Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μεταφέρθηκε η έδρα της AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Του Φώτη Φωτεινού

Δημοσιεύτηκε στο ΓΕΜΗ η αλλαγή έδρας της AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στα Σπάτα από την οδό Βιλτανιώτη στην Κηφισιά.

Η αλλαγή έδρας εγκρίθηκε στην τακτική Γενική Συνέλευση Μετόχων της εταιρείας στις 7 Ιουλίου.

Στην Γ.Σ., τόσο ο Πρόεδρος της εταιρείας, Ευτύχης Βασιλάκης, όσο και ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δημήτρης Γερογιάννης εκτίμησαν ότι η εταιρεία θα περάσει φέτος σε κέρδη.

Επίσης, όπως υποστήριξαν, τη θερινή περίοδο παρουσιάζονται αυξημένες πληρότητες και προ-κρατήσεις που συγκρίνονται με τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2019.

"Στην ΑEGEAN οι θετικές τάσεις άρχισαν να σημειώνονται από τον Απρίλιο του 2022, που ήταν και ο πρώτος μήνας που ξεπεράσαμε σε εισπράξεις (ήτοι πωλήσεις για μελλοντικά ταξίδια) τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Εν συνεχεία τον Μάιο μεταφέραμε περισσότερους από 1 εκατομμύριο επιβάτες, ενώ και ο Ιούνιος συνέχισε το ίδιο δυναμικά μεταφέροντας 1,3 εκατομμύρια επιβάτες.

Οι πληρότητες σήμερα προσεγγίζουν τα προ-πανδημίας επίπεδα, η επιβατική κίνηση κυμαίνεται σε επίπεδα περίπου 10% χαμηλότερα από το 2019, διατηρείται η καλή πορεία των προ-κρατήσεων, ενώ επιπρόσθετα βελτίωση σημειώνεται και στα έσοδα ανά πτήση", ανέφερε, μεταξύ άλλων, στη Γενική Συνέλευση ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Γερογιάννης.

Συνοπτικά, σχετικά με πρόγραμμα του 2022, η AEGEAN εκτιμάται ότι θα διαθέσει συνολικά 15 εκατ. θέσεις, επιχειρώντας από 8 βάσεις.

Το επόμενο διάστημα, η AEGEAN συνεχίζει την αύξηση χωρητικότητας, με τελικό στόχο – ανά περιόδους - να έχει οριακά μεγαλύτερα επίπεδα χωρητικότητας σε χιλιομετρικές θέσεις συγκριτικά με το 2019, με τη θετική συμβολή της αυξημένης χωρητικότητας από τη βάση της Θεσσαλονίκης, αλλά και από τα δυο κύρια αεροδρόμια της Κρήτης.

Συνολικά, η εταιρεία επιχειρεί από 8 συνολικά βάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, σε 133 προορισμούς σε 41 χώρες με τακτικές, αλλά και ναυλωμένες πτήσεις.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ