Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αρμοδιότητες των Δημοσίων Σχέσεων


Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα

Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων μιας εταιρίας, μπορεί να είναι ο ίδιος ο Ιδρυτής της επιχείρησης ή ο Διευθυντής της, άλλοτε είναι εξωτερικός συνεργάτης της επιχείρησης ή υπάλληλος της εταιρίας και έχει οριστεί ως Υπεύθυνος του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων.

Με όποιον τρόπο και αν διαχειρίζεται τις Δημόσιες Σχέσεις της επιχείρησης, του ομίλου, του ατόμου ή μιας ομάδας, υποχρεούται να ακολουθεί και να φέρει εις πέρας κάποιες συγκεκριμένες εργασίες.

Αρχικά, ο Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων είναι αρμόδιος στη διαχείριση και στη διαμόρφωση της εικόνας του πελάτη του. Επικοινωνεί με όλες τις ομάδες κοινού και με ομάδες επικοινωνίας του πελάτη του. Ως ομάδες κοινού, αναφέρονται οι εσωτερικές ομάδες δηλαδή οι υπάλληλοι της επιχείρησης, αλλά και οι εξωτερικές ομάδες δηλαδή τα Μ.Μ.Ε., οι πελάτες και οι συνεργάτες της επιχείρησης.

Μια ακόμα αρμοδιότητα είναι η σύνταξη και αποστολή Δελτίων Τύπου σε ότι αφορά τις δραστηριότητες του πελάτη, όπως και η ημερήσια αποδελτίωση σε ότι αφορά τον ίδιο τον πελάτη και τη φήμη του. Επιπλέον, καλείτε να δημιουργήσει το Στρατηγικό Επικοινωνιακό Πλάνο και να σχεδιάσει το Σενάριο Κρίσης προς αποφυγή ολόκληρης της ενδεχόμενης κρίσης ή μέρος αυτής.

Μέσα στις αρμοδιότητες που έχει ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων είναι η μελέτη, η εισήγηση και η υλοποίηση της εφαρμογής της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Κάτω από τις φτερούγες του τμήματος των Δημοσίων Σχέσεων είναι οι Τηλεφωνικές Γραμμές Εξυπηρέτησης πελατών, όπως και η Γραμματειακή Υποστήριξη ατόμων ή τμημάτων.  Τέλος, σχεδιάζει και οργανώνει τις συνεντεύξεις τύπου και τις εκδηλώσεις του πελάτη ή της επιχείρησης.

Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων, ενεργεί ΠΑΝΤΑ με γνώμονα την αλήθεια και στόχος του είναι η δημιουργία και διασφάλιση της καλής φήμης και η σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα
  • στην επιχείρηση και στους υπαλλήλους της,
  • στην επιχείρηση και στους συνεργάτες της,
  • στην επιχείρηση και στα Μ.Μ.Ε. και τέλος,
  • στην Επιχείρηση και στους πελάτες της.

Όπως αναφέρει η Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων, οι Δημόσιες Σχέσεις είναι «το κοινωνικό λειτούργημα αμφίδρομης επικοινωνίας που μετά από έρευνα και μελέτη των αντικειμενικών στοιχείων του δεδομένου περιβάλλοντος και σωστή πληροφόρηση των διαλεγομένων προσπαθεί μέσω ελεύθερου διαλόγου να συντελέσει στην παρουσίαση της αληθινής εικόνας, του ενός προς τον άλλον για να πετύχει σε κλίμα αλληλοκατανόησης, την ανάπτυξη των σχέσεων τους σε βάση αμοιβαίου συμφέροντος.» 

 Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.