Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ποιος σας είπε πως κατσουνες έχουν μόνο οι βοσκοί;

Σωστές οδηγίες και έξυπνα παραδείγματα χρησιμοποίησαν από το katsounes.gr δημιουργώντας μία λίστα με που θα πείσει κάθε αναγνώστη να αποκτήσει τη δική του κατσούνα! Ναι, αυτό το άρθρο περιέχει τοποθέτηση προϊόντων με έναν άκρος χιουμοριστικό τρόπο κι είναι πραγματικά απολαυστικό.  enjoy! 

Σταμάτα να αναρωτιέσαι τι να την κάνεις την κατσουνά; Πάρε μια κατσούνα να σωθείς, το δρόμο μ’ αυτή χάραξε, ποτέ δεν θα χαθείς! Εσείς κατσούνα έχετε; Και γιατί όχι παρακαλώ; Τι; Δεν ξέρετε την χρησιμότητά της; Μάλιστα! 

Ποιος σας είπε πως κατσουνες έχουν μόνο οι βοσκοί; Ποιος σας είπε πως αν δεν έχετε να «ξωλαλησετε» μια κατοσταριά πρόβατα, δεν χρειάζεστε κατσούνα; Όποιος σας το’ πε, απλά σας γέλασε!

Ακολουθεί σύντομη λίστα που θα σας πείσει ότι η παραγγελία πρέπει να γίνει ..Τώρα!

 
1. Είναι το τελειότερο αξεσουάρ για περίπατο στη «χώρα». Είτε είσαι 20 είτε είσαι 100 ένα στήριγμα στα σουλάτσα σου το θέλεις. Παίρνεις την κατσούνα σου, βγαίνεις τη βολτούλα σου και καμαρώνεις χωρίς να κινδυνεύεις να βρεθείς φαρδύς πλατύς στη μέση του δρόμου. Άλλωστε στις κατσούνες μας, το έχετε πλέον εμπεδώσει, Μπορείτε να στηριχτείτε πάνω τους άφοβα!

2. Κι όπως περπατάς καμαρωτός – καμαρωτός τ’ απόβραδο, να τηνε την αδερφή της Γης την φωτεινή Αφροδίτη στον ουρανό. Αυτομάτως η κατσούνα σου μετατρέπεται σε δείκτης κι εσύ σε μέγα ρομαντικό όπως εξηγείς στο αμόρε τα μυστικά του σύμπαντος σιγοτραγουδώντας παράλληλα εκείνον τον σκοπό για τον Αποσπερίτη ..


 
3. Μήπως δεν είσαι του δρόμου αλλά του βουνού, της ραχούλας, της λαγκαδιάς; Που πας χωρίς το κατσουνάκι σου καλέ;! Άσε τα μπατόν και τα ξυλάκια κι ακούμπα στην κατσούνα σου με αυτοπεποίθηση. Διαστρέμματα, στραμπουλήγματα κι άλλα τέτοια «δωράκια» των πεζοποριών ξέχασε τα!

4. Κι αν βγεις στους αγρούς και πέσεις πάνω σε μια απιδιά, μια συκιά, μια βερικοκιά, πως θα το κατεβάσεις εκείνο το ψηλό κλαδί που πάνω του κρέμονται οι πιο λαχταριστοί καρποί; Μα με την κατσούνα σου φυσικά. Την πιάνεις από κάτω, τεντώνεσαι καλά – καλά, βουτάς το κλαδί με την λαβή της και βουαλά!

 
5. Κι αφού από διαστρέμματα γλίτωσες και βερικοκάκια χόρτασες, πως θα θυμάσαι τις περιπέτειες σου που το κινητό σου είναι φουλ και άλλη φωτογραφία δεν χωρά; Είναι απλό: χάραζε ημερομηνίες και τόπους πάνω στην κατσούνα σου (από την λαβή και κάτω προτείνω) και μετέτρεψε την «στο αγαπημένο μου ημερολόγιο»! Κι έχει κι άλλες χρήσεις η κατσούνα.. κάνε λιγάκι υπομονή ως την επόμενη φορά, που θα σου εξηγήσω γιατί μια κατσούνα δεν πρέπει να λείπει ποτέ από το σπίτι.

κατσαβίδι- κατσούνα, σημειώσατε χ!

 

Πηγή: katsounes.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .