Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα
Η πανδημία Covid-19 εκτός από την
υγειονομική κρίση σε παγκόσμιο επίπεδο έφερε μαζί της μια οικονομικό -
εργασιακή αναδιαμόρφωση όπου σε κάποιους τομείς προκάλεσε αρνητικές
επιπτώσεις στην αγορά εργασίας και σε κάποιους άλλους τομείς έφερε μια
αύξηση στη ζήτηση απασχόλησης.
Σύμφωνα,
λοιπόν, με τις αλλαγές που έχουν επέλθει στις επιχειρήσεις αλλά και στο
τμήμα των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, οι επιχειρηματίες έμαθαν
ότι όσο καλά και αν έχει στηθεί μια επιχείρηση, πάντα, θα πρέπει να
υπάρχουν εναλλακτικά σενάρια μιας και οι έκτακτες συνθήκες μπορεί να
προκύψουν ανά πάσα στιγμή. Η Διαχείριση Κρίσεων, ως εργαλείο, πρέπει να βρίσκετε σε συνεχόμενη εγρήγορση.
Επίσης,
η τεχνολογία έχει εισβάλει στην καθημερινότητα μας τις τελευταίες
δεκαετίες και παρόλο που ήταν ένα μέσω επικοινωνίας όπου αρκετές
επιχειρήσεις έως και λίγα χρόνια πριν το χρησιμοποιούσαν δειλά, τώρα
απέκτησε τεράστια δύναμη. Η επικοινωνία της επιχείρησης με τον πελάτη
μέσω της τεχνολογίας (ηλεκτρονικές παραγγελίες, e-learning, κλπ) είναι
από τα πιο σημαντικά επικοινωνιακά μέσα που μπορεί να χρησιμοποιήσει
οποιαδήποτε επιχείρηση όσο μικρή ή μεγάλη είναι. Η χρήση νέων
τεχνολογιών, οι νέες επικοινωνιακές δεξιότητες και η συνεχόμενη
εκπαίδευση του προσωπικού είναι από τις κυρίαρχες εφαρμογές Δημοσίων
Σχέσεων για μια υγιή επιχείρηση ακόμα και σε περίοδο κρίσης.
Τέλος, η εξέλιξη των επιχειρήσεων με σκοπό την αύξηση παραγωγικότητας
και φυσικά την αύξηση κέρδους είναι γεγονός. Δεν είναι τυχαίο που σε
περίοδο κρίσης, είτε σε παγκόσμιο είτε σε προσωπικό - επιχειρηματικό
επίπεδο, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αναγεννηθούν. Άλλες φορές
δημιουργώντας ένα νέο καινοτόμο προϊόν και άλλες φορές προχωρώντας σε
συγχωνεύσεις με σκοπό την αύξηση παραγωγικότητας μέσω της εισαγωγής σε
μια νέα αγορά ή η προσέγγιση νέων πελατών ή ακόμα και η στόχευση της
“εξαφάνισης” ενός ανταγωνιστή.
Όταν η εποχή αλλάζει, οι ανάγκες διαμορφώνονται αναλόγως και οι επιχειρήσεις οφείλουν να εξελίσσονται!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου