Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αρμοδιότητες των Δημοσίων Σχέσεων


Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα

Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων μιας εταιρίας, μπορεί να είναι ο ίδιος ο Ιδρυτής της επιχείρησης ή ο Διευθυντής της, άλλοτε είναι εξωτερικός συνεργάτης της επιχείρησης ή υπάλληλος της εταιρίας και έχει οριστεί ως Υπεύθυνος του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων.

Με όποιον τρόπο και αν διαχειρίζεται τις Δημόσιες Σχέσεις της επιχείρησης, του ομίλου, του ατόμου ή μιας ομάδας, υποχρεούται να ακολουθεί και να φέρει εις πέρας κάποιες συγκεκριμένες εργασίες.

Αρχικά, ο Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων είναι αρμόδιος στη διαχείριση και στη διαμόρφωση της εικόνας του πελάτη του. Επικοινωνεί με όλες τις ομάδες κοινού και με ομάδες επικοινωνίας του πελάτη του. Ως ομάδες κοινού, αναφέρονται οι εσωτερικές ομάδες δηλαδή οι υπάλληλοι της επιχείρησης, αλλά και οι εξωτερικές ομάδες δηλαδή τα Μ.Μ.Ε., οι πελάτες και οι συνεργάτες της επιχείρησης.

Μια ακόμα αρμοδιότητα είναι η σύνταξη και αποστολή Δελτίων Τύπου σε ότι αφορά τις δραστηριότητες του πελάτη, όπως και η ημερήσια αποδελτίωση σε ότι αφορά τον ίδιο τον πελάτη και τη φήμη του. Επιπλέον, καλείτε να δημιουργήσει το Στρατηγικό Επικοινωνιακό Πλάνο και να σχεδιάσει το Σενάριο Κρίσης προς αποφυγή ολόκληρης της ενδεχόμενης κρίσης ή μέρος αυτής.

Μέσα στις αρμοδιότητες που έχει ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων είναι η μελέτη, η εισήγηση και η υλοποίηση της εφαρμογής της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Κάτω από τις φτερούγες του τμήματος των Δημοσίων Σχέσεων είναι οι Τηλεφωνικές Γραμμές Εξυπηρέτησης πελατών, όπως και η Γραμματειακή Υποστήριξη ατόμων ή τμημάτων.  Τέλος, σχεδιάζει και οργανώνει τις συνεντεύξεις τύπου και τις εκδηλώσεις του πελάτη ή της επιχείρησης.

Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων, ενεργεί ΠΑΝΤΑ με γνώμονα την αλήθεια και στόχος του είναι η δημιουργία και διασφάλιση της καλής φήμης και η σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα
  • στην επιχείρηση και στους υπαλλήλους της,
  • στην επιχείρηση και στους συνεργάτες της,
  • στην επιχείρηση και στα Μ.Μ.Ε. και τέλος,
  • στην Επιχείρηση και στους πελάτες της.

Όπως αναφέρει η Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων, οι Δημόσιες Σχέσεις είναι «το κοινωνικό λειτούργημα αμφίδρομης επικοινωνίας που μετά από έρευνα και μελέτη των αντικειμενικών στοιχείων του δεδομένου περιβάλλοντος και σωστή πληροφόρηση των διαλεγομένων προσπαθεί μέσω ελεύθερου διαλόγου να συντελέσει στην παρουσίαση της αληθινής εικόνας, του ενός προς τον άλλον για να πετύχει σε κλίμα αλληλοκατανόησης, την ανάπτυξη των σχέσεων τους σε βάση αμοιβαίου συμφέροντος.» 

 Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...