Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φοιτήτριες του Πολυτεχνείου Κρήτης δημιούργησαν εφαρμογή που εκπέμπει SOS σε περιπτώσεις ενδοοικογενειακής βίας

 
Εφαρμογή-σύμμαχο των γυναικών που βρίσκονται αντιμέτωπες με το φάσμα της ενδοοικογενειακής βίας δημιούργησαν 3 φοιτήτριες του Πολυτεχνείου Κρήτης. Πρόκειται για την εφαρμογή Bruise Down, που είναι σχεδιασμένη να προσφέρει βοήθεια την κρίσιμη στιγμή, με ένα απλό πάτημα κουμπιού το οποίο ενεργοποιεί έναν ψηφιακό συναγερμό.

Η εφαρμογή είναι εγκατεστημένη στο κινητό τηλέφωνο και μόλις προκύψει ανάγκη ή κίνδυνος το θύμα την αναζητά, πατά το κουμπί SOS και αμέσως ενεργοποιείται ένας ψηφιακός χάρτης της πόλης που ζει. Την ίδια ώρα ειδοποιείται η αστυνομία. καθώς και ομάδα εθελοντών ή ειδικών, οι οποίοι μπορούν να υποστηρίξουν το θύμα μέσω ενός δικτύου σταθμών παροχής βοήθειας.

Οι σταθμοί παροχής βοήθειας μέσα στην πόλη μπορεί να είναι καταφύγια, κτιριακά αποθέματα για αποκλειστική χρήση, εμπορικά ή μη καταστήματα καθώς και υπηρεσίες υγείας ή καταλύματα όπου θα μπορούν τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας -γυναίκες και παιδιά- να προσέλθουν για προστασία, τόσο οι ίδιες όσο και τα παιδιά τους.

Οι ενδιαφερόμενοι λαμβάνουν πληροφορίες όπως η απόσταση που βρίσκονται τα καταφύγια και με ποιο μέσο μπορεί κάποιος να μεταβεί σε αυτά.

Η εφαρμογή Bruise Down αποτελεί την ιδέα που υλοποίησαν 3 φοιτήτριες του Πολυτεχνείου Κρήτης, η Ερικαίτα Κουναλάκη, η Παρασκευή Ζαρμπούτη και η Ελευθερία Παπαδόσηφου και κατέκτησε την τρίτη θέση στο Φοιτητικό Διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Junior Achievement Greece.

Στόχος των φοιτητριών είναι να κατεβάσουν όλοι την εφαρμογή -η οποία θα παρέχεται δωρεάν- στα κινητά τους τηλέφωνα, καθώς πέρα από βοήθεια και στήριξη στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας, μπορεί να παρέχει και ενημέρωση σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη.

Μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων η Ερικαίτα Κουναλάκη τόνισε ότι οι 3 φοιτήτριες παρατηρώντας την περίοδο της πανδημίας τα ποσοστά της βίας να αυξάνονται, θέλησαν να δημιουργήσουν μια εφαρμογή που θα έδινε λύσεις στα θέματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στην πόλη. «Να βοηθήσουμε τα θύματα άμεσα και πρακτικά» όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η Ερικαίτα Κουναλάκη.

Η ίδια προσθέτει: «Η ενδοοικογενειακή βία είναι θέμα όλων», τονίζοντας τον κοινωνικό χαρακτήρα της εφαρμογής και την ασφάλεια και τη διακριτικότητα που τη χαρακτηρίζει.

«Ως αρχιτέκτονες μηχανικοί έχουμε πάει την ιδέα μας σε ένα καλό στάδιο. Αναπτύξαμε τη στρατηγική μας, και από ‘δω κι έπειτα, στόχος μας είναι να εισέλθουμε στο πρακτικό κομμάτι της εφαρμογής. Να μιλήσουμε και να επικοινωνήσουμε με ανθρώπους που γνωρίζουν και να την πραγματοποιήσουμε» ανέφερε η κ. Κουναλάκη περιγράφοντας το επόμενο βήμα.


πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.