θα διαθέσει συνολικά 15 εκατ. θέσεις, επιχειρώντας από 8 βάσεις.

Το επόμενο διάστημα, η AEGEAN συνεχίζει την αύξηση χωρητικότητας, με τελικό στόχο – ανά περιόδους - να έχει οριακά μεγαλύτερα επίπεδα χωρητικότητας σε χιλιομετρικές θέσεις συγκριτικά με το 2019, με τη θετική συμβολή της αυξημένης χωρητικότητας από τη βάση της Θεσσαλονίκης, αλλά και από τα δυο κύρια αεροδρόμια της Κρήτης.

Συνολικά, η εταιρεία επιχειρεί από 8 συνολικά βάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, σε 133 προορισμούς σε 41 χώρες με τακτικές, αλλά και ναυλωμένες πτήσεις.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .