Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι νέες ευκαιρίες ψηφιακής ανάπτυξης στο επίκεντρο του Microsoft Envision Greece

Με θέμα τις τεχνολογικές τάσεις, τις προκλήσεις στην μεταπανδημική εποχή και τις ευκαιρίες ανάπτυξης που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός για τις ελληνικές επιχειρήσεις, πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα το "Microsoft Envision", η παγκόσμια πλατφόρμα ηγεσίας σκέψης και διαλόγου της Microsoft.

Ειδικότερα, 14 διακεκριμένοι ομιλητές, μεταξύ των οποίων επιτελικά στελέχη από τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα καθώς και περισσότεροι από 120 φοιτητές και νέοι απόφοιτοι του ReGeneration, συναντήθηκαν στην "Άτρακτο" για μία ημέρα συζητήσεων, προβλέψεων, αναλύσεων, παρουσίασης τάσεων και ανταλλαγής γνώσεων, δίνοντας περιεχόμενο στο Microsoft Envision Greece, που θα προβληθεί από την Microsoft Hellas αποκλειστικά διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ON24, την Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022.


Η εκδήλωση κατέγραψε τον σφυγμό της ψηφιακής Ελλάδας μέσα από τρεις θεματικές συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν με την παρουσία και την ενεργή συμμετοχή φοιτητών και ανέδειξε τις σημαντικότερες ευκαιρίες για επιχειρήσεις και οργανισμούς που μετασχηματίζονται για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του ψηφιακού μέλλοντος.
Μετά την επόμενη ημέρα - Από δεξιά προς τα αριστερά: O δημοσιογράφος Παύλος Τσίμας, ο Γενικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, κ. Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, κ. Χρήστος Μεγάλου, ο κ.Στάθης Καλύβας, Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης και κάτοχος της έδρας Gladstone στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης

Στην πρώτη θεματική ενότητα με τίτλο "Μετά την επόμενη ημέρα", ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, κ. Χρήστος Μεγάλου, ο Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης και κάτοχος της έδρας Gladstone στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, κ. Στάθης Καλύβας και ο Γενικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, κ. Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, ανέλυσαν πως η Ελλάδα θα διατηρήσει τον ίδιο ρυθμό ψηφιοποίησης που πέτυχε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μέσα από επενδύσεις που βοηθούν τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα να πραγματοποιήσουν ψηφιακά άλματα. Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Παύλος Τσίμας.

Θωρακίζοντας την ψηφιακή ανάπτυξη - Από δεξιά προς τα αριστερά Ο δημοσιογράφος Τάσος Ζάχος, o κ. Cyril Voisin, EMEA Leader, Chief Security Advisors της Microsoft, ο κ. Iωάννης Τζάνος, Επικεφαλής Εταιρικής Ασφάλειας & Υπεύθυνος Ασφάλειας Πληροφοριών Ομίλου Eurobank, η Δρ. Γεωργία Λύκου, Ηλεκτρονικός Μηχανικός Ασφάλειας, Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας, ο κ. Ροβέρτος Γκόγκλης, Διευθυντής-Υπεύθυνος Ασφαλείας Πληροφοριών Ομίλου Alpha Bank και ο κ. Παναγιώτης Παπαγιαννακόπουλος, Partner Επικεφαλής Υπηρεσιών Κυβερνοασφάλειας της ΕΥ ΝΑ Ευρώπης

Στη δεύτερη θεματική ενότητα με τίτλο "Θωρακίζοντας την ψηφιακή ανάπτυξη", o κ. Cyril Voisin, EMEA Leader, Chief Security Advisors της Microsoft, ο κ. Παναγιώτης Παπαγιαννακόπουλος, Partner Επικεφαλής Υπηρεσιών Κυβερνοασφάλειας της ΕΥ ΝΑ Ευρώπης, ο κ. Iωάννης Τζάνος, Επικεφαλής Εταιρικής Ασφάλειας & Υπεύθυνος Ασφάλειας Πληροφοριών Ομίλου Eurobank, ο κ. Ροβέρτος Γκόγκλης, Διευθυντής-Υπεύθυνος Ασφαλείας Πληροφοριών Ομίλου Alpha Bank και η Δρ. Γεωργία Λύκου, Ηλεκτρονικός Μηχανικός Ασφάλειας, Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας ανέδειξαν την ανάγκη για εμπιστοσύνη στη νέα ψηφιακή καθημερινότητα και τις συνέργειες μεταξύ οργανισμών, επιχειρήσεων και ρυθμιστικών αρχών που αντιμετωπίζουν τις κλιμακούμενες απειλές κατά της Κυβερνοασφάλειας και των ψηφιακών μας δεδομένων. Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Τάσος Ζάχος.
Συμμετέχοντας στην προσπάθεια για βιωσιμότητα - Από δεξιά προς τα αριστερά Ο Η δημοσιογράφος Νίκη Λυμπεράκη, o κ. Andrew Quinn, Global Sustainability Specialist Manufacturing and Supply Chain, της Microsoft, ο κ. Θοδωρής Λιβάνιος, Αναπληρωτής Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο κ. Αχιλλέας Ιωακειμίδης, Διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΔΕΗ, η Δρ. Φοίβη Κουντούρη, Καθηγήτρια στην Οικονομική Σχολή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ιδρύτρια και Επιστημονική Διευθύντρια του Ερευνητικού Εργαστηρίου ReSEES και ο κ. Αλέξανδρος Κατσιάμπουλας, Διευθυντής Επιδόσεων ESG του ομίλου TITAN

Στη τρίτη θεματική ενότητα με τίτλο "Συμμετέχοντας στην προσπάθεια για βιωσιμότητα", o κ. Andrew Quinn, Global Sustainability Specialist Manufacturing and Supply Chain, της Microsoft, ο κ. Θοδωρής Λιβάνιος, Αναπληρωτής Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο κ. Αχιλλέας Ιωακειμίδης, Διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΔΕΗ, η Καθηγήτρια στην Οικονομική Σχολή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δρ. Φοίβη Κουντούρη, ιδρύτρια και Επιστημονική Διευθύντρια του Ερευνητικού Εργαστηρίου ReSEES και ο κ. Αλέξανδρος Κατσιάμπουλας, Διευθυντής Επιδόσεων ESG του ομίλου TITAN, συζήτησαν για το πως η τεχνολογία θα συμβάλλει στην παγκόσμια προσπάθεια για βιώσιμη ανάπτυξη. Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Νίκη Λυμπεράκη.

Παρακολουθήστε αποκλειστικά διαδικτυακά, την 1η μετάδοση του Microsoft Envision Greece, κάνοντας εδώ την ηλεκτρονική σας εγγραφή, αποκτήστε γνώση της νέας ψηφιακής πραγματικότητας στην Ελλάδα και μάθετε πρώτοι για τις τάσεις και τις ευκαιρίες που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη χώρα μας για επιχειρήσεις και οργανισμούς.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...