Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Εξέλιξη της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων

Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα
 
Η πανδημία Covid-19 εκτός από την υγειονομική κρίση σε παγκόσμιο επίπεδο έφερε μαζί της μια οικονομικό - εργασιακή αναδιαμόρφωση όπου σε κάποιους τομείς προκάλεσε αρνητικές επιπτώσεις στην αγορά εργασίας και σε κάποιους άλλους τομείς έφερε μια αύξηση στη ζήτηση απασχόλησης.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τις αλλαγές που έχουν επέλθει στις επιχειρήσεις αλλά και στο τμήμα των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, οι επιχειρηματίες έμαθαν ότι όσο καλά και αν έχει στηθεί μια επιχείρηση, πάντα, θα πρέπει να υπάρχουν εναλλακτικά σενάρια μιας και οι έκτακτες συνθήκες μπορεί να προκύψουν ανά πάσα στιγμή. Η Διαχείριση Κρίσεων, ως εργαλείο, πρέπει να βρίσκετε σε συνεχόμενη εγρήγορση.

Επίσης, η τεχνολογία έχει εισβάλει στην καθημερινότητα μας τις τελευταίες δεκαετίες και παρόλο που ήταν ένα μέσω επικοινωνίας όπου αρκετές επιχειρήσεις έως και λίγα χρόνια πριν το χρησιμοποιούσαν δειλά, τώρα απέκτησε τεράστια δύναμη. Η επικοινωνία της επιχείρησης με τον πελάτη μέσω της τεχνολογίας (ηλεκτρονικές παραγγελίες, e-learning, κλπ) είναι από τα πιο σημαντικά επικοινωνιακά μέσα που μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε επιχείρηση όσο μικρή ή μεγάλη είναι. Η χρήση νέων τεχνολογιών, οι νέες επικοινωνιακές δεξιότητες και η συνεχόμενη εκπαίδευση του προσωπικού είναι από τις κυρίαρχες εφαρμογές Δημοσίων Σχέσεων για μια υγιή επιχείρηση ακόμα και σε περίοδο κρίσης.

Τέλος, η εξέλιξη των επιχειρήσεων με σκοπό την αύξηση παραγωγικότητας και φυσικά την αύξηση κέρδους είναι γεγονός. Δεν είναι τυχαίο που σε περίοδο κρίσης, είτε σε παγκόσμιο είτε σε προσωπικό - επιχειρηματικό επίπεδο, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αναγεννηθούν. Άλλες φορές δημιουργώντας ένα νέο καινοτόμο προϊόν και άλλες φορές προχωρώντας σε συγχωνεύσεις με σκοπό την αύξηση παραγωγικότητας μέσω της εισαγωγής σε μια νέα αγορά ή η προσέγγιση νέων πελατών ή ακόμα και η στόχευση της “εξαφάνισης” ενός ανταγωνιστή.

Όταν η εποχή αλλάζει, οι ανάγκες διαμορφώνονται αναλόγως και οι επιχειρήσεις οφείλουν να εξελίσσονται!
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...